storing al voorbij?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van alles. Servers aanmaken, dedicated (net als fok op een ijzeren bak) of virtueel (google op Hyper-V/VMWare), zorgen dat ondersteuning voor scripttalen als ASP/PHP/Coldfusion en dergelijke werkt, backups aanmaken en terugzetten, zorgen dat statistieken werken voor klanten.
Terechte vraagquote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarom staat die mooie banner niet in de OP eigenlijk?!![]()
[ afbeelding ]
Omdat murp al had gewaarschuwd dat als we een banner zouden doen de sc dicht zou gaan, maar uiteraard luistert daar niemand naar ;')quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Oh. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat murp al had gewaarschuwd dat als we een banner zouden doen de sc dicht zou gaan, maar uiteraard luistert daar niemand naar ;')
x2quote:
Nu? waar?quote:
HOE LAAT!!!!??????quote:
Te busy om sms te lezen?quote:
1 april?quote:
Duurt nog wel even, vanmiddag figurant mogen spelen. Waarschijnlijk is de pilotpresentatie gelijk met de literaire avond die een vriend van me organiseert, 29 mei dus.quote:
Weet ik veelquote:
Serieus, vanmiddag opnames gehadquote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
1 april?![]()
of moet ik het letterlijk nemen?
Het kan trouwens zijn dat het binnenkort al op FC-tv komt, dan krijgen jullie ;t linkje.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, vanmiddag figurant mogen spelen. Waarschijnlijk is de pilotpresentatie gelijk met de literaire avond die een vriend van me organiseert, 29 mei dus.
Oke coolquote:Op donderdag 1 april 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus, vanmiddag opnames gehad
Geef aan mij, ik heb alleen ontbeten vandaagquote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke cool![]()
Ik heb net voor de 6e keer een zak snoep voor de allerlaatste keer weggelegd
Kusje waar het zeer doetquote:
*zak snoep geeftquote:Op donderdag 1 april 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef aan mij, ik heb alleen ontbeten vandaag
Dank jequote:Op donderdag 1 april 2010 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
*zak snoep geeft
Best lekker, speciale paasmix
Nou heb ik dadelijk onder het voetbal waarschijnlijk buikpijn omdat ik teveel gegeten hebquote:
Preciesquote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Is goed voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 19:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Al de tweede keer vandaag dat ik naar je zwaai
lol als jij dat zegtquote:
Ik krijg echt nooit pm'squote:
Ik heb nu een soort PM SCquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
9611Niels, Fha, FunkyHomosapien, Garisson72, Huppelmuts, JaapAapSmulPaap, Koffiewekker, L.no, Penisbaard, PeterLudolf, PiRANiA, Saaaaab, onderjas
zitten allemaal in de PM?
Voetbal ze en maak er wat van hè die 3e helftquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben voetballen en bier drinken in Nijmegen, hell yeah!![]()
ff AskMe uitzwaaienGoed voor mn RSI
En de andere natuurlijk ook
Vraagjequote:
Handigquote:Op donderdag 1 april 2010 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou heb ik dadelijk onder het voetbal waarschijnlijk buikpijn omdat ik teveel gegeten heb
2 herkansingen, vanmiddag de laatste. Nu weekendquote:
Ging het goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 herkansingen, vanmiddag de laatste. Nu weekend
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef justmattie het volgende:
Heeft stoeprand nog steeds een ban?
Ban? issie stout geweest hihiquote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ja, tot morgen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef justmattie het volgende:
Het ging. Daar houdt het ook wel weer mee op.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ging het goed?
Ik had vandaag ook mijn 2 laatste, WEEKEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |