quote:Op donderdag 1 april 2010 16:07 schreef Studiotje het volgende:
Hier wouden ze iets in gaan voeren van Werknemer van de week of weet ik hetzo kansloos..
Doen ze daar bij jullie actief aan mee of niet? In de trent van 'ik wil medewerker van de maand worden, dus ik moet vandaag mn best doen' ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij hebben wel medewerkers van de maand. Ben benieuwd wie dat word van afgelopen maand
Dat Amerikaanse is er op dat punt helemaal van af hoor. Salaris gaat gewoon via de Nederlandse wet en regelgeving conform Horeca CAO.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef rubje het volgende:
Wat had je dan verwacht? Gelijk de managerspositie en een salarisverhoging van 50%?![]()
Het is een Amerikaans bedrijf en salarisverhoging oid komt vaak bij dit soort bedrijven voor
gewoon personeel amper tot niet voor.
Die nou ook niet bepaald ruim te noemen is hoor..quote:Op donderdag 1 april 2010 18:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat Amerikaanse is er op dat punt helemaal van af hoor. Salaris gaat gewoon via de Nederlandse wet en regelgeving conform Horeca CAO.
Dat is ook geen vetpot nee. Maar dat heeft niks met McDonald's in Amerika te makenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Fingon het volgende:
[..]
Die nou ook niet bepaald ruim te noemen is hoor..
Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Fingon het volgende:
[..]
Die nou ook niet bepaald ruim te noemen is hoor..
Dat is hier ook zo, verschilt inderdaad per franchise ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:
[..]
Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.
Aaaaah, heb ik liever muggen dan ons probleem, maar daar mag ik het niet over hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef Yannick567 het volgende:
TVP
Hey Mathijs, ter antwoord van je vraag op twitter, is te lang voor daar
We hebben nogal last van muggen. Rioleringsbeheer is geweest, die hebben in de kruipruimte gekeken met zo'n infrarood camera ofzo, en in de kruipruimte zitten al veel muggen, en in een afvoerput (zegmaar gewoon een straatput) die in het vuilhok ligt zit zelfs een heel nest. Dus nu moeten we 2x per week die put doorspoelen, uurtje lang
Vandaag nog op intranet gekeken of er nog wat stond over die euroknallers, maarnee.
Wij doen trouwens ook niet aan medewerker van de maand ofzo. Alleen crewlid/crewtrainer/manager van het jaar
Wij hier ook, ben net aangenomen t/m 31 augustus zeg maar omdat ik door moet komen tot volgend studiejaar, het is stukken beter dan bij de Mc in deventer waar ik 2 jaar geleden werkte en waar ik echt minimumloon kreeg, aan de andere kant had je toen nog wel 200% of een aantal feestdagen enzo maargoed.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:
[..]
Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.
Waar is hier?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:26 schreef Fingon het volgende:
[..]
Wij hier ook, ben net aangenomen t/m 31 augustus zeg maar omdat ik door moet komen tot volgend studiejaar, het is stukken beter dan bij de Mc in deventer waar ik 2 jaar werkte en waar ik echt minimumloon kreeg, aan de andere kant had je toen nog wel 200% of een aantal feestdagen enzo maargoed.
Ik houd dat liever enigzins geheim, laten we zeggen een Mc in een centrum zonder drive in een middelgrote stad in de randstadquote:
Ik heb in mijn contract iets ondertekend dat ik niks over de Mc mag rondbazuinen. Dus ik begrijp je punt. Hoe staan jullie daar tegen over?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:19 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik houd dat liever enigzins geheim, l...
Eigenlijk niet daarom, ook al zou ik daar wel aan moeten denken omdat ik nog in m'n proeftijd zit, het is meer dat ik gewoon niet gevonden wil kunnen worden, ik zet sowieso geen prive-informatie op het internet wat direct naar mij kan leiden als je me niet persoonlijk kent. (Ik heb ook geen hives/facebook oid, ik ben lekker anoniem)quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:37 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ik heb in mijn contract iets ondertekend dat ik niks over de Mc mag rondbazuinen. Dus ik begrijp je punt. Hoe staan jullie daar tegen over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |