Eens. heb volgens mij alle bussen in York op de foto gezet afgelopen paar dagenquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef busfoto.nl het volgende:
Nou niet gaan schelden hè, wij zijn 'bussenrukkers'.quote:Hoi jongens,
quote:een paar dagen geleden kwam ik tijdens een reis in Ramallah, Palestina een aantal Alliance B91 tegen die in de jaren '90 waren aangeschaft met geld van de Nederlandse ontwikkelingshulp. De bussen vallen op door afwijkende front.
Wat leuke plaatjes staan hier:
http://busfoto.nl/foto/index.php?cat=55
Hebben ze daar alleen maar gelijkvloerse kruizingen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
zo zonde, maar één set deuren
Hebben ze andere dan, daar in GB?quote:
vooral wel, en de viaducten zijn wat hoger. e vrachtwagens zijn ook een stuk hoger dan bijonsquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Hebben ze daar alleen maar gelijkvloerse kruizingen?
[..]
Hebben ze andere dan, daar in GB?
Zou niet misstaan, idd. Op een vrachtwagen dan, hè.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vooral wel, en de viaducten zijn wat hoger. De vrachtwagens zijn ook een stuk hoger dan bij ons
[ afbeelding ]
Zelfs de importbakjes zijn niet alles...
Vervoersbedrijven geven als reden op dat ze de onterechte claims van passagiers die tussen de achterdeuren geklemd zouden zijn willen voorkomen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
zo zonde, maar één set deuren
Als ze GOEDE achterdeuren hebben, floepen die weer lekker open als je je hoofd er tussen steekt... Maar ja, tot een paar maanden terug kwamen veel deuren in de UK nog van de plaatselijke busdeurenfabriek aldaar, het is niet voor niks dat het leeuwendeel van de Britse deuren nu uit Bolsward komtquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vervoersbedrijven geven als reden op dat ze de onterechte claims van passagiers die tussen de achterdeuren geklemd zouden zijn willen voorkomen.
Althans dat is wat het motief van Lothian Buses (stadsvervoersbedrijf Edinburgh) was om van alle oude ongelede bussen de tweede deur uit te bouwen en de nieuwe exemplaren direct enkeldeurs te kopen.
In Londen rijden overigens wel standaardbussen met twee sets deuren en geldt ook een 'gesloten instap'-reglement.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze GOEDE achterdeuren hebben, floepen die weer lekker open als je je hoofd er tussen steekt...
Was 't niet een Ambassdor, die een sjoof heeft doodgemaakt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze GOEDE achterdeuren hebben, floepen die weer lekker open als je je hoofd er tussen steekt... Maar ja, tot een paar maanden terug kwamen veel deuren in de UK nog van de plaatselijke busdeurenfabriek aldaar, het is niet voor niks dat het leeuwendeel van de Britse deuren nu uit Bolsward komt
Ja, kloptquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:24 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Was 't niet een Ambassdor, die een sjoof heeft doodgemaakt?
Ah, vandaar dat ze alle gehaktmolens uit die serie Ambassdors hebben vervangenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kloptDe sjoof die de bus via de voordeuren verliet, terwijl hij dat via de achterdeuren had moeten doen... In de bedrijfsongevallen categorie "ff het vlees in de gehaktmolen aanduwen met mn blote hand" dus...
Bij de 8166 in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze alle gehaktmolens uit die serie Ambassdors hebben vervangen
Ik heb de 8166 zelf gezien, maar niet uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:53 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Je hebt 't dus persoonlijk uitgeprobeerd?
Arriva schijnt ze te gaan kopen voor de concessie Overijssel...quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
zo zonde, maar één set deuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |