quote:
Kusje dan,,om het goed te maken?quote:
quote:
quote:
Ja ik weet het ik ben heel liefquote:
Beheerder bij een webhostingbedrijf. En druk? Storing, dus momenteel behoorlijk jaquote:Op donderdag 1 april 2010 17:11 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je hebt best een drukke baan dan? wat doe je als ik vragen mag ?
Dat is wat minder jaquote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beheerder bij een webhostingbedrijf. En druk? Storing, dus momenteel behoorlijk ja
Murp heeft beginnende alzeihmerquote:
Zelfde baan alleen nu een vast contractquote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef AskMe het volgende:
[..]
Top, hoe gaat het met je nieuwe baan?
wat doe je dan zoal? ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beheerder bij een webhostingbedrijf.
Ah dat is mooi ! Geeft zekerheidquote:Op donderdag 1 april 2010 17:58 schreef murp het volgende:
[..]
Zelfde baan alleen nu een vast contract
We hebben al een koopApp.. alleen willen nu wel wat groter wonen met baby enzquote:Op donderdag 1 april 2010 18:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
Daarmee kan je een hypotheek aanvragen toch? en een mooi huisje kopen?
nu niet meer dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef murp het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan hoor, 16 jaar en nog zo lief was ik toen
Ja, kan ik begrijpen. Mooi kamertje in elkaar knutselen, de huisman uithangenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef murp het volgende:
[..]
We hebben al een koopApp.. alleen willen nu wel wat groter wonen met baby enz
Nee, juist veel variatie... kleine werkplaats waar we met een paar man zelf meubelen maken en soms in opdracht van klanten oud meubilair opknappen...quote:Op donderdag 1 april 2010 18:03 schreef murp het volgende:
[..]
hé, das leuk werk![]()
of is het lopende band werk zonder enige variatie?
jaaaquote:Op donderdag 1 april 2010 18:06 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja, kan ik begrijpen. Mooi kamertje in elkaar knutselen, de huisman uithangen
en jullie zijn zeker erg duurquote:Op donderdag 1 april 2010 18:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, juist veel variatie... kleine werkplaats waar we met een paar man zelf meubelen maken en soms in opdracht van klanten oud meubilair opknappen...![]()
Leuk werk inderdaad.
Geen idee.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:16 schreef murp het volgende:
[..]
jaaa![]()
[..]
en jullie zijn zeker erg duur
Mooi, ja met mij ook wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.![]()
En met jou?
Van alles. Servers aanmaken, dedicated (net als fok op een ijzeren bak) of virtueel (google op Hyper-V/VMWare), zorgen dat ondersteuning voor scripttalen als ASP/PHP/Coldfusion en dergelijke werkt, backups aanmaken en terugzetten, zorgen dat statistieken werken voor klanten.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:59 schreef murp het volgende:
[..]
wat doe je dan zoal? ik heb echt geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |