haha ik schreef het zelf gewoon verkeerd ja xDquote:
met je Cup o' Soup.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
haha ik schreef het zelf gewoon verkeerd ja xD
idd. WOARST VLEISCH?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Da's gewoon water met een smaakje. Er zit niet eens fatsoenlijke vulling in.
TJA JE KAN OOK ALLES STILZWIJGEND ACCEPTEREN EN NIET VAN JE LATEN HOREN!!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:19 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Je zult je er maar druk om maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TJA JE KAN OOK ALLES STILZWIJGEND ACCEPTEREN EN NIET VAN JE LATEN HOREN!!Waar maak je je godverdomme zo druk om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om een bakje soep? Autist.
Aangezien jij gevaarlijke-man heet en je in de buurt woont hou ik me verder stil. Ik zou liever geen ruzie willen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:23 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Waar maak je je godverdomme zo druk om?
Om een bakje soep? Autist.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aangezien jij gevaarlijke-man heet en je in de buurt woont hou ik me verder stil. Ik zou liever geen ruzie willen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Da's gewoon water met een smaakje. Er zit niet eens fatsoenlijke vulling in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |