abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 09:50:15 #126
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_80033254
voor de grap bij iemand:

Ik ga je voor je examen zo hard laten zakken dat je gaat huilen
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_80033276
Wat zijn docenten af en toe toch leijers
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 7 april 2010 @ 09:53:15 #128
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80033328
Oja, en de geschiedenisdocent van mijn middelbare school, .
Maar iedereen die op die school heeft gezeten of zit weet dat wel, hij staat d'r bekend om.
Er is zelfs een hyves over hem opgericht omdat 'ie altijd van die vreemde opmerkingen maakt, . Briljante man. Mij noemde hij altijd 'heksje!' en hij wilde me altijd uit het raam gooien om te kijken of ik ging vliegen, . Het leek hem ook een goed idee om de verbrandingen na te doen op mijn diploma-uitreiking, (helaas kreeg ik hem niet als praatjesdocent).

Edit; Leuke anekdote btw; hij mag ook geen les meer geven aan brugklassen vanwege z'n opmerkingen, . Die zijn nog iets te gevoelig, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_80034208
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:

Edit; Leuke anekdote btw; hij mag ook geen les meer geven aan brugklassen vanwege z'n opmerkingen, . Die zijn nog iets te gevoelig, .
Dat meen je niet. Die bruggers van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend.

En ja, lieve kijkbuiskindertjes, ik weet over welke docent het gaat.
pi_80034346
Vroeger wel van die opmerkingen gehad van:

Je kunt beter, met je handen gaan werken want verder dan de middelbare school zul je niet komen. Ben nu bezig met mijn master op de universiteit.

Een docent (die regelmatig dronk). Maakt wel van die opmerkingen tegen vrouwelijke scholieren. Van zodra, jij 18 bent mag je wel bellen dan kunnen wij wat afspreken.

Middelbare school docent zei tijdens een voortgangs gesprek op de middelbare school. Weet je al wat je na je opleiding wilt gaan doen?

Antwoord ik zo: Nee, op dit moment weet ik dat nog niet.

Docent: Daar zou ik mij ook niet zo druk over maken, de sector waar jij in komt te werken is studie geen noodzaak meer geweld en beïnvloeding.

Ik: What the fuck
  woensdag 7 april 2010 @ 14:48:24 #131
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_80043692
2 jaar geleden kwam er een leraar naar me toe tijdens de les. Vraagt die: welke hand gebruik je, die linker of de rechter ? We noemde hem overigens Jack Daniels omdat die elke les naar alcohol stonk
  PR/Manusje van alles vrijdag 9 april 2010 @ 00:17:11 #132
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_80108602
Zijn toch wel veel opmerkingen die gewoon humor zijn hoor

M'n geschiedenisdocent was trots dat hij iemand in de klas had die het spijkerschrift hanteerde
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 00:35:34 #133
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_80109149
quote:
Op woensdag 7 april 2010 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm... leraar Duits had ineens een uitbarsting tegen mij op de laatste dag van school

Leraar:"JA, JIJ DAAR * wijzend naar mij.. Lever je boek in!"
- Ik heb het boek niet bij me, het centrale inlevermoment is pas morgen.
Leraar:" Ja dan schrijf je het maar op je haar."

Echt... tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat hij bedoelde...
Combinatie met schrijf maar op je buik ofzo?
Had je een witte hanekam?
:')
pi_80112734
Mijn scheikunde docent zei ooit tegen een klasgenoot van me "als ik een vrachtwagen was zou ik je aanrijden".

Rare vent overigens. Hij was eens opgesloten in het magazijn als grap en heeft daarna al zijn mogelijke discriminerende leuzen gescandeerd tegen een allochtoon uit mijn klas die de dader was. Hij was daarna wel een maandje vrij.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:18:50 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80113081
Mijn geschiedenisleraar was ook wel een fraaie. Heb hem alle 6 jaren gehad als docent. In de 4e werd ie ook nog eens mijn mentor. Dag 1 van het schooljaar: "Zo! Weer een nieuw gezicht!" Ik:

Oh en zijn onderwijs over de Grieken en Romeinen was als volgt:

"Ja euh...en dus...maar....de Grieken eeh...zijn hetzelfde als de Romeinen... eehh maar dan anders!"

Needless to say dat ik weinig van geschiedenis heb opgestoken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80113278
Een studiegenootje van me wou es van haar 3 op een wiskundetoets een 4 maken omdat ze meende dat de docent een nakijkfout had gemaakt. Waarop-ie als antwoord gaf "dat doet er toch niet zoveel toe, zover kun je toch niet tellen".
pi_80114540
Haha oh zo'n soort opmerking heb ik ook wel eens te horen gekregen van mijn natuurkundedocent...
"Meneer heeft u mijn toets al nagekeken?"
"Nee maar wat moet je hebben dan?"
"Een 6"
"Oh, maak je geen zorgen, daar heb je toch niet genoeg hersens voor.."

Gelukkig had ik een 6,8 maar wat een zak was dat zeg! Hij was er van overtuigd dat vrouwen niet gemaakt zijn voor exacte vakken. Nou is dat in mijn geval ook zo hoor, daar niet van...
pi_80114787
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef Marlalala het volgende:
Hij was er van overtuigd dat vrouwen niet gemaakt zijn voor exacte vakken.
Daar word ik altijd een beetje droevig van, dat soort mensen
pi_80115405
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Had je een witte hanekam?
Nee !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_80116014
Basisschool groep 8.......

Wij hadden met aantal jongens de beschikking over een aantal mooie bladen met vrouwen... anyway plaatjes knipte we uit en plakte wij in onze agenda's om die wat op te vrolijken....

anyway.. ik had ook een bakje met daarin een passer. In zo'n passer bakje zit altijd ook een stuk voorgevormd plastic waar de passer in kan. Deze kan je er meestal uit halen. Wat had ik nu gedaan... een of ander plaatje van een lekker mokkel op de bodem geplakt en daar die plastic vorm over heen.

maar goed, op een middag waren de jongens weer baldadig elkaar beetje steken met de passer en pennen je kent het wel. Dus moest ik de passer + bakje inleveren. Vervolgens kreeg ik hem 2 dagen later weer terug met de mededeling van mijn leraar

"l3laster, leuk plaatje trouwens "

ik:
I'm not the man you think I am!
pi_80116186
Ik ben niet zo goed in L.O. Wij hadden toen als leerkracht zo'n geblokte, ex-politieagente.. Je kan je het wel al voorstellen.
En ze heeft ooit onterecht uitgevlogen tegen mij en dat is mij altijd bijgebleven!
Ik moest rad doen en ze ging mij helpen. Bij mij is niet het probleem dat ik het niet kan, ik DURF gewoon niet.. :s Ik zwaaide mijn benen niet hoog genoeg op.
Zij zo ' Ik zit mijn rug hier te verrekken voor jou en dan kan je het nog niet. Wie denk je wel dat je bent? Blahblah.. ' Dat kwetste me echt, zeker omdat mijn zelfvertrouwen er toen al onderdoor zat omdat ik het niet kon..
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:09:17 #142
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80116296
Ik zat altijd vooraan te geinen met een vriend van me. De docent Nederlands noemden we altijd bij zijn voornaam, en hij noemde ons altijd 'jongetjes". Dus krijg je de volgende conversatie:
'Jongetjes...'
- 'Ja Olaf.'
'Weten jullie waar jullie mij aan doen denken?'
- 'Vertel het eens Olaf.'
'Kennen jullie de Muppetshow? Aan die twee oude vervelende mannetjes.'
- 'Bedankt Olaf.'

Daarna hadden we nog een tijdje het idee om dat bordes van Stadler en Waldorf na te bouwen, maar daar is het niet van gekomen. En gekker dan dit ben ik eigenlijk nooit aangesproken.

Wel een docent Duits tegen een andere leerling:
'Hé Milan, hoor jij niet naast Gerrit te zitten?'
- 'Ja, maar ik had geen zin meer om tegen die rotkop aan te kijken.'
'Dat kan ik me voorstellen ja.'

En onder verontwaardigd protest van Gerrit gingen we verder met de les.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:41:43 #143
146842 TheJewishGuy
Ignorance is Strength
pi_80117524
Toen ik in de 2e klas van tweetalig VWO zat, maakte een klasgenote van mij een fout bij het tekenen van een grafiek voor het aangezicht van de hele klas. Reactie van de leraar: 'HOW DUMB CAN YOU ARE?'
For art to exist, for any sort of aesthetic activity to exist, a certain physiological precondition is indispensable: intoxication.
- Friedrich Nietzsche
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:45:50 #144
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_80117690
Leraar Nederlands zei een keer, tijdens een dictee waarbij hij meekeek met een leerling die druk de zin aan het afmaken was:
'Soms wou ik dat de lijfstraffen nog mochten. Dat je , als iemand dezelfde fout wéér maakt, dan gewoon een speld zo HOP in de arm kan prikken. Dan leren ze het snel, hoor!'
Die meid werd toen erg zenuwachtig

Een andere Nederlands leraar had vaak ruzie met een jongen in de klas die niet van lezen hield en dat ook graag liet merken. Die kreeg regelmatig dit soort opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd:
'Maar dat weet jij niet, want jij leest toch alleen de Donald Duck.'

Lerares tegen een jongen:
'Ik word heet als ik je zie'
(hij had zn jas aan in de klas op een warme dag )
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_80119176
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef TheJewishGuy het volgende:
Toen ik in de 2e klas van tweetalig VWO zat, maakte een klasgenote van mij een fout bij het tekenen van een grafiek voor het aangezicht van de hele klas. Reactie van de leraar: 'HOW DUMB CAN YOU ARE?'
Ghegheghe! Net goed
pi_80119201
Tvptje, voor als ik meer tijd heb.
pi_80119219
Economie-docent op MBO tegen een klas bezig met systeembeheeropleiding.

"Jullie worden later allemaal kansloze knoppendrukkers, een generatie zonder respect of enige vorm van ambacht heeft geleerd"

Mijn reactie: "Als ik met deze opleiding klaar ben verdien ik al meer dan jij met je karige kutverhaal dat je 15x opnieuw verteld tegen telkens een andere klas" Ik bedoel als er iets kansloos is dan is het wel met je 62 jarige ouwe rotkop nog steeds voor een klas staan voor een slecht salaris"

Uiteraard mocht ik mijzelf uit het klaslokaal verwijderen
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:33:52 #148
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_80119403
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef ZwartSchaap het volgende:
Economie-docent op MBO tegen een klas bezig met systeembeheeropleiding.

"Jullie worden later allemaal kansloze knoppendrukkers, een generatie zonder respect of enige vorm van ambacht heeft geleerd"

Mijn reactie: "Als ik met deze opleiding klaar ben verdien ik al meer dan jij met je karige kutverhaal dat je 15x opnieuw verteld tegen telkens een andere klas" Ik bedoel als er iets kansloos is dan is het wel met je 62 jarige ouwe rotkop nog steeds voor een klas staan voor een slecht salaris"

Uiteraard mocht ik mijzelf uit het klaslokaal verwijderen
Zijn de docenten een keer eerlijk is het nog niet goed
Patat Friet
pi_80119909
Nou, wat een lerares tegen mij zei in de 2e klas van de middelbare school. Ik was met een meisje aan het praten, toen zei de lerares tegen haar: ''stop is met praten met hem, jij hebt nog een kans om goed te belanden maar bij hem is die kans allang verkeken''
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 april 2010 @ 12:53:41 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80120034
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef Vincentkemper het volgende:
Vroeger wel van die opmerkingen gehad van:

Je kunt beter, met je handen gaan werken want verder dan de middelbare school zul je niet komen. Ben nu bezig met mijn master op de universiteit.

Een docent (die regelmatig dronk). Maakt wel van die opmerkingen tegen vrouwelijke scholieren. Van zodra, jij 18 bent mag je wel bellen dan kunnen wij wat afspreken.

Middelbare school docent zei tijdens een voortgangs gesprek op de middelbare school. Weet je al wat je na je opleiding wilt gaan doen?

Antwoord ik zo: Nee, op dit moment weet ik dat nog niet.

Docent: Daar zou ik mij ook niet zo druk over maken, de sector waar jij in komt te werken is studie geen noodzaak meer geweld en beïnvloeding.

Ik: What the fuck
Zo, jij hebt interpunctie niet echt begrepen, .

Wel bah van die drinkende docent.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')