Het grote verschil tussen een ontsnapte slangy en een spin als deze is dat mensen bij die slang 112 bellen en bij zo'n spin een schoen ertegenaan gooien

![]()
deze komt bv hier in het wild ook voor. En veel mensen zullen het dan ook wel herkennen en vaker gezien heben. Die zien het verschil niet tussen een Neph en een Tijgerspin.
Ben het er mee eens dat je beesten de ruimte moet geven. En dat hebben ze hier ook allemaal. Maar een neph heeft een open ruimte nodig. Hoewel hier ook nog een inbouwkast niks staat te doen dus dat is evt een optie. Met een extra fan erin.
En ook in terraria is het nooit 100% ontsnappingsproof. Denk dat daar heel veel mensen over kunnen meepraten.
Ik ben nog nooit wat kwijt geraakt. Maar wel een keer een jonge boa die met z'n kopje tussen de ruiten was gekropen en te grazen was genomen door de kat :S
Sinds dien is mijn woonkamer als ik niet thuis ben vrijwel ontsnappingsproof. Heb zelfs de plinten gekit.
Maar idd niet 100%. Er zal altijd wel een gaatje te vinden zijn. Of een onoplettend moment. Maar ALS het dier al uit het terr komt. Moet het daarna nog eens de kamer uit. Dus ik acht de kans ook zeer klein dat hier een keer wat echt ontsnapt eigenlijk wel 0.
En als die neph zou ontsnappen is tie buiten zo dood. In de woonkamer is het altijd minstens 20 graden. En in de winter verwarm ik nog extra met matten. De beesten die een hogere temp moeten hebben hebben uiteraard nog een lamp oid overdag.
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."