abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79861661
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah zo. In elk geval veel succes gewenst, jullie beide .

En als je het niet vervelend vind, wat doen jullie, gedetacheerd en al? Ikzelf ben 'software engineer' en wel eentje van het type 'softwaretester'. Nog een maandje, en dan ben ik voorlopig weer vrij/werkloos (heb m'n contract opgezegd).
Waarom heb je je contract opgezegd? Werk niet meer interessant/nodig? Wissel je de periodes zo af?

Ik ben 'consultant', heerlijk abstract. Wij worden voornamelijk gedetacheerd bij verzekeraars en pensioenfondsen, in de meest uiteenlopende functies: muteerder, administratief medewerker, relatiemanager, accountbeheerder, juridisch medewerker, helpdeskmedewerker, projectleider, teammanager etc. etc.. Ik ben ook nog tester geweest en heel even testcoordinator. Ik vond het vrij vreselijk, maar ik heb dan ook een hekel aan systemen
pi_79861745
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Waarom heb je je contract opgezegd? Werk niet meer interessant/nodig? Wissel je de periodes zo af?

Ik ben 'consultant', heerlijk abstract. Wij worden voornamelijk gedetacheerd bij verzekeraars en pensioenfondsen, in de meest uiteenlopende functies: muteerder, administratief medewerker, relatiemanager, accountbeheerder, juridisch medewerker, helpdeskmedewerker, projectleider, teammanager etc. etc.. Ik ben ook nog tester geweest en heel even testcoordinator. Ik vond het vrij vreselijk, maar ik heb dan ook een hekel aan systemen
Ik wissel periodes af. Wel weer even genoeg verdiend en het wordt weer lente .
Consultancy lijkt mij dan weer vreselijk, maar ik heb dan ook een hekel aan abstract geneuzel .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 10:59:41 #78
70532 loveli
N
pi_79862157
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar ben ik eens de fout mee in gegaan ! Niet met een sollicitatiebrief gelukkig, dat niet...
Als je dat met liefdesbrieven doet is het niet minder genant.
crap in = crap out
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:03:54 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79862274
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Oeh, pijnlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_79862305
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

! dat zou bijna nog erger zijn

nee, was mailtje dat naar meerdere bedrijven ging om te vragen of ze mee wilden werken aan en project voor een vak en in een van die dingen had ik in de body nog de naam van een ander bedrijf laten staan !
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:31:24 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_79863089
Ik denk "goh, moet nog even iets hebben van de AH, laat ik dat niet morgen halen want dan zal het wel stervensdruk zijn". Blijkt dat dat ook voor goede vrijdag geldt De tering, het leek wel Kerstmis
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:31:39 #82
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79863098
bleuh ik ben bezig aan brief vier en heb geen zin meer. moet er daarna nog eentje... nog anderhalve brief dus...
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:33:44 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863152
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
Ik denk "goh, moet nog even iets hebben van de AH, laat ik dat niet morgen halen want dan zal het wel stervensdruk zijn". Blijkt dat dat ook voor goede vrijdag geldt De tering, het leek wel Kerstmis
Sja het schijnt dat men tegenwoordig ook moet 'Paasdineren'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79863193
oh, shit vergeten teh panics
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:35:33 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_79863219
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eerste paasdag eten wij bij schoonouders, tweede paasdag doen we wel kliekjesdag. Dus hier geen grootse inkopen gepland
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79863267
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En het is ook een nieuwe, mij volstrekt onbekende, 'familieverplichting'.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79863277
vroeger had je toch gewoon een paaslunch? ofzo? met eieren.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 11:38:25 #88
70532 loveli
N
pi_79863315
quote:
Pasen is een groter vreetfestijn dan kerst, lijkt het wel. Alleen is de aanloop naar kerst langer.
crap in = crap out
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:38:31 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863323
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

En het is ook een nieuwe, mij volstrekt onbekende, 'familieverplichting'.
Klopt. Ik moet morgen ineens naar Emmen, naar oma. En daarna door naar schoonmama in Purmerend.

Ik heb wel 2e Paasdag vrij geclaimd. Leuk hoor, zo'n lang weekend waar niks van overblijft.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79863329
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad, al was het hier dan een brunch... wel wat luxer dan normaal, maar niet heel speciaal.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:39:44 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863358
quote:
Sja, wij hadden vroeger een paastak staan en er stonden wat choco-eitjes op tafel en 1e Paasdag een eitje bij het ontbijt. En dat was het dan ook wel.

Oh en we liepen natuurlijk op de basisschool met een Palmpasenoptocht . Met broodhaantje
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:39:46 #92
3185 Adelante
To let it go now
pi_79863362
quote:
"Vroeger" kwamen alle kleinkinderen met Pasen bij opa en oma eieren zoeken, die hadden dan 300 choco eitjes verstopt in een tuin van 4 hectare Degene met de meeste eitjes 'won' de chocolade paashaas (en opa vond in juni vaak nog te goed verstopte eitjes terug )
pi_79863368
Pasen is in supermarktland trouwens Kerst aan het inhalen.
quote:
Pasen en Kerst bijna zelfde omzet voor supers

Pasen wordt culinair gezien al lang niet meer gevierd met alleen een croissantje en een eitje. Voor supermarkten is het feest bijna net zo belangrijk als Kerstmis geworden.

36,80 euro pp
Per persoon wordt dit jaar gemiddeld 36,80 euro uitgegeven in de supermarkten voor Pasen. Ter vergelijking: afgelopen kerst was dat bedrag 38,50 euro, een verschil van slechts 1,70 euro. Supermarkten spelen hier op in door tijdelijke, speciale producten in de schappen te leggen. Dat moet in 2006 voor een recordomzet zorgen.
Afgelopen jaren is het verschil alleen maar kleiner geworden.
pi_79863389
quote:
quote:
Pasen in de supermarkten net Kerst
Update: zaterdag 22 mrt 2008, 07:26

Wie vandaag denkt nog even gauw de Paasinkopen te kunnen doen heeft het mis. De supermarkten verwachten een grote drukte, deze laatste dag voor Pasen.

Met Kerst brachten consumenten een recordhoeveelheid geld naar de supermarkten. Met Pasen is dat niet veel anders.

Het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) voorspelt een omzet van zo'n zevenhonderd miljoen euro voor de supermarkten deze Paasperiode. Ter vergelijking: Met kerst was de omzet "slechts" een slordige honderd miljoen euro meer.

Miranda Boer van het CBL stelt dat Pasen voor supermarktondernemers "bijna net zo belangrijk is geworden als kerst".

Kant-en-klaar
Volgens supermarktondernemer Gert van Eden willen mensen tegenwoordig vooral luxer eten. "Ze willen niet zozeer de roze zalm, maar ook de wilde rode zalm."

"Ze willen niet een normaal potje jam maar een compote, met veel meer vruchten erin."

Dat de consument daarbij niet op een euro meer of minder kijkt, merkt ook Van Eem. "Heel veel wat we dit jaar verkopen is kant-en-klaar. Consumenten willen een makkelijk product hebben wat je zo op tafel kunt zetten. En het mag wat kosten."

Met elkaar
Van Eden heeft wel een verklaring voor de steeds maar groeiende vraag rondom Pasen. "Ik denk dat we het met z'n allen steeds drukker krijgen en daarom steeds meer behoeftes hebben aan momenten met elkaar."

Miranda Boer denkt dat de stijgende lijn in de Paasinkomsten de komende jaar aanhoudt. "Waar sommige mensen nu nog terughoudend zijn en het bij een gourmet houden met Pasen, zien we dat in de toekomst steeds vaker wordt gekozen voor meerdere gangen, net zoals met kerst."
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:41:17 #95
236335 neen
schone schijn
pi_79863402
Pasen is het feest van de paashaas
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:41:27 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863407
Ik vind het echt zo'n enorme onzin.
pi_79863432
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt zo'n enorme onzin.
Maar toch maar naar oma want het is toch de Paas..
pi_79863433
jeumig!
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:43:06 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863458
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar toch maar naar oma want het is toch de Paas..
Ze viert ook haar verjaardag.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:44:28 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79863502
quote:
Ja, het bejaardentehuis was uitgelopen hier .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')