abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79834275

Welkom in het McDonald's Crew topic. Waar alle McDonald's Medewerkers ervaringen delen.
Dit is geen zeurtopic voor gasten, die mogen verder in het topic in CUL!

Medewerkers
Battlefan - Utrecht Lange Viestraat
Yannick567 - Gorinchem
TheGirlNextDoor - Enschede Drive Woonboulevard
Studiotje - Amersfoort Noord
MarkoAlmelo - Almelo Oost
Muiterij - Eindhoven Markt
misz--kelliej - Purmerend
mstyle - Zwolle
Jetfly - Utrecht Overvecht
-_Guitarist_- - Holten

Acties

Happy Meal

McDeal
Met je persoonlijke pas korting op kleding, electronica, dagjes uit, zwemmen, naar de bioscoop, en nog veel meer!
Log hier in en bekijk de laatste acties.

Komende Actie(s)
- McFlurry Lion (Laatste week April)
- Oriental Wrap (13 April)
- Nieuwe Euroknallers (4 Mei)

Vorige Delen
mc donalds medewerkers topic
McDonald's Crew #2
McDonald's Crew #3

Je kunt de OP vinden in de FOK!wiki, klik hier en pas gelijk de OP aan als je een nieuw topic opent!
pi_79834401
Nummer 4 alweer, niet normaal..
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:07 schreef Studiotje het volgende:
Hier wouden ze iets in gaan voeren van Werknemer van de week of weet ik het zo kansloos..
pi_79834439
Gaat erg snel, vorige topic binnen week vol.

TVP
pi_79834610
pi_79834808
Ik moet wel zeggen, dankzij alle fancy afkortingen in de vorige topics lijkt het heel wat dat werken bij de Mac!
pi_79835090
TVP

Hey Mathijs, ter antwoord van je vraag op twitter, is te lang voor daar
We hebben nogal last van muggen. Rioleringsbeheer is geweest, die hebben in de kruipruimte gekeken met zo'n infrarood camera ofzo, en in de kruipruimte zitten al veel muggen, en in een afvoerput (zegmaar gewoon een straatput) die in het vuilhok ligt zit zelfs een heel nest. Dus nu moeten we 2x per week die put doorspoelen, uurtje lang

Vandaag nog op intranet gekeken of er nog wat stond over die euroknallers, maarnee.
Wij doen trouwens ook niet aan medewerker van de maand ofzo. Alleen crewlid/crewtrainer/manager van het jaar
  donderdag 1 april 2010 @ 17:35:09 #7
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_79837631
Wij hebben wel medewerkers van de maand. Ben benieuwd wie dat word van afgelopen maand
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_79839567
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij hebben wel medewerkers van de maand. Ben benieuwd wie dat word van afgelopen maand
Doen ze daar bij jullie actief aan mee of niet? In de trent van 'ik wil medewerker van de maand worden, dus ik moet vandaag mn best doen' ofzo
pi_79839696
Ik ben ooit een keer medewerker van de maand geweest, een half jaar later zijn ze er bij ons mee gestopt. Als je MvdM was geworden kreeg je bij ons twee biosbonnen en een handdruk, dus om nu te zeggen dat er echt harder gewerkt werd om MvdM te worden, nee.
pi_79839990
Wat had je dan verwacht? Gelijk de managerspositie en een salarisverhoging van 50%?
Het is een Amerikaans bedrijf en salarisverhoging oid komt vaak bij dit soort bedrijven voor
gewoon personeel amper tot niet voor.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_79840459
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef rubje het volgende:
Wat had je dan verwacht? Gelijk de managerspositie en een salarisverhoging van 50%?
Het is een Amerikaans bedrijf en salarisverhoging oid komt vaak bij dit soort bedrijven voor
gewoon personeel amper tot niet voor.
Dat Amerikaanse is er op dat punt helemaal van af hoor. Salaris gaat gewoon via de Nederlandse wet en regelgeving conform Horeca CAO.
pi_79840815
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:53 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat Amerikaanse is er op dat punt helemaal van af hoor. Salaris gaat gewoon via de Nederlandse wet en regelgeving conform Horeca CAO.
Die nou ook niet bepaald ruim te noemen is hoor..
Beneath the gold, bitter steel
pi_79841028
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Fingon het volgende:

[..]

Dat is ook geen vetpot nee. Maar dat heeft niks met McDonald's in Amerika te maken
pi_79841279
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Fingon het volgende:

[..]

Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.
pi_79842266
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:

[..]

Verschilt per vestiging, sommige werken met minimumloon. Wij werken met salarissen boven het minimumloon.
Dat is hier ook zo, verschilt inderdaad per franchise ja.
  donderdag 1 april 2010 @ 20:07:09 #16
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79843309
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef Yannick567 het volgende:
TVP

Hey Mathijs, ter antwoord van je vraag op twitter, is te lang voor daar
We hebben nogal last van muggen. Rioleringsbeheer is geweest, die hebben in de kruipruimte gekeken met zo'n infrarood camera ofzo, en in de kruipruimte zitten al veel muggen, en in een afvoerput (zegmaar gewoon een straatput) die in het vuilhok ligt zit zelfs een heel nest. Dus nu moeten we 2x per week die put doorspoelen, uurtje lang

Vandaag nog op intranet gekeken of er nog wat stond over die euroknallers, maarnee.
Wij doen trouwens ook niet aan medewerker van de maand ofzo. Alleen crewlid/crewtrainer/manager van het jaar
Aaaaah, heb ik liever muggen dan ons probleem, maar daar mag ik het niet over hebben

Op het intranet staan alleen de POP Aantallen, campagne boekje zou wel over een paar weken komen :p

Het is nu overigens ziek druk hier, normaal is de rush rond 7 uur wel afgelopen, maar toen ik net weg liep voor m'n pauze was het nog chaos
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_79844107
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:

[..]

Wij hier ook, ben net aangenomen t/m 31 augustus zeg maar omdat ik door moet komen tot volgend studiejaar, het is stukken beter dan bij de Mc in deventer waar ik 2 jaar geleden werkte en waar ik echt minimumloon kreeg, aan de andere kant had je toen nog wel 200% of een aantal feestdagen enzo maargoed.

edit: woordje vergeten

[ Bericht 3% gewijzigd door Fingon op 02-04-2010 00:17:30 ]
pi_79851946
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:26 schreef Fingon het volgende:

[..]

Wij hier ook, ben net aangenomen t/m 31 augustus zeg maar omdat ik door moet komen tot volgend studiejaar, het is stukken beter dan bij de Mc in deventer waar ik 2 jaar werkte en waar ik echt minimumloon kreeg, aan de andere kant had je toen nog wel 200% of een aantal feestdagen enzo maargoed.
Waar is hier?
pi_79852197
tvp
pi_79852461
Wat mij altijd stoorde toen ik in de Mac van Goes werkte is dat als het nog druk is en jou shift afgelopen is ze je gewoon laten blijven werken (overtime) zonder eerst te vragen als je kan/wilt.
Steam id : Kim the boss.
pi_79853843
Dat doen ze bij ons ook Ik ga er tegenwoordig al vanuit dat ik over werk en ben altijd verbaasd als ik op tijd weg kan
pi_79854795
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Waar is hier?
Ik houd dat liever enigzins geheim, laten we zeggen een Mc in een centrum zonder drive in een middelgrote stad in de randstad

Ik moet zeggen dat het echt niet druk is, heb tot nu toe 1x gewerkt, van 11 tot 5 maar het was echt walk in the park, het werd niet half zo druk als bij de mac in deventer tijdens die uren.
McDrive of niet maakt heel erg uit zo te zien.
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:31:39 #23
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_79855233
Pfff bij ons is het afgelopen week écht drúk! S avonds is het bij ons altijd uitgestorven maar zelfs dan is het nog druk. Vandaag gewerkt van 12 tot sluit [23:15]. Morgen euheu straks 11u beginnen
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:37:38 #24
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_79855421
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:19 schreef Fingon het volgende:

[..]

Ik houd dat liever enigzins geheim, l...
Ik heb in mijn contract iets ondertekend dat ik niks over de Mc mag rondbazuinen. Dus ik begrijp je punt. Hoe staan jullie daar tegen over?
pi_79855708
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:37 schreef mstyle het volgende:

[..]

Ik heb in mijn contract iets ondertekend dat ik niks over de Mc mag rondbazuinen. Dus ik begrijp je punt. Hoe staan jullie daar tegen over?
Eigenlijk niet daarom, ook al zou ik daar wel aan moeten denken omdat ik nog in m'n proeftijd zit, het is meer dat ik gewoon niet gevonden wil kunnen worden, ik zet sowieso geen prive-informatie op het internet wat direct naar mij kan leiden als je me niet persoonlijk kent. (Ik heb ook geen hives/facebook oid, ik ben lekker anoniem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')