Helemaal mee eens, en dat geldt niet alleen voor die Overijsselse, maar ook de Groningse/Drenthse bussen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef BastiaanL het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk alleen maar blij mee zijn dat de uiteindelijke huisstijl er anders uitziet dan dat lelijke felle blauw uit de allereerste ontwerpen.
[..]
Ik vind die kleurstelling in het GGD-gebied juist wel mooi nu.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:52 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en dat geldt niet alleen voor die Overijsselse, maar ook de Groningse/Drenthse bussen.
Ik vind de kleurstelling rond Rotterdam wel mooi, dat zilvergrijs van RET en dezelfde kleurstelling alleen oranje blauwe streep bij Qbuzz. Alleen die zilvere connexxions van Spijkenisse vind ik weinig aan.
De kleurstelling van de nieuwe Zuid Holland Hybrides vind ik trouwens helemaal geen porum.
En wat betreft de fusies: Arriva => DB en Veolia+Transdev, gaat een saai beeld geven, zeker op het spoor.
Ik vond arriva blauw/gebroken wit/gele streep altijd erg mooi, nooit begrepen waarom die spurts rood werden.
Geen idee. De huidige Connexxion Ambassadors hebben ook deurknoppen, maar dan anders uitgevoerd. Ik vraag het even voor je na.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef Ofyles2 het volgende:
@BastiaanL: Ik zie dat de ALE 120 voorzien is van drie deurknoppen. Betekent het dat Syntus op de stadsdienst van Zwolle een 'open instap'-beleid invoert?
'Brilletje'?quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:15 schreef marcel.nl het volgende:
uit de reportage op OpenbaarVervoer in Boskoop lees ik dat het busnummer 4003 is van Syntus.
Maar ik blijf het raar vinden dat het kenteken BT.... is terwijl er al crica een jaar bussen BV... rondrijden.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:52 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
De kleurstelling van de nieuwe Zuid Holland Hybrides vind ik trouwens helemaal geen porum.
Was een wens van de opdrachtgever. In dit geval de provincie Groningen. Fryslân had die wens niet, maar vanwege de uitwisselbaarheid van het materieel is het dan beter om alles in 1 kleur te doen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:52 schreef marcel.nl het volgende:
Ik vond arriva blauw/gebroken wit/gele streep altijd erg mooi, nooit begrepen waarom die spurts rood werden.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef BastiaanL het volgende:
Dat is gewoon Connexxionhuisstijl![]()
De uiteindelijke kleurstelling voor de hybrides wordt iets met wit en blauw.
Misschien dat dat iets zegt over jouw stelligheid?quote:Heb me rotgezocht op internet, maar ik kan er geen plaatjes van vinden. Iemand anders wel?
Nope, sorry. Dit was het Van Hool design voor de promobus voor onder andere de Lijn in Belgie en later hier in Nederland.quote:
Nee, dit is die goeie ouwe tijd:quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:56 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Busfreaks forum
Ah, die goeie ouwe tijd
Dat is een, eveneens goeie, nog oudere tijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dit is die goeie ouwe tijd:
[ afbeelding ]
en dit vind ik echt stoere bussen om te zien en om te horen:
[ afbeelding ]
Stellig ben ik alleen als ik zeker weet dat ik het juist hebquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:52 schreef BeefRWijker het volgende:Misschien dat dat iets zegt over jouw stelligheid?![]()
Is gewoon een grapjas geweest die even wat gesoept heeft. Deze is naar ik meen al zeker twee jaar oud.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:25 schreef marcel.nl het volgende:
Wat is dit nou weer ? (weekreportage OViB)
Een tamelijk nieuwe Arriva Citaro G in gele stickering met Gado erop, tegenover Groningen CS
[ afbeelding ]
Ten eerste is het de verkeerde kleur geel en ten tweede is de persoon die bij de rechterkoplamp loopt ook mee geschilderd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is gewoon een grapjas geweest die even wat gesoept heeft. Deze is naar ik meen al zeker twee jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |