Met ijs!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:45 schreef Tabloid het volgende:
TS drinkt liever water tijdens het uitgaan?
Ik heb net mijn eerste biertje gedronken en ik vond het niet lekker..quote:Op donderdag 1 april 2010 16:45 schreef Tabloid het volgende:
TS drinkt liever water tijdens het uitgaan?
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:47 schreef klaagbaas het volgende:
Hey TS, jij doet gewoon niet meer mee. dat je het weet. dus bij deze.
Een slok van een lauw blikje Export-bier?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:47 schreef Ice-Cube het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste biertje gedronken en ik vond het niet lekker..
Koud flesje Jupiler.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een slok van een lauw blikje Export-bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: