Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee joh!Omgg
![]()
![]()
Wat erg!
Pfff ja jezes, tuurlijk ben je dat zat. Je bent de kartreker, doet alles, werkt je 3 slagen in de rondte en dan trappen ze je nog even na terwijl ze zelf geen flikker uitvoeren? Bah.
Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.
En nu voel ik me echt zo'n zeurderige aansteller
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
OH DM, het is wel vaak raak bij jou he?
Mss moet je eens wat assertiever worden en je niet als voetveeg laten gebruiken, gewoon kick ass voor jezelf op gaan komen
DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij is m'n kat nog socialer dan sommige van m'n klasgenoten. En dat is nog wel een man.
Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.
maar je kunt toch haar erop aanspreken? en die beoordeling aanvechten?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.
In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.
Ik hoop wel een beetje dat ik in een andere projectgroep kom volgend jaar.
Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.
In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.
Ik hoop wel een beetje dat ik in een andere projectgroep kom volgend jaar.
heb je zelf gekozen voor deze groep?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.
Die mensen in mijn projectgroep zijn echt een beetje de 'losers' van de klas, trekken niet met de rest op, zeggen niet veel. Misschien kicken ze er op om dan lullig tegen iemand te doen ofzo.
Holy shitness, het zal de naam wel wezen dusquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden
er is nog een napoleon op het internet!en hij kan autorijden!
Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
Haha, goeie TT Ynske![]()
[..]
Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?![]()
![]()
Nee, je bent geen aansteller. Heb je steun van 1 van je groepsgenoten of sta je er echt alleen voor? Weet je docent er vanaf? Zo nee, ik zou echt steun zoeken, en zorgen dat je hier niet alleen in staat, dit neigt heel erg naar ouderwets pesten.![]()
Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.
Mss denken ze ach, die durft toch niks te zeggen en knapt onze klusjes toch wel op of zo.
Geloof me, bij mij zou niemand zoiets ten onrechte durven zeggen, niet achter mn rug om en niet in mn gezicht. En als het terecht was kon het me geen bal schelen![]()
Het is niet alleen school hoor, ik denk dat ook als ik je hoor over dingen als je bank , je schoonvader en de zorgtoeslag, en post die maar verkeerd blijft komen, je moet echt ff lekker voor jezelf opkomen en die dingen gewoon boem regelen![]()
Je zegt vaker dat mensen je zo jong inschatten en zo, zorg dat ze meteen merken dat je geen meisje bent dat ze niet serieus hoeven te nemen
ik zou t erop aan laten komen, voor mezelf zorgen dat alles klaar is, als de rest dan totaal niets doet, individueel inleveren met onderbouwing dat de rest geen flikker doetquote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.
Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.
Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
LOLquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden
Haha jaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.
Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af waarom zij hun practicumopdrachten niet halen en ik wel. Omdat ze zelf zo veel initiatief nemen zeker.
Nee dat bedoel ik ook niet echt hoor, tuurlijk los je het wel zelf op.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ohja, ik zeg het hier wel.. Maar het is niet zo dat ik het niet zelf oplos.
Met mama is het wel oke. Al merk ik wel dat ze toch wel aangeslagen is. Ze praat nu zo van nu kan ik het nog en in de toekomst weet ik het niet. Ondanks dat ik amper thuis ben is het idd wel fijn om weer even thuis te zijn. Nu nog wat beter kunnen slapen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Senes, hoest met Samaar?
En f_r, hoest met de mama en de verhuizing?
Is het stiekem niet een heel klein beetje fijn om weer even thuis te wonen net nu?
Ik zit aan een hele gezonde en lekkere bento
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Sjon wil echt alleen maar speeltjes die herrie maken.
Nou liggen zn piepbotje en zn knisperuiltje thuis en had ik gisteren zn rammelaar opgeruimd omdat ie me irriteerde dr mee, zit ie dus de hele tijd heel verveeld met de riem waarmee ik hem vast leg als ik van mn plek zit tegen een ijzeren kast te tikken![]()
Ik heb m zn rammelaar maar weer gegeven
Hijs echt heel irritant maar ik lig nu dus wel de hele tijd in een deukquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Hij is ook de eerste hond die ik heb die me lege voerbakken komt brengen en dan heeeeeeeeeeeeeel doordringend gaat staan blaffen
![]()
Samaartje is weer thuis, zoals het er nu uit ziet is er niets mis met haar hart maar heeft ze een niet goed sluitend maagklepje. Daardoor kan ze last van maagzuur krijgen en dat irriteert weer een spier of zo die achter haar slokdarm langs loopt en die kan weer zorgen voor die overslagen en het hartracen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Senes, hoest met Samaar?
En f_r, hoest met de mama en de verhuizing?
Is het stiekem niet een heel klein beetje fijn om weer even thuis te wonen net nu?
Ik zit aan een hele gezonde en lekkere bento
Oh nou die lege bakken pak ik dan af en dan zeg ik dank je schatje, en dan flikkert ie maar op met zn geblaf hoor, ik blijf niet vullen, hij krijgt twee keer per dan vers rauw vlees, die brokken zijn bij hem alleen maar extra vreteritus.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zulk gedrag niet belonen, maar ik denk dat jij er ook alleen maar om kan lachen?
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Hij is ook de eerste hond die ik heb die me lege voerbakken komt brengen en dan heeeeeeeeeeeeeel doordringend gaat staan blaffen
![]()
Oh, duimen dat dat het is en dat het snel over is met de medicijnen, dat zou heel erg meevallen toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Samaartje is weer thuis, zoals het er nu uit ziet is er niets mis met haar hart maar heeft ze een niet goed sluitend maagklepje. Daardoor kan ze last van maagzuur krijgen en dat irriteert weer een spier of zo die achter haar slokdarm langs loopt en die kan weer zorgen voor die overslagen en het hartracen.
Om haar een vervelend maagonderzoek te besparen heeft ze nu medicijnen en die moet ze twee maanden gebruiken en dan gaan we kijken of de klachten afnemen
Dus...als het allemaal klopt is het allemaal gelukkig niet zo ernstig.
Ik zal proberen morgenochtend es op te letten, meestal ben ik dan echt net druk met de post of zo als ie komt staan herrieschoppen met zn lege voerbak alsof de wereld vergaatquote:
Ze deed het echt zooo goed, ik ben beretrots op mijn meisje.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, duimen dat dat het is en dat het snel over is met de medicijnen, dat zou heel erg meevallen toch?
En hoe was het haar afgegaan in het ziekenhuis?
Knap hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze deed het echt zooo goed, ik ben beretrots op mijn meisje.
Ze moest echt al die tijd in bed blijven liggen aan die monitor, dat voor een meisje van zes die gewoon niet ziek is! Ze heeft niet één keer geklaagd
Oh dat is lang zat zeg, en dan non stop aan de apparaten?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:33 schreef senesta het volgende:
Van dinsdag ochtend tot gistermiddag laat![]()
Toen hadden ze een aantal filmpjes gedraaid en vonden ze het genoeg
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Mijn nichtje is echt al zo groot, ze kan al heel goed Mens Erger je Nieten![]()
[ afbeelding ]
Ik had alleen Mens Erger je Niet wat geschikt was voor haar, volgende keer leer ik dr Uno-en.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn senes dat ze weer thuis is
Isa is verzot op wie is t
Non-stop aan de apparatenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is lang zat zeg, en dan non stop aan de apparaten?
Mocht jij er de hele tijd bij blijven?
Ik had mijn nichtje van 5 te logeren, ze zijn dan nog zo klein maar ook al heel groot he
In september word ze zevenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Zij is toch wel bijna 7 dan of niet, dat is toch alweer een veel groter end dan mijn nichtje
Oh dan is ze wel groot voor dr leeftijd toch?quote:
Volgens mij is ze niet groot of klein voor haar leeftijd, gewoon gemiddeldquote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan is ze wel groot voor dr leeftijd toch?
De babbelbox is klein voor dr leeftijd, dies vandaag psies een maand 5.
Vind ik ookquote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef JJH het volgende:
Goed om te horen dat ze weer lekker thuis is.
Kinderen horen eigenlijk gewoon niet in een ziekenhuis.
Maf beest.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske vindt onweer leuk, gaat ze altijd op d'r gemak naar zitten kijken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:43 schreef senesta het volgende:
Samara heeft een hoogslaper gekregen en nu gaat Hummer er steeds op liggen om naar buiten te kijken.
En als samara komt doet hij heel hard zijn best om haar bij het trapje weg te meppen hahaha
Mazzelaar, ik zit vandaag en morgen nog wel handmatig een groot aantal bestanden te edittenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Fijn Senesta dat kind weer thuis is en dat er nix mis is met het hartje.ik heb ook een scheurtje in het middenrif en daar valt prima mee te leven
![]()
Verder voor iedereen eenen een
, ik heb weekend!
Geweldig!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
Zon, zon? Waar? We hebben hier hagel, regen en storm vandaag, maare zon? Niet gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Er is hier zon zat, maar meer wind dan zon
Verhuizen is vreselijk. Sterkte. Wel fijn zo even voor je mama.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met mama is het wel oke. Al merk ik wel dat ze toch wel aangeslagen is. Ze praat nu zo van nu kan ik het nog en in de toekomst weet ik het niet. Ondanks dat ik amper thuis ben is het idd wel fijn om weer even thuis te zijn. Nu nog wat beter kunnen slapen.
En ik haat verhuizen zo he.
Hé, daar hebben wij Tashi voor! Die rolt de stenen bakken door de kamer of keuken, jat de kattenschaaltjes van de keukentafel en komt ze dan leeg brengen, zuipt de waterbak leeg en gaat er dan met z'n hoofd in liggen....quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:Hij is ook de eerste hond die ik heb die me lege voerbakken komt brengen en dan heeeeeeeeeeeeeel doordringend gaat staan blaffen
![]()
Goed van zo'n kleine meid, Pagan heeft ook een niet goed sluitende maagklep, daar helpen medicijnen gelukkig goed. Hij las op internet dat er tegenwoordig ook met acupunctuur wat aan gedaan kan worden. (Wil hij zelf wel laten doen, na z'n operatie)quote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze deed het echt zooo goed, ik ben beretrots op mijn meisje.
Ze moest echt al die tijd in bed blijven liggen aan die monitor, dat voor een meisje van zes die gewoon niet ziek is! Ze heeft niet één keer geklaagd
De babbelbox doet me aan mijn nichtje Sofie denken, die is net 4 en ook zo klein en frele, maar een bek...quote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan is ze wel groot voor dr leeftijd toch?
De babbelbox is klein voor dr leeftijd, dies vandaag psies een maand 5.
Ach, lieve Geerquote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maf beest.
Echt zware onweersbuien heb ik hier met die kat nog niet meegemaakt. Maar oud en nieuw vond ze helemaal niets.We zullen het meemaken aankomende zomer.
[ afbeelding ]
Mevrouw zit al een poosje zo naar me te kijken.
OMG, wat staat ons hier dan te wachten met Mouna. Dat gaat EN een babbelbox EN een rouwdouwer wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef Strega het volgende:
[..]
De babbelbox doet me aan mijn nichtje Sofie denken, die is net 4 en ook zo klein en frele, maar een bek...
Echt een wijsneusje, met zo'n lief stemmetje ook. Hugo, haar broertje van 3 is meer zo'n rauwdouw.
Oh bahquote:Op donderdag 1 april 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
mijn moeder vind net op de bodem van het kopje thee dat ze leeg heeft gedronken, een poepje van napoleon
Napoleon special blend
Niet in Blijdorp?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:08 schreef nokwanda het volgende:
Wij zijn vanmiddag naar Den Briel geweest. Daar spelen ze ieder jaar na hoe de watergeuzen Alpha eruit knikkerden. Het was zeer zonnig, maar je waaide echt uit je textiel.
Ja, geweldig, hoe heb ik dat toch altijd?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
Wij ook hagel vanmorgen en nu af en toe een bibberig zonnetje.
Gaat goed zo Strega!
Kijk mij danquote:Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, geweldig, hoe heb ik dat toch altijd?
Aha dat is juist goed dan zijn je spieren hard aan het werk om steviger te wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Wat minder, ik verrek van de spierpijn door de fysiotherapieen morgen mag ik weer.
Voor EN Babbelbox en Rauwdouw, hebben wij hier nog Manon, de durfal net anderhalf en de jongste van de drie, spreekt nu al in bevelen en is voor niets en niemand bang. Springt fearless van kasten, zodat m'n schoonzusje bijna niet durft te kijken, en zegt dan stralend: Goed hé, van Blom!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OMG, wat staat ons hier dan te wachten met Mouna. Dat gaat EN een babbelbox EN een rouwdouwer worden![]()
@Senes, wat begint Samara steeds meer op Joey te lijken in haar snoetje
Ja superquote:Op donderdag 1 april 2010 18:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Aha dat is juist goed dan zijn je spieren hard aan het werk om steviger te worden![]()
Heb je een aardige fysio?
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
mijn moeder vind net op de bodem van het kopje thee dat ze leeg heeft gedronken, een poepje van napoleon
Napoleon special blend
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Voor EN Babbelbox en Rauwdouw, hebben wij hier nog Manon, de durfal net anderhalf en de jongste van de drie, spreekt nu al in bevelen en is voor niets en niemand bang. Springt fearless van kasten, zodat m'n schoonzusje bijna niet durft te kijken, en zegt dan stralend: Goed hé, van Blom!
Goed en laat je maar even lekker masseren anders!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Wat minder, ik verrek van de spierpijn door de fysiotherapieen morgen mag ik weer.
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja super! De hele sportschool daar is ontzettend aardig en begripvol.
Dat zal ik dan ook nooit drinkenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
[..]
Why? de duurste koffiebonen ter wereld zijn eerst uitgescheten door civetkatten![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Vertelquote:
Volgende week ga ik met mijn beste vriendin mee naar de kinderarts omdat haar kleintje veel spuugt en nauwelijks nieuw voedsel, behalve borstvoeding (waar hij nu echt meer bij moet hebben) kan verdragen. Zantac helpt wel even, maar hij vindt het zo smerig dat hij weigert het door te slikken. Iets anders mag hij nog niet omdat hij nog geen 10 kg is. Nu moeten ze gaan uitzoeken wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:09 schreef Bamba het volgende:
Fijn dat het lijkt mee te vallen bij Samara Senes!! Robin z'n maagklepje sluit ook niet helemaal, maar die heeft gelukkig geen medicijnen meer nodig. Wat moet ze innemen? Zantac?
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Ynske het volgende:
hmmm zometeen maar eerst ongezond gaan eten bij t zwembad en dan maar weer eens gaan pilatessen
Hehe, mijn beste vriendinnetje is hier en daar zat ie bij. Maar toen zag ie dat ik het niet was.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hehe, mijn beste vriendinnetje is hier en daar zat ie bij. Maar toen zag ie dat ik het niet was.![]()
Hij zit daar zo, wordt geaaid, zit te spinnen, kijkt om en trekt zo'n hoofd:![]()
![]()
![]()
![]()
En toen ging ie bij mij zitten.
en Zantac mengen met afgekolfde borstvoeding? Zo hebben wij dat bij Robin ook gedaan, anders kregen we het ook niet naar binnen. Zielig is dat bij die kleintjes hè, als ze ergens zoveel last van hebben, maar het nog niet kunnen aangevenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[...] Zantac helpt wel even, maar hij vindt het zo smerig dat hij weigert het door te slikken. Iets anders mag hij nog niet omdat hij nog geen 10 kg is. Nu moeten ze gaan uitzoeken wat er aan de hand is.
Omdat WJ Donald Duck postzegels heeft gehaald om PD terug te sturen.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
DM ik haaaaaaat Donald Duck, why?
Ik heb echt niks met al die Disney shit, alleen Bambi vinnik![]()
Nou, de boodschappen zijn hier binnen, ik heb poffertjes uit een pak op, wat een meuk is dat.
Nu ff snel gaan opruimen en zo, morgen pik ik na mn werk mn vriendin uit Wassenaarrrrrrr op van het station, met Bil zn broertje Mucho, en die blijft dan lekker losjeren
Die twee van mij scherpen hun nagels aan onze leren stoelen en zijn de puberteit al voorbij dus het wordt ook niet beterquote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Puberkater!![]()
Hangt met zijn voorpoten in de gordijnen, verliest zijn evenwicht en weet zich zo te werpen dat diezelfde voorpoten in mijn leren stoel klauwen.
Ik hoop het ook. Hij is zo druk vanavond, ik heb hem de gang op gebonjourd. Dat hij maar de tuin ingaat als hij wil klauwen.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die twee van mij scherpen hun nagels aan onze leren stoelen en zijn de puberteit al voorbij dus het wordt ook niet beter![]()
Ik hoop voor jou dat het echt de puberfase is
Jij strenge poezenmamaquote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Hij is zo druk vanavond, ik heb hem de gang op gebonjourd. Dat hij maar de tuin ingaat als hij wil klauwen.
Succes, heb je een lijstje met vragen?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef Bamba het volgende:
Ik heb morgen eindelijk m'n afspraak met de internist. Ik ben de afgelopen week zooo moe dat ik gewoon binnen 1 minuut in slaap val als ik met R. op de bank tv aan het kijken ben
. En niet zo verwonderlijk ook, als ik 3 uur na het eten nog steeds een bloedsuiker van 17,4 heb
Moeilijk lijkt me dat, sterkte ermee.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier staat de plantenspuit klaar op het aanrecht. Poeska staat op dieet en zij krijgt eten op de vloer. De rest op het aanrecht. We dachten dat Poeska zo hoog niet sprong, maar net bleek dat dat wel zo is. Dus nu krijgt ze een spriets als ze betrapt wordt en blijft dat ding er ook staan. Dat ze dat maar gaat associeren met eten op het aanrecht. Ze is echt zooooo dik en mag echt niet aankomen.
Nee, niet echt eigenlijk. Alleen de vraag om me zsm aan de volledige insuline of (nog liever) aan de insulinepomp te krijgen. Over de insulinepomp heb ik wel redelijk wat vragen.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Succes, heb je een lijstje met vragen?
Oh bah.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef Bamba het volgende:
Ik heb morgen eindelijk m'n afspraak met de internist. Ik ben de afgelopen week zooo moe dat ik gewoon binnen 1 minuut in slaap val als ik met R. op de bank tv aan het kijken ben
. En niet zo verwonderlijk ook, als ik 3 uur na het eten nog steeds een bloedsuiker van 17,4 heb
das niet fijn, hoop dat ze t snel onder controle krijgenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef Bamba het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 april 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah.Succes/sterkte!
Ik ga lekker pitten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Ik heb nog geen piep van het kind gehoord. Blijkbaar is hij nog steeds tevreden buiten, normaal miewt hij allang aan de kamerdeur.quote:
Hooooooo vergeet ik helemaal jou te bedanken voor de ontzettend lieve kaartquote:Op donderdag 1 april 2010 22:40 schreef Maes het volgende:
Zijn hier nog kindjes die domino stenen nodig hebben?
Gezellig!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net mn leuke buurmeisje op visite , die op Sjon en Karel gepast had afgelopen weekend en wiens vriend die mooie foto's gemaakt heeft.
Echt gezellig was het.
En nu moet ik nog ff snel dweilen en de badkamer boenen voor de visite van morgen![]()
Ow DM, Donald Duck postzegels zijn wel welkom, ik spaar al jaren zegels voor een oude man, die zal daar vast heel blij mee zijn![]()
Leuk tochquote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooo vergeet ik helemaal jou te bedanken voor de ontzettend lieve kaart![]()
![]()
Thnx , hoe lief![]()
![]()
Ik heb het zo druk, ik heb nog amper met dr gekletst sinds de pups er zijn...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Gezellig!
Nog een leuke mail van Vanessa vanavond. We krijgen foto's wanneer de oogjes open zijn
Jaaaaaaaaa echt heel lief en leukquote:
Oeh spannend, ik hoop op foto's als ze geboren zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk, ik heb nog amper met dr gekletst sinds de pups er zijn...
Vanaf volgende week is alles hier weer normaal hoop ik![]()
Ik zit vol spanning op een nestje chinezen van een hele goede vriendin te wachten, ben heel benieuwd wat daar uit komt rollen
Ja, ik hoop dat ze zaterdag of maandag komen, zondag niet, want dan komt haar zus niet hier wandelen met haar Iconquote:Op donderdag 1 april 2010 22:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh spannend, ik hoop op foto's als ze geboren zijn
Lieverd, het stormt.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Hij is zo druk vanavond, ik heb hem de gang op gebonjourd. Dat hij maar de tuin ingaat als hij wil klauwen.
Hoeveel heb je dan gespoten? Meid, dat is veels te hoog!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef Bamba het volgende:
Nee Maes, dat zeg je verkeerd, we eisen foto's als ze geboren zijn!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh spannend, ik hoop op foto's als ze geboren zijn
niet, ik heb nu alleen nog maar de Lantus..Hopelijk gaan ze morgen snel over op actie! Ik slik nu voor de maaltijden Tolbutamide en Metformine.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dan gespoten? Meid, dat is veels te hoog!
Mogguhquote:
Hoesten is charmanter dan snotneusquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ik ben niet vrij en wakker![]()
Boh, ik stond gisteravond nog om twaalf uur mn woonkamer te dweilen , vandaag nog even snel (![]()
) de maandafsluiting afmaken en dan strakjes een dinnetje en Bil zn broer op bezoek
![]()
En mn snotneus is al stukken minder.
Ik hoest nu
Ja mam!quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoesten is charmanter dan snotneusmits hand voor je mond tijdens hoesten
Nah, als ik het vandaag af maak dan heeft mn baas drie hele dagen om er doorheen te gaan, das voor hem ook wel relaxed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:42 schreef Maes het volgende:
Voor de maandafsluiting heb ik gelukkig nog tijd tot woensdag 10 uur
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja mam!
( ik denk trouwens dat mn nichtje me heeft aangestoken, hoe vaak die kleine viespeuk me wel niet recht in mn bakkes gehoest heeft maandag en dinsdag![]()
)
[..]
Nah, als ik het vandaag af maak dan heeft mn baas drie hele dagen om er doorheen te gaan, das voor hem ook wel relaxed.
Alleen moet ik van zn broer de hele uren van de hele maand nog krijgen
Wel lief, toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Hier ook vrij en al een tijdje wakker, aangezien de DA het nodig vond om om 8.40 uur te bellen om te vragen hoe het met Boris ging
Tuurlijk, eigenlijk heel lief, maar wel heel vroeg op een dag dat veel mensen vrij hebbenquote:
Ah die had dus een schuldgevoel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, eigenlijk heel lief, maar wel heel vroeg op een dag dat veel mensen vrij hebben
Uit dat testje was dus niets gekomen, dat ze genomen had. En het was dezelfde mevrouw als die wij toen hadden, die belde
Boor had toch al die plekken waar hij zijn huid helemaal kapot beet?quote:
Owwww das al weeeeeeeeeken geleden toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor had toch al die plekken waar hij zijn huid helemaal kapot beet?
Daar had ze nu pas uitslag van, of dat een schimmel oid was. En het was dus niets.
Dus nu weten we nog niet hoe hij er aan kwam en waarom. Maar het is zo goed als weg
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwww das al weeeeeeeeeken geleden toch?
Dan is het wel raar als ze je daar zo vroeg voor bellen idd
Ja echt fijn om te horen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef senesta het volgende:
Lekker Greys! In ieder geval geen ringworm of andere enge dingen. Wel een beetje vroeg inderdaad
Ik was ff kwijt of ik dat al gezegd hadquote:
Chico komt bij jou wonen zegt ie.quote:
Ze zei gisteren nog: "Nou ben ik wel de patatdag misgelopen he mam?"quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt fijn om te horen!
Ik was het al haast weer vergetenJe ziet heel die plekken ook amper meer, zit gewoon weer vacht op. Ook de zwarte tijgerttt strepen lopen gewoon weer door op die plekken
Samara weer helemaal omgeschakeld naar thuis? D'r eigen bed slaapt toch het lekkerst he?
Wat is er over 8 nachtjes?quote:
Mss komt Dodge danquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er over 8 nachtjes?
Oh, De Tour van Tombolalala en Cat bedoel je?
Dan gaan we Dodge halenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er over 8 nachtjes?
Oh, De Tour van Tombolalala en Cat bedoel je?
Dat magquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico komt bij jou wonen zegt ie.
Hier is geen zon
Leuk! Moet je er dan eerst nog plastic over doen om het te laten ontkiemen, of komt het zo ook wel uit?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens gisteren een zak potgrond meegezeuld van de Super, en allemaal superleuke zaadjes gekocht, ik ga binnenkort mn hele balkon volzetten met bakken met zaaisel
Oh, Chico maakt echt de liefste puppen, die voedt ze zo schattig op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat magKan hij mooi helpen met de opvoeding straks
Nee dat komt zo ook wel uit hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Moet je er dan eerst nog plastic over doen om het te laten ontkiemen, of komt het zo ook wel uit?
Ik moet de bakken aan mijn balkon ook weer even vullen met groei en bloei.
Toen Ll me laatst hier kwam ophalen keek hij naar boven en mompelde afkeurend 'Je bent niet erg van de Flora he???'.
Munt moet ik nog kopen, das t enige, en dat gebruik ik het meest ( in de theequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Kruiden hebben we hier al. De thijm, lavendel, marjoraan, bieslook en oregano groeien alsof ze pokon krijgen. Alleen de munt is nog wat langzaam.
Maar de afgelopen dagen heeft het geregend alsof het nooit mee zou stoppen, 's nachts, en overdags gewaaid alsof alles eraf moest. Ik ben verbaasd dat er aan de boompjes op het balkon nog bloesem zit. De prunus staat helemaal in bloei
Dat viel me laatst op toen ze lijdend voorwerp was in dat programma: woensdag gehaktdag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
OMG die 1 april grap van Rita Verdonk gisteren was wel een hele goeie zeg, ik wist niet dat dat wijf leuk kon zijn
Ze smste dat ze naar huis ging en voor dr kinderen koos gisterenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat viel me laatst op toen ze lijdend voorwerp was in dat programma: woensdag gehaktdag.
Wat was de grap? Die heb ik niet meegekregen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze smste dat ze naar huis ging en voor dr kinderen koos gisteren
Even voor de duidelijkheid; we excludes mequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:22 schreef Maes het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we zijn voor de fokker, toch
Deffo, die zelfde bitch vloog mij in Luxemburg in alle vroegte aan , omdat ik haar van het forum afgeschopt heb omdat ze iedereen van van alles zat te beschuldigen de hele tijd, dat mens is echt meer dan gestoord, ik vind het dan ook erg cool dat ze het op Crufts schijnbaar opgenomen hebben met camera's, ik hoop dat er heel erg dik werk van gemaakt wordtquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:22 schreef Maes het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we zijn voor de fokker, toch
Dit zie je op een hoop plekken hoor, hondenfokkers maar ook kattenfokkers onder elkaar.... Niet mijn ding inderdaad maar daar ben ik lang geleden al achter gekomen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; we excludes me
Mijn wereldje absoluut niet. Alleen al om dit soort dingen zou ik er niet in willen zitten. Stelletje malloten.
Ik hou me er normaal gesproken ook echt ver vandaan hoor, maar deze dame sleurt iedereen mee, of je dat nou wil of niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Maes het volgende:
Bij mij op mijn werk is er op het moment ook een rel bezig. Ik hou me er ver van maar als er om mijn mening gevraagd wordt zal ik die geven. Want ik weet wel van normen en waarden en die worden in dit geval (werk) geschonden.
Ja ik!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Iets anders. Ik heb gesolliciteerd op een baan als beleidsmedewerker voor de PvdD![]()
Wie helpt me duimen?
Nou , ik ken het gedoe al jaren van de chihuahua wereld hoor, het is wel bijna overal zo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:51 schreef senesta het volgende:
Ik duim ook mee!
Het zal ook niet overal zo zijn hoor oh-oh, ik zal wellicht een beetje te veel generaliseren
Geeeeen idee. Ik heb er al vorige week op gesolliciteerd en ik zie de vacature niet op de website van de partij staan. Dus ik denk dat ik maar eens ga bellen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Iets anders. Ik heb gesolliciteerd op een baan als beleidsmedewerker voor de PvdD![]()
Wie helpt me duimen?
Bij gebrek aan een duimendraaiende smiley dezequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Wie helpt me duimen?
Hoe zit het met jouw maandafsluiting?quote:
Die wordt deze maand door iemand anders gedaan omdat ik dringendere zaken te doen hebquote:
nah, als beleidsmedewerker doe je vooral werk achter de schermen. En daar ben ik op mijn bestquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:01 schreef Bamba het volgende:
. Kom net van de internist af. Moet nu donderdag naar de diabetesverpleegkundige en 2 weken daarna beslist de internist wat ze gaat doen qua insuline. Ik ben al4 maanden bezig on insuline volledig te gaan spuiten...boerenk*tziekenhuis.
Hier komt alles ook weer lekker te voorschijn. Gelukkig schijnen al m'n muntsoorten het overleefd te hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Kruiden hebben we hier al. De thijm, lavendel, marjoraan, bieslook en oregano groeien alsof ze pokon krijgen. Alleen de munt is nog wat langzaam.
Maar de afgelopen dagen heeft het geregend alsof het nooit mee zou stoppen, 's nachts, en overdags gewaaid alsof alles eraf moest. Ik ben verbaasd dat er aan de boompjes op het balkon nog bloesem zit. De prunus staat helemaal in bloei
Maar natuurlijk!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Wie helpt me duimen?
Wat gaat dat daar vreemd. Ik dacht dat je al spoot?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:01 schreef Bamba het volgende:. Kom net van de internist af. Moet nu donderdag naar de diabetesverpleegkundige en 2 weken daarna beslist de internist wat ze gaat doen qua insuline. Ik ben al4 maanden bezig on insuline volledig te gaan spuiten...boerenk*tziekenhuis.
Dat is jammer, nog geen echte oplossing dus. Misschien een second opinion?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:01 schreef Bamba het volgende:
. Kom net van de internist af. Moet nu donderdag naar de diabetesverpleegkundige en 2 weken daarna beslist de internist wat ze gaat doen qua insuline. Ik ben al4 maanden bezig on insuline volledig te gaan spuiten...boerenk*tziekenhuis.
Ik heb geen verstand van tuin en groei en bloei maar wat is het mooi dat alles weer uitlooptquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier komt alles ook weer lekker te voorschijn. Gelukkig schijnen al m'n muntsoorten het overleefd te hebben.
Het bilzenkruid en de alruin bloeien.
De amandelboom en de camelia staan nu eindelijk toch op knappen. M'n rozen komen al goed in het blad.
Het is hier wel allemaal later dit jaar.
Pagan heeft net van de week mijn olijfbomen uit de kas gehaald. Alleen de citrussen hebben een enorma knauw gehad, ondanks de kas.
alleen de Lantus, want de huisarts wilde eerst kijken of het met ophogen van de tablettenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat gaat dat daar vreemd. Ik dacht dat je al spoot?
misschien later idd, maar blijf nu maar even bij deze, anders duurt het nog langerquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is jammer, nog geen echte oplossing dus. Misschien een second opinion?
Oh joh wat leuk!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Wie helpt me duimen?
Ik wou dat ik het wist. Ik krijg ook niemand aan de telefoon en ik heb een vast en een mobiel nummer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!!![]()
Wanneer verwacht je bericht?
Getver zeg en jij wil ipv tabletten insuline?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
alleen de Lantus, want de huisarts wilde eerst kijken of het met ophogen van de tabletten. En nu moet ik nog minimaal 3 weken wachten.. Ik zat daar serieus waar bijna te janken..
*noteert, geen idee waar ik die struik kan halen maar muggen hebben we plentyquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat komt zo ook wel uit hoor.
Ik ben ook mn citroenplant aan het stekken, zodat ik op het balkon voor de slaapkamerramen grote citroenstruiken heb van de zomer ( werken echt als een tiet tegen muggen) en mn dropplantjes komen alweer op van vorig jaar.
En ik ga weer een kruidentuintje aanleggen ook.
idd, dat heb ik in november al aangegeven.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver zeg en jij wil ipv tabletten insuline?
Ja daarom vroeg ik het nog eens.. zo willen dus niet wat jij wiltquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
idd, dat heb ik in november al aangegeven.
JA OH-OH! Waar halen we die plant?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*noteert, geen idee waar ik die struik kan halen maar muggen hebben we plenty
lijkt me niet. Ik raak gewoon niet ingesteld via de tabletten en we willen een tweede kindje en voordat ik überhaupt zwanger mag raken moet ik over zijn op de insuline en goed ingesteld staan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het nog eens.. zo willen dus niet wat jij wilt
Hebben ze daar een goede reden voor dan?
Heb je dat bij ze aangegeven en wat zeggen ze dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
lijkt me niet. Ik raak gewoon niet ingesteld via de tabletten en we willen een tweede kindje en voordat ik überhaupt zwanger mag raken moet ik over zijn op de insuline en goed ingesteld staan.
dat ik eerst naar de diabetesverpleegkundige moet donderdag en daarna over 2 weken bij de internist terug moet. Er wordt nu ook wat gedaan hoor, maar het duurt allemaal zo lang, terwijl ik weet hoe ik moet spuiten, laat me dan in ieder geval alvast beginnen met wat lagere eenheden..quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je dat bij ze aangegeven en wat zeggen ze dan?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
dat ik eerst naar de diabetesverpleegkundige moet donderdag en daarna over 2 weken bij de internist terug moet. Er wordt nu ook wat gedaan hoor, maar het duurt allemaal zo lang, terwijl ik weet hoe ik moet spuiten, laat me dan in ieder geval alvast beginnen met wat lagere eenheden..
Ik ben gewoon enorm chaggo nu, sorry..
Da's protocol, viel te verwachtenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
dat ik eerst naar de diabetesverpleegkundige moet donderdag en daarna over 2 weken bij de internist terug moet. Er wordt nu ook wat gedaan hoor, maar het duurt allemaal zo lang, terwijl ik weet hoe ik moet spuiten, laat me dan in ieder geval alvast beginnen met wat lagere eenheden..
Ik ben gewoon enorm chaggo nu, sorry..
Hij is ook lelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m echt leeeeeelijk
![]()
Maar wel poepig met die pootjes
Wat gaaf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Wie helpt me duimen?
Dat wel, maar ik vind dat doorgefokte zo vreselijk zielig.quote:
ow fuck, en daar heb ik een hekel aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat gaaf.![]()
Je weet het hè? Als je de politiek ingaat moet je aan de twitter.
Ow ja daar heb ik geen idee vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind dat doorgefokte zo vreselijk zielig.
Ja, die ontstoken traanoogjes en zo...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, bij alle rassen met die platte gezichten, zo sneu altijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De hondenrassen met korte snuiten dito hoor, ademhalingsproblemen etc etc, veel van die rassen kunnen zich niet eens meer natuurlijk voortplanten, das een en al ki en keizersnedes, echt zo sneu, en puur omdat de mensen bulldoggen en mopsen met zo plat mogelijke snoeten en zo lomp mogelijke lijven willen hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef nokwanda het volgende:
Er schijnen ook veel flatchested kittens te worden geboren en andere kittens met ademhalingsmoeilijkheden. Die halen het nieteens. Ik las laatst dat de kittensterfte binnen zulke rassen heel hoog is.
Moet jij als enige blijven dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou mogen we ineens allemaal om 16.00 uur naar huis vanwege goede vrijdag ( geen idee waarom ) maar ik mag blij zijn als ik om 17.30 mn werk af heb.
Wat liefquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb makreel, wil ik Jip een stukje geven, leg ik het op de keukenvloer. Begint ie naar me te mauwen, zo van euh, had je dat zelf nog nodig?![]()
Heb ik het maar in z'n etensbakje gedaan, kreeg ik eerst 10 minuten kopjes voordat ie het op ging eten.
Dat zal wel zijn omdat de meeste winkels vroeger sluiten. Kan jij je werk niet dinsdagochtend afmaken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou mogen we ineens allemaal om 16.00 uur naar huis vanwege goede vrijdag ( geen idee waarom ) maar ik mag blij zijn als ik om 17.30 mn werk af heb.
Er zijn vandaag en maandag natuurlijk heel veel mensen vrij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist. Ik krijg ook niemand aan de telefoon en ik heb een vast en een mobiel nummer.
Wat vreselijkquote:
Ga je toch dinsdag verder, en heb je een lekker lang extra rondje met de honden!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:Nou mogen we ineens allemaal om 16.00 uur naar huis vanwege goede vrijdag ( geen idee waarom ) maar ik mag blij zijn als ik om 17.30 mn werk af heb.
Dat gaat doorgaans goed totdat één van de ratten 't zat wordt, of kunnen ze goed met elkaar opschieten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip zit hier al een half uur naar de ratten te hengelen met z'n poot.
Dat zou dan in Den Haag zijn. Ik neem aan fulltime. Werk als beleidsmedewerker is meestal meer dan fulltime.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Er zijn vandaag en maandag natuurlijk heel veel mensen vrij.
Maarzal ik! Waar zou je dan heen moeten te werken? Is het full-time?
Das wel te doen? Schiedam - Den Haag, openbaar vervoer?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou dan in Den Haag zijn. Ik neem aan fulltime. Werk als beleidsmedewerker is meestal meer dan fulltime.
Dit zijn alleen maar allerlei dingen die geopperd worden om te bezuinigen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Bamba het volgende:
CPB: Eigen risico zorgverzekering naar 775 euro
Wat word ik van de instelling van sommige mensen daar verdrietig zeg. Die vinden het normaal dat chronisch zieken maar meer zorgpremie moeten betalen én de eigen risico
Hou maar op. Ben momenteel in verschillende discussies gewikkeld die erop lijken. Daar word ik echt helemaal naar van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Bamba het volgende:
Wat word ik van de instelling van sommige mensen daar verdrietig zeg. Die vinden het normaal dat chronisch zieken maar meer zorgpremie moeten betalen én de eigen risico
Het gaat meer om de reacties van mensenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit zijn alleen maar allerlei dingen die geopperd worden om te bezuinigen.
Wil niet zeggen dat het ook gebeurd. (Gelukkig niet)
Da's maar een klein stukje. Rechtstreekse verbinding ook nog.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Das wel te doen? Schiedam - Den Haag, openbaar vervoer?
't Is ook prima te fietsenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's maar een klein stukje. Rechtstreekse verbinding ook nog.
Ja, hou op. Maar ik heb ook geen zin er negatieve energie in te steken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat meer om de reacties van mensen
Nou, klinkt me als iets dat geknipt voor je is!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's maar een klein stukje. Rechtstreekse verbinding ook nog.
Waar zit jij dan? Ja, nee, niet in die trein naturlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is ook prima te fietsen![]()
Ik ga dagelijks de andere kant op, kunnen we naar elkaar zwaaien vanuit de trein
ja? JA?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef Enfermera het volgende:
Even tussendoor, maarre: IK HEB EEN BAAANNNN!!!!!!!!!!!![]()
Vandaag was superleuk, meegelopen, ze zijn heel tevreden met me, ik ook met de afdeling en collega's, superleuke sfeer. Ze vonden het jammer dat ik pas in augustus kon beginnen (ja ik ook), magoed, het zij zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Blij issssssss![]()
Maar ik ga zo lekker uit eten met manlief om het te vieren, zo ff bellen om te reserveren![]()
Tot vanavond!
Proficiat!!! Goed zeg!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef Enfermera het volgende:
Vandaag was superleuk, meegelopen, ze zijn heel tevreden met me, ik ook met de afdeling en collega's, superleuke sfeer. Ze vonden het jammer dat ik pas in augustus kon beginnen (ja ik ook), magoed, het zij zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Blij issssssss![]()
Maar ik ga zo lekker uit eten met manlief om het te vieren, zo ff bellen om te reserveren![]()
Tot vanavond!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Blij issssssss![]()
Tot vanavond!
Ben ik helemaal met je eens, maar probeer het je niet persoonlijk aan te trekken liefje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:39 schreef Bamba het volgende:
Idd, het plan van de regering om het te gaan uitvoeren is al helemaal belachelijk. Maar dat er werkelijk mensen zijn die vinden dat chronisch zieken maar moeten boeten voor het feit dat de regering het al jarenlang verkeerd aanpakt, kan ik echt verdrietig worden
Ik woon in Leiden, werk in R'dam Spaanse Polder dus stap in Schiedam Centrum uit en ga met de bus verder (of loop als het lekker weer is). Collega uit Den Haag komt regelmatig op de fietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ja, nee, niet in die trein naturlijk
Ik bedoel... waar werk je dan en waar moet je vandaan komen. Mag ook in PM
Ow, ik heb trouwens enorm de schijt aan fietsen. Mijn oren doen al zeer als ik eraan denk. Ow wacht, mijn oren doen vandaag zeer, ookal denk ik niet aan foetsen. Ik geloof dat er een ontsteking zit te wringen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar probeer het je niet persoonlijk aan te trekken liefje.
Het komt toch zoals het komt.Goed, om het zo te kunnen zien heeft mij ook heel wat tijd gekost hoor. Maar tijd was één van de dingen die ik wel had, het laatste jaar, en geduld heb ik moeten leren.
![]()
(en lukt me nog niet altijd)
Aan de andere kant kun je ook niet alles laten gebeuren. Er moeten toch ook mensen zijn die "stop" zeggen en er wat mee doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar probeer het je niet persoonlijk aan te trekken liefje.
Het komt toch zoals het komt.Goed, om het zo te kunnen zien heeft mij ook heel wat tijd gekost hoor. Maar tijd was één van de dingen die ik wel had, het laatste jaar, en geduld heb ik moeten leren.
![]()
(en lukt me nog niet altijd)
Da's niet ver van hier. (Hebben ze daar nog werk? Ik zoek werkquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, werk in R'dam Spaanse Polder dus stap in Schiedam Centrum uit en ga met de bus verder (of loop als het lekker weer is). Collega uit Den Haag komt regelmatig op de fietsGefeliciteerd Enfermera
Daar hebben we 't al eens over gehadquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's niet ver van hier. (Hebben ze daar nog werk? Ik zoek werk)
Nee, daarom ben ik blij dat er verkiezingen komen, en dan maar gaan voor de vorming van een echt sociaal kabinet. Daar stop ik liever energie in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je ook niet alles laten gebeuren. Er moeten toch ook mensen zijn die "stop" zeggen en er wat mee doen.
Ohjeequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef Strega het volgende:
Ondertussen toch even niet aan m'n eigen energie gedacht, met als resultaat een bloedsuiker van 3.1. Toch maar even vruchtensap en wat eten. Dat krijg je dus als je niet aan je lunch denkt en alleen thuis bent.
o ja, klopt. Schoot niet op nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar hebben we 't al eens over gehadDit is een bedrijf dat ...ehm.. niet echt bij jou zou passen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik blij dat er verkiezingen komen, en dan maar gaan voor de vorming van een echt sociaal kabinet. Daar stop ik liever energie in.
Het is te zot voor woordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Bamba het volgende:
ooeeh pm? Ik ben me aan het orienteren op fotografen voor onze bruiloftquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd Enfermera!
Ik heb zojuist een prachtige PDF-prijslijst gemaakt! *trots*
You have pmquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 18:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
ooeeh pm? Ik ben me aan het orienteren op fotografen voor onze bruiloft
Op het moment hebben we dringend behoefte aan een goede systeemontwerper met kennis van en praktijkervaring met X.400, X.25, SMTP, ISDN, Radius, Linux, SQL, Perl CGI en nog wat communicatieprotocollen maar dit loopt doorgaans via een detacheerder.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
Gefeliciteerd Enfermera!
En Barbaaf nog leuke vacatures in de aanbieding dan
kan me niet voorstellen dat je dat zelf niet kanquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op het moment hebben we dringend behoefte aan een goede systeemontwerper met kennis van en praktijkervaring met X.400, X.25, SMTP, ISDN, Radius, Linux, SQL, Perl CGI en nog wat communicatieprotocollen maar dit loopt doorgaans via een detacheerder.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op het moment hebben we dringend behoefte aan een goede systeemontwerper met kennis van en praktijkervaring met X.400, X.25, SMTP, ISDN, Radius, Linux, SQL, Perl CGI en nog wat communicatieprotocollen maar dit loopt doorgaans via een detacheerder.
Hé jijquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je dat zelf niet kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |