quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:31 schreef SuperCow het volgende:
Toen ik nog in groep 4 zat, werd ik bijna wekelijks verteld dat ik dom was, dat ik wel putje schepper zou worden. Als ik een spelling toets slecht had gedaan werd ik klassikaal vernederd door hem, door bijvoorbeeld de toets te verscheuren, of alle woorden met mijn hand op te schijven op het bord.
Hij heeft het zelf gepresteerd om mij een keer te slaan, omdat hij zo gefrustreerd was dat ik de spelling toetsen altijd slecht deed.
Ik heb dus tot mijn 16/17 gelooft dat ik echt dom was. Nu ben ik bijna afgestudeerd aan de HBO.
Nu ben je bijna afgestudeerd aan DE Hbo ja?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:31 schreef SuperCow het volgende:
Nu ben ik bijna afgestudeerd aan de HBO.
Hahahaha jéétje!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Tegen leerling met onleesbaar handschrift: "Weet je zeker dat je rechtshandig bent?"
Leerling: "Meneer, kunt u even komen?"
Docent: "Nee, niet waar iedereen bij is".
Spelling kan natuurlijk altijd een zwak punt blijvenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:07 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Nu ben je bijna afgestudeerd aan DE Hbo ja?
Hahahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Tegen leerling met onleesbaar handschrift: "Weet je zeker dat je rechtshandig bent?"
Leerling: "Meneer, kunt u even komen?"
Docent: "Nee, niet waar iedereen bij is".
Dudequote:Op zaterdag 10 april 2010 02:31 schreef SuperCow het volgende:
Toen ik nog in groep 4 zat, werd ik bijna wekelijks verteld dat ik dom was, dat ik wel putje schepper zou worden. Als ik een spelling toets slecht had gedaan werd ik klassikaal vernederd door hem, door bijvoorbeeld de toets te verscheuren, of alle woorden met mijn hand op te schijven op het bord.
Hij heeft het zelf gepresteerd om mij een keer te slaan, omdat hij zo gefrustreerd was dat ik de spelling toetsen altijd slecht deed.
Ik heb dus tot mijn 16/17 gelooft dat ik echt dom was. Nu ben ik bijna afgestudeerd aan de HBO.
Zo'n leraar had ik op de basisschool in de laatste twee klassen. Meerdere keren geslagen, geschopt, kreeg te horen dat ik later "crimineel" zou worden etc. etc. Vervolgens wel als 1 van de 3 uit een klas van 30 naar het VWO gegaan en nu bezig met een promotiequote:
En? Ben je nu een oude vrijster met 20 katten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef hatsaflats het volgende:
Docent Engels: Hatsaflats, jij gaat helemaal niet studeren, jij wordt later een oude vrijster met 20 katten.
Waarom zou een leraar tegen de grote Haushofer schoppenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zo'n leraar had ik op de basisschool in de laatste twee klassen. Meerdere keren geslagen, geschopt, kreeg te horen dat ik later "crimineel" zou worden etc. etc. Vervolgens wel als 1 van de 3 uit een klas van 30 naar het VWO gegaan en nu bezig met een promotie
Tegen mij zeiden ze ook altijd dat ik het nooit verder zou brengen dan de mavo. Ging lekker toch naar de havo en na 5H ben ik gelijk doorgegaan naar 6vwo. En universiteit ook afgerond met een leuk eindcijferquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zo'n leraar had ik op de basisschool in de laatste twee klassen. Meerdere keren geslagen, geschopt, kreeg te horen dat ik later "crimineel" zou worden etc. etc. Vervolgens wel als 1 van de 3 uit een klas van 30 naar het VWO gegaan en nu bezig met een promotie
Ik vermoed dat die betreffende docent niet wist wat dyslexie is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Spelling kan natuurlijk altijd een zwak punt blijven
En dat was een wiskundige?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:35 schreef Noin het volgende:
Kerel heeft gewoon een 5,7 gemiddeld afgerond naar 5.0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |