quote:Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit; Leuke anekdote btw; hij mag ook geen les meer geven aan brugklassen vanwege z'n opmerkingen,. Die zijn nog iets te gevoelig,
.
Had je een witte hanekam?quote:Op woensdag 7 april 2010 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm... leraar Duits had ineens een uitbarsting tegen mij op de laatste dag van school![]()
Leraar:"JA, JIJ DAAR * wijzend naar mij.. Lever je boek in!"
- Ik heb het boek niet bij me, het centrale inlevermoment is pas morgen.
Leraar:" Ja dan schrijf je het maar op je haar."
Echt... tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat hij bedoelde...
Combinatie met schrijf maar op je buik ofzo?
Daar word ik altijd een beetje droevig van, dat soort mensenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef Marlalala het volgende:
Hij was er van overtuigd dat vrouwen niet gemaakt zijn voor exacte vakken.
Neequote:Op vrijdag 9 april 2010 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je een witte hanekam?
Ghegheghe! Net goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef TheJewishGuy het volgende:
Toen ik in de 2e klas van tweetalig VWO zat, maakte een klasgenote van mij een fout bij het tekenen van een grafiek voor het aangezicht van de hele klas. Reactie van de leraar: 'HOW DUMB CAN YOU ARE?'
Zijn de docenten een keer eerlijk is het nog niet goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef ZwartSchaap het volgende:
Economie-docent op MBO tegen een klas bezig met systeembeheeropleiding.
"Jullie worden later allemaal kansloze knoppendrukkers, een generatie zonder respect of enige vorm van ambacht heeft geleerd"
Mijn reactie: "Als ik met deze opleiding klaar ben verdien ik al meer dan jij met je karige kutverhaal dat je 15x opnieuw verteld tegen telkens een andere klas" Ik bedoel als er iets kansloos is dan is het wel met je 62 jarige ouwe rotkop nog steeds voor een klas staan voor een slecht salaris"
Uiteraard mocht ik mijzelf uit het klaslokaal verwijderen
Zo, jij hebt interpunctie niet echt begrepen,quote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef Vincentkemper het volgende:
Vroeger wel van die opmerkingen gehad van:
Je kunt beter, met je handen gaan werken want verder dan de middelbare school zul je niet komen. Ben nu bezig met mijn master op de universiteit.
Een docent (die regelmatig dronk). Maakt wel van die opmerkingen tegen vrouwelijke scholieren. Van zodra, jij 18 bent mag je wel bellen dan kunnen wij wat afspreken.
Middelbare school docent zei tijdens een voortgangs gesprek op de middelbare school. Weet je al wat je na je opleiding wilt gaan doen?
Antwoord ik zo: Nee, op dit moment weet ik dat nog niet.
Docent: Daar zou ik mij ook niet zo druk over maken, de sector waar jij in komt te werken is studie geen noodzaak meer geweld en beïnvloeding.
Ik: What the fuck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |