Ik heb geeneens tijd om vrij te nemen, ligt nog zoveel werk, en we hadden deze week 3 x overleg, ook zo zonde van mijn tijd, 3 x hetzelfdequote:
quote:
vergaderingen heb ik altijd een hekel aan, maar elke week weer vaste prik.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geeneens tijd om vrij te nemen, ligt nog zoveel werk, en we hadden deze week 3 x overleg, ook zo zonde van mijn tijd, 3 x hetzelfde, en gisteren moest ik nog de weg op om contracten te laten tekenen, dus vind het niet zo heel erg eik
ben bang dat je idd paar dagen tekort komtquote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier wel vrij, maar de tuin moet voorjaarklaar. En ik moet nog een schutting zetten en een afdak bouwen voor brandhout en de auto moet in de was. Dat laatste neem ik mij al voor vanaf dat ik hem nieuw kocht in 2005![]()
En ik wil de slaapkamer sausen en de gang. En de buiten- en binnenkozijnen moeten nog geschilderd, dat stond ook al in de planning vanaf 2007
Ga ik vast niet redden in vier dagen
Goh ik ken dat gevoel haha, zaterdag de kelder, zondag verven en dan wil ik eik nog veel meer doen, maar we zien wel hoe ver ik komquote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier wel vrij, maar de tuin moet voorjaarklaar. En ik moet nog een schutting zetten en een afdak bouwen voor brandhout en de auto moet in de was. Dat laatste neem ik mij al voor vanaf dat ik hem nieuw kocht in 2005![]()
En ik wil de slaapkamer sausen en de gang. En de buiten- en binnenkozijnen moeten nog geschilderd, dat stond ook al in de planning vanaf 2007
Ga ik vast niet redden in vier dagen
We hebben de mei vakantie nog en volgens mij is hier de zomervakantie vroeg dit jaar. Begin juli dacht ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ben bang dat je idd paar dagen tekort komt
Nou bij mij ook ja, maar als er dan iemand niet is en je gaat vervolgens de vergadering overdoen ben je niet slim bezig lijkt mijquote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
vergaderingen heb ik altijd een hekel aan, maar elke week weer vaste prik.
op dagen als morgen is alleen secretariaat verplicht te komen.
voor de rest is t wel open en kunnen we wel komen, maar hoeft niet. kom dus bijna nooit iemand
Is maar een kwestie van een paar seconden hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geeneens tijd om vrij te nemen...
Doegquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
maar mensen. ik ga hier weer sluiten. trusetn vast en laters
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
Ja, maar jij hebt twee mannen die je kunnen helpen hèquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Goh ik ken dat gevoel haha, zaterdag de kelder, zondag verven en dan wil ik eik nog veel meer doen, maar we zien wel hoe ver ik kom
Midden 3 juli, Noord 10 juli en Zuid 24 juliquote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We hebben de mei vakantie nog en volgens mij is hier de zomervakantie vroeg dit jaar. Begin juli dacht ik.
We zitten in het Midden en in Noord. Ik kan kiezen, maar 't is beide vroegquote:Op donderdag 1 april 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Midden 3 juli, Noord 10 juli en Zuid 24 juli
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt twee mannen die je kunnen helpen hè
Was een grapjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ach gosh die kinderen, die zijn bij papa dit weekend, nee Teun ik doe altijd alles zelf, heb alleen hulp gevraagd voor straks de vloer leggen, dat vond ik al moeilijk om te vragen
Ja ik zorg er dan wel weer zelf voor dat alles klaar is om het er zo in te gooien haha, nee ik vraag nooit hulp, soms wel is dom ik weet hetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was een grapje![]()
Een vloer leggen kan ook niet alleen, dat is net iets te lastig. Ik vind het trouwens ook altijd vervelend om hulp te vragen van bekenden. Nog liever huur ik dan iemand in.![]()
Wat moet het worden, laminaat?
Van hetzelfdequote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Gaat wat bankhangen en een beetje links en rechts rondneuzen of lezen. Wenst tevens iedereen een fantastische avond en een heel prettige nachtrust mocht ik ze niet weer tegenkomen![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Laysa, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Dank jullie welquote:
Heb hem ook op je hyves geknaldquote:
quote:
Komt uit een goed hartquote:
trusten mupskequote:Op donderdag 1 april 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensen en socialites, ik ga ook afsluiten, slaap lekker voor straks![]()
Trusten Mupskequote:Op donderdag 1 april 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensen en socialites, ik ga ook afsluiten, slaap lekker voor straks![]()
Ohja die had ik ook!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dacht alles wel gehad te hebben met de OZBaanslag, komt er een rekening waterschapslasten overheen. Teringlijers.
Dank je en jij ook van harte met je kindjequote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef CarOnline het volgende:
Oh das dan wel behoorlijk, van die zorgtoeslag!![]()
Ik heb vandaag bericht dat ik voor een jaar een uitkering heb![]()
Eindelijk.
Laysa nog gefeliciteerd met je verjaardag. Populaire dag, je bent de 5e die ik ken die vandaag jarig is
Maar de leukste die vandaag jarig was is Kindje![]()
Nu puinruimen
Oeh dat is ook lekker!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef CarOnline het volgende:
Oh das dan wel behoorlijk, van die zorgtoeslag!![]()
Ik heb vandaag bericht dat ik voor een jaar een uitkering heb![]()
Eindelijk.
Laysa nog gefeliciteerd met je verjaardag. Populaire dag, je bent de 5e die ik ken die vandaag jarig is
Maar de leukste die vandaag jarig was is Kindje![]()
Nu puinruimen
Nicequote:Op donderdag 1 april 2010 23:24 schreef CarOnline het volgende:
Dank jullie wel.
Ja Liesje dat krijg ik dan van Februari en Maart.
Hoera. Hopelijk snel![]()
Ja, puinzooi, overal papieren bekers en taart vorken enzo.
En lege zakjes chips, borden van het eten en bijna lege schalen met stokbrood enzo.
Maar we zijn er weer voor een jaar vanaf!
Oh ja, ik moet mn rozen nog plukken!
Nacho'squote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice
Dat van die uitkering dus, niet de bende na het feestje.
Ik heb net een paar nacho's gepland maar toen ik die zakken chips zag liggen op mijn land bedacht ik opeens welke dag het is vandaag
En ik heb vandaag een roze tractor gekocht, nu gaat alles veel sneller.
Dank jequote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef Deisyy het volgende:
CarO, gefeliciteerd met je kindje en je uitkering
Whehhehehe stommerd!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:29 schreef Kaat38 het volgende:
eeeeeeh ik had vernomen dat Vlemmix in GTST kwam, pardon.
Had ik niet vernomen!
1 april!
Hij staat! en hij is nog mooier dan ik me kon herinnerenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hoe is het met de cuisine?
Ja dat is wel voor 1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef CarOnline het volgende:
Hmm t wil nog niet laden hier.
Oh! Ik zag wel pleepapier ofzo bij iemand om de barn, zou dat ook voor 1 april zijn?
Nahh laatste keer hoor: FOTO!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij staat! en hij is nog mooier dan ik me kon herinneren![]()
Stiekem ben ik nu een beetje verliefd op de keukenzetter
Er moeten nog tegeltjes gezet worden en als die erop zitten doe ik een foto.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nahh laatste keer hoor: FOTO!!!![]()
Ook van de keukenzetter
als jullie ook aan Bingo doen kom ik ookquote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit er nog één die cool is. Aan de stadshouderskade. Daar zag ik jaren geleden al die oudjes op het terras zitten en werden er grote hoeden uitgedeeld aan de mensen Was erg zonnig. Maar ik ga met mijn zus een eigen tehuis beginnen. Je mag er drinken ,roken gokken, blowen enz... Gat in de markt
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moeten nog tegeltjes gezet worden en als die erop zitten doe ik een foto.
Maar wat een klus is het om overal weer een goed plekje voor te vinden![]()
De keukenzetter was trouwens geen hunk, maar omdat hij zo'n mooie keuken heeft neergezet is hij wel heel speciaal![]()
O ja, Farmville, ik had weer iets geplant afgelopen week
Ja, die had ik ook 237 euro shitquote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dacht alles wel gehad te hebben met de OZBaanslag, komt er een rekening waterschapslasten overheen. Teringlijers.
deed ik ook nietquote:
Heb vandaag 1000 euro van spaar naar lopend overgemaakt. Ik stond al rood voordat de maand begonquote:Op donderdag 1 april 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
deed ik ook niet![]()
was een complete verrassing
En je hebt de hele winter je handen zitten warmen aan die dikke reet van die Griekquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:00 schreef FANN het volgende:
Tis ook wel logisch dat ik geld terugkrijg die pokke verwarmings ketel is de halve winter buiten
werking geweest![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En je hebt de hele winter je handen zitten warmen aan die dikke reet van die Griek
jurkjes en rokjes en zulksquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dag geld moet natuurlijk deze week nog wel op![]()
![]()
Wat gaan we kopen?
tuurlijk mop zoek maar uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een rokje voor mij kan d'r nu wel af denk ik?
Eerst foto's van Deisyy, van d'r keuken, dat duurt maar en dat duurt maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof het pas als je een foto neerzet hier
HOERENquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ga ik bij al die HOEREN op knopjes drukken
Demente bejaarde HOERENquote:
Ik ben er ook kapot vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |