Daarom ben ik blij dat ik geen beheerder ben / wordt. Ik word helemaal naar van zulke dingen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fantastisch juist om al die wannabe beheerdertjes daar meteen achter te knallen.
Ik snap best wat je bedoeld, maar ik ga daar soms graag even met gestrekt been tegen in.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fantastisch juist om al die wannabe beheerdertjes daar meteen achter te knallen.
Oh nee dat denk ik al jaren niet meer. Levert mij veel minder gezeik op!! NErdjequote:Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij denkt veel van ICT af te weten?De meeste schermen die ICT'ers voorgeschoteld krijgen zien er zo uit, commando's FTW Graphical interfaces
Is ubuntu zo brak dan? Ik zou er echt niet aan moeten denken om de windowsservers via commandline te moeten beheren.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:11 schreef Apebeer het volgende:
Ik beheer mijn server op afstand via SSH hoor, command-line dus. Ik zou er niet aan moeten denken Ubutuntu Server via een GUI draaiende te moeten houden
Dan kan jij je lol op met een W2K8 Core server.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Is ubuntu zo brak dan? Ik zou er echt niet aan moeten denken om de windowsservers via commandline te moeten beheren.
Ubuntu is niet brak, ik vind een server beheren via commandline wat makkelijker.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Is ubuntu zo brak dan? Ik zou er echt niet aan moeten denken om de windowsservers via commandline te moeten beheren.
Ik zal blij zijn als de migratie naar w2k3 is afgerond. En daarna flikker ik alle servers d'r uit. Cloud ftw!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan kan jij je lol op met een W2K8 Core server.
Cloud is de toekomstquote:Op donderdag 1 april 2010 18:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als de migratie naar w2k3 is afgerond. En daarna flikker ik alle servers d'r uit. Cloud ftw!
Ook al bezig met een migratie naar 2k3?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als de migratie naar w2k3 is afgerond. En daarna flikker ik alle servers d'r uit. Cloud ftw!
Cloud is overrated.quote:
Zegt de buschauffeurquote:Op donderdag 1 april 2010 18:35 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een autistenwolvenshirtdragerstopic is dit.
10% per dagquote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef DeWijze het volgende:
Ben al dagen aan het prutsen...
[ link | afbeelding ]
Klacht: Server saboteert mijn update actie
Hehe.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:37 schreef mierenfokker het volgende:
Cloud verdwijnt als wolken voor zon de komende jaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |