Ik heb geeneens tijd om vrij te nemen, ligt nog zoveel werk, en we hadden deze week 3 x overleg, ook zo zonde van mijn tijd, 3 x hetzelfdequote:
quote:
vergaderingen heb ik altijd een hekel aan, maar elke week weer vaste prik.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geeneens tijd om vrij te nemen, ligt nog zoveel werk, en we hadden deze week 3 x overleg, ook zo zonde van mijn tijd, 3 x hetzelfde, en gisteren moest ik nog de weg op om contracten te laten tekenen, dus vind het niet zo heel erg eik
ben bang dat je idd paar dagen tekort komtquote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier wel vrij, maar de tuin moet voorjaarklaar. En ik moet nog een schutting zetten en een afdak bouwen voor brandhout en de auto moet in de was. Dat laatste neem ik mij al voor vanaf dat ik hem nieuw kocht in 2005![]()
En ik wil de slaapkamer sausen en de gang. En de buiten- en binnenkozijnen moeten nog geschilderd, dat stond ook al in de planning vanaf 2007
Ga ik vast niet redden in vier dagen
Goh ik ken dat gevoel haha, zaterdag de kelder, zondag verven en dan wil ik eik nog veel meer doen, maar we zien wel hoe ver ik komquote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier wel vrij, maar de tuin moet voorjaarklaar. En ik moet nog een schutting zetten en een afdak bouwen voor brandhout en de auto moet in de was. Dat laatste neem ik mij al voor vanaf dat ik hem nieuw kocht in 2005![]()
En ik wil de slaapkamer sausen en de gang. En de buiten- en binnenkozijnen moeten nog geschilderd, dat stond ook al in de planning vanaf 2007
Ga ik vast niet redden in vier dagen
We hebben de mei vakantie nog en volgens mij is hier de zomervakantie vroeg dit jaar. Begin juli dacht ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ben bang dat je idd paar dagen tekort komt
Nou bij mij ook ja, maar als er dan iemand niet is en je gaat vervolgens de vergadering overdoen ben je niet slim bezig lijkt mijquote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
vergaderingen heb ik altijd een hekel aan, maar elke week weer vaste prik.
op dagen als morgen is alleen secretariaat verplicht te komen.
voor de rest is t wel open en kunnen we wel komen, maar hoeft niet. kom dus bijna nooit iemand
Is maar een kwestie van een paar seconden hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geeneens tijd om vrij te nemen...
Doegquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
maar mensen. ik ga hier weer sluiten. trusetn vast en laters
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
Ja, maar jij hebt twee mannen die je kunnen helpen hèquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Goh ik ken dat gevoel haha, zaterdag de kelder, zondag verven en dan wil ik eik nog veel meer doen, maar we zien wel hoe ver ik kom
Midden 3 juli, Noord 10 juli en Zuid 24 juliquote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We hebben de mei vakantie nog en volgens mij is hier de zomervakantie vroeg dit jaar. Begin juli dacht ik.
We zitten in het Midden en in Noord. Ik kan kiezen, maar 't is beide vroegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Midden 3 juli, Noord 10 juli en Zuid 24 juli
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt twee mannen die je kunnen helpen hè
Was een grapjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ach gosh die kinderen, die zijn bij papa dit weekend, nee Teun ik doe altijd alles zelf, heb alleen hulp gevraagd voor straks de vloer leggen, dat vond ik al moeilijk om te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |