Daar hoeft hij niet veel moeite voor te doen...quote:Op donderdag 1 april 2010 18:56 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was Paul denk ik, die zich voordeed als Tumor.
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:56 schreef Saaaaab het volgende:
Die Timur is echt hoor. Je hebt zojuist je radioprimeur verkloot.
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:56 schreef Saaaaab het volgende:
Die Timur is echt hoor. Je hebt zojuist je radioprimeur verkloot.
Haha aandacht opeisenquote:
Je doet je naam iig eer aan, en dat is óók belangrijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef Geretardeerd het volgende:
Komt ie nu mee. Heb ik die gozer gezegd dattie op moest bokken... Ik ben echt fijn bezig.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kom langs dan HEW IK SL<A ALLE TANDEN UIT JE MOND KK FLIKKER GA NIET KK RBEED DOEN
Jij hebt een Slash related avatar, dus dat is ALTIJD Baas.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Verkapt ' Timur PM me je snikkel'-topic
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Timur moet eens oprotten met zijn gePM.
Eh adres?quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:50 schreef NotYou het volgende:
Hallo jongens! Ik ben Henk en ik ben van de televisie! Ik ben van de meningen van iedereen in dit topic zo onder de indruk dat ik jullie graag de mogelijkheid wil bieden jullie meningen landelijk op televisie te verkondigen. Wel zullen jullie eerst een screentest moeten doen bij het aan ons gelieerde bureau UpYours bv. IK hoop snel van jullie te horen.
Groetjes!
Hallo Henk van de televisiequote:Op vrijdag 2 april 2010 02:50 schreef NotYou het volgende:
Hallo jongens! Ik ben Henk en ik ben van de televisie! Ik ben van de meningen van iedereen in dit topic zo onder de indruk dat ik jullie graag de mogelijkheid wil bieden jullie meningen landelijk op televisie te verkondigen. Wel zullen jullie eerst een screentest moeten doen bij het aan ons gelieerde bureau UpYours bv de kosten hiervan zullen ongeveer 70 euro bedragen maar vergoed worden mits het resultaat bevredigend en afdoende is voor ons porgramma. IK hoop snel van jullie te horen.
Groetjes!
Ik ben nooit verder gekomen dan Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 04:29 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ben ook eens op de radio gekomen na zo een PM. BAAS.
Euh, wat dacht je van 0,-quote:
quote:
Geen wonder dat ik nog nooit een Fokker op de radio heb gehoordquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:15 schreef Agiath het volgende:
Het is onderhand bijzonders als je als KLB'er niet een keertje op 3FM gekomen bent, ik had het ook een jaar geleden met een random topic.
Als jik zaterdagmiddag 3FM luister (niet dat ik dat doe) hoor ik volgens mij gewoon heel myAt langkomen
haha jij werkt op zaterdag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik nog nooit een Fokker op de radio heb gehoordDan ben ik aan het werk.
Fokkers die werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik nog nooit een Fokker op de radio heb gehoordDan ben ik aan het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
En op meestal ook op vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fokkers die werkenDe realiteit weerspreekt dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Heb ik ook twee keer gehad. Dan vraagt ie je telefoonnummer, en als je dat geeft hoor je er niets meer van. Wat een achterlijke josti. Waarom dis gast nog niet ge-ip-band van fok is, is me een raadsel.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:56 schreef Geretardeerd het volgende:
Of welke troll je mag ook zijn; gelieve je volgende keer wat beter te identificeren dan mij te PM'en met de vraag of ik op de radio wil komen.![]()
Klacht: Gassies die zich voordoen als 'Radio BN'ers.
Oja, waarom ben je dan nog aan het fokken nuquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |