Jullie geliefde Drinky is vandaag ziek, niks ergs op zich, kleine temperatuurverhoging en pijn in mijn keel.
Ik moest mijn lasten verlichten en er voor zorgen dat ik me weer wat beter ging voelen. Zoals gewoonlijk liet ik mijn hand eerst zakken naar mijn bezwete testikels. Even erlangs schrapen en er dan aan ruiken voor kwaliteitscontrole. Ze roken erg raar, ook zo'n geur die erbij hoort als je ziek hebt, beetje moeilijk te beschrijven, maar soort van kotsgeur met lavendel potpourri ofzo.
Ik weet niet waarom ik er toch mee doorging, gezien de kwaliteitscontrole me vertelde dat er iets niet aan de haak was, maar ik moest toch. Het was een soort drang die je niet kan weerstaan, net zoiets als mijn kat die persé incest moest hebben met zijn moeder toen die 'r zag, moest ik gewoon fappen.
Ik begon met de daad, en 20 minuten later was het klaar. Een grote potentieel mutant kinderen fontein kwam uit mijn gigantische "Hoort-vrouwen-te-penetreren-maar-zit-alleen-maar-in-mijn-hand staaf". Zoals gewoonlijk kwam het op de bovenkant van mijn hand terecht, maar in plaats van dat het plezant aanvoelde, voelde het erg warm en waterig aan. Voor ik het wist zaten al mijn kleren onder de fap(probeer dat maar aan je moeder uit te leggen als zij de was moet doen

), en omdat ik ook nog eens een korte broek aanhad bleef het ook in mijn beenhaar plakken

.
Mijn hele dag is dus verkloot

!
Klacht: Vaag fap als je ziek bent en meurende ballen
subklacht: Aan je moeder moeten uitleggen dat die vlekken van tandpasta komen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas