Waar het mij omgaat is dat je , en je claimt zelf dat het geen 1 april-grap is, je toch dit post in een redelijk serieus forum. Misschien reageer ik wat heftiger omdat ik degene die het heeft geschreven irl ken, maar dit is niet de eerste keer dat iemand er mee aan de haal gaat en het ergens postquote:Op donderdag 1 april 2010 17:29 schreef VVVeci het volgende:
Voor Olga en andere: ik claim nergens dat dit mijn 'column' is. Ik heb, zoals het hoort, netjes naar de bron verwezen. Wat jij dus onder jatten verstaat, is dus voor mij een vraag.
How low can you go?![]()
Ik ga er verder niks over vertellen, alles spreekt voor zich..
adios.
Dat ik een stukje eruit knip was omdat dat volgens mij een kernpunt was, ik heb gewoon de hele OP gelezen. Toen ik reageerde op je bericht stond de bronvermelding er niet bij en alleen dat het GEEN 1 april grap was, dus dan ga ik er vanzelfspreken vanuit dat het een stuk tekst van jou is.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef VVVeci het volgende:
1. Wat zo grappig is, is dat er mensen zijn zoals jij die direct een oordeel over iemand vellen zonder de gehele OP te hebben gelezen. (Zie ook copycat, alleen kan hij er wel om lachen.)
Normaal gesproken is hij ook veel scherper.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef VVVeci het volgende:
(Zie ook copycat, alleen kan hij er wel om lachen.)
Zeur!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Waar het mij omgaat is dat je , en je claimt zelf dat het geen 1 april-grap is, je toch dit post in een redelijk serieus forum. Misschien reageer ik wat heftiger omdat ik degene die het heeft geschreven irl ken, maar dit is niet de eerste keer dat iemand er mee aan de haal gaat en het ergens post
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 1 april 2010 17:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Waar het mij omgaat is dat je , en je claimt zelf dat het geen 1 april-grap is, je toch dit post in een redelijk serieus forum. Misschien reageer ik wat heftiger omdat ik degene die het heeft geschreven irl ken, maar dit is niet de eerste keer dat iemand er mee aan de haal gaat en het ergens post
Psst, CC is een zijquote:Op donderdag 1 april 2010 17:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij ook veel scherper.
Neem het nog ff wat serieuzer joh.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:32 schreef Olga het volgende:
Ah, ik ben dus toch niet de enige. Gelukkigquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een dijenkletser zeg. Poeh poeh, even m'n ogen droog föhnen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:08 schreef VVVeci het volgende:
*~ Ik kom aandacht te kort, maar ondanks dat kan ik toch zo goed met hem praten ~*
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef Re het volgende:
ik vond die vent met zijn roestvlekjes op de auto leuker trouwens
Tuurlijk, anders hou je het niet uit bij een wijf met deze 'humor'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Persoonlijk denk ik dat die man een buiten vrouw heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |