poging gewaadt zit nu in het terarium ben niet echt tevreden ga het in het voorjaar nog maar eens proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef Conekiller het volgende:
piepschuim en tegellijm is de makkelijkste oplossing.
Eerst met piepschuim het relief maken, neem er de tijd voor![]()
aan elkaar prikken met sateprikkers.
De hele boel insmeren met dunne tegellijm.
Prikkers afbreken
dan weer tegellijm aanmaken vermengd met wat zand en evt een kleurtje en er wat dikker opsmeren
2e optie. Goed insmeren met tegellijm en er zand overheen gieten en even aandrukken. Dan goed laten drogen en restzand eruit kiepen.
proberen testen en dan nog een x goed doenquote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef Conekiller het volgende:
als je niet 100% tevreden bent kan je er altijd nog een dun laagje overheen doen om het glad te strijken, het is toch allemaal wat proberen met die dingen
En? Heb je inmiddels je paludarium gemaaktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef 08gnoT. het volgende:
*schopje
Ik overweeg al een tijd om, als mijn maanvissen naar de maan zijn, het aquarium te verbouwen naar een paludarium (aquarium is hoger dan dat hij breed is). Of een nieuwe bak en de resterende (kleine) vissen erin (nog een bak erbij zien m'n ouders niet zitten). Het lijkt me zo mooi, een stukje tropisch regenwoud in de kamer, met uiteindelijk een paar gifkikkertjes dan.Is dat te doen in dezelfde bak voor een beginner?
Nu zag ik dat het dit weekend de DN kikkerdag is, is daar wel eens iemand geweest en is dat een mooie plek om me te orienteren of heb je daar als paludariumloos persoon niks te zoeken?
Zoo Zajac is een dierentuin waarbij je de dieren mag kopen en mee naar huis mag nemenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
Afgelopen vrijdag naar Zoo Zajac geweest, wat een pracht daar zeg.
Zo ongeveerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Zoo Zajac is een dierentuin waarbij je de dieren mag kopen en mee naar huis mag nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |