abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:10:00 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79827374

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole | DanseMacabre| sararaats

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
  • Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:10:10 #2
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827379
    en ik sloot m met

Sara krijgt weer een pluizige staart
    Today is life -

Dale Carnegie
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 13:11:18 #3
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79827428
    Fipo! voor Elies en een Helleuh
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_79827433
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee joh! Omgg Wat erg!
    Pfff ja jezes, tuurlijk ben je dat zat. Je bent de kartreker, doet alles, werkt je 3 slagen in de rondte en dan trappen ze je nog even na terwijl ze zelf geen flikker uitvoeren? Bah.
    Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.
    En nu voel ik me echt zo'n zeurderige aansteller
    pi_79827523
    negeren is makkelijker gezegd dan gedaan DM.
    Vanaf morgen barst het kluswerk los. Hopelijk krijgen we dan al veel af.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:15:14 #6
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79827595
    Haha, goeie TT Ynske
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:11 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.
    En nu voel ik me echt zo'n zeurderige aansteller
    Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?
    Nee, je bent geen aansteller. Heb je steun van 1 van je groepsgenoten of sta je er echt alleen voor? Weet je docent er vanaf? Zo nee, ik zou echt steun zoeken, en zorgen dat je hier niet alleen in staat, dit neigt heel erg naar ouderwets pesten.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:15:15 #7
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_79827597
    Senes, hoest met Samaar?
    En f_r, hoest met de mama en de verhuizing?
    Is het stiekem niet een heel klein beetje fijn om weer even thuis te wonen net nu?
    Ik zit aan een hele gezonde en lekkere bento
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_79827608
    Volgens mij is m'n kat nog socialer dan sommige van m'n klasgenoten. En dat is nog wel een man.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:16:36 #9
    176471 oh-oh
    pi_79827654
    OH DM, het is wel vaak raak bij jou he?
    Mss moet je eens wat assertiever worden en je niet als voetveeg laten gebruiken, gewoon kick ass voor jezelf op gaan komen
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 13:17:55 #10
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_79827712
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:17:58 #11
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827716
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
    OH DM, het is wel vaak raak bij jou he?
    Mss moet je eens wat assertiever worden en je niet als voetveeg laten gebruiken, gewoon kick ass voor jezelf op gaan komen
    jij zegt wat ik dacht

DM je kunt t, tis moeilijk maar niet onmogelijk
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79827758
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef DanseMacabre het volgende:
    Volgens mij is m'n kat nog socialer dan sommige van m'n klasgenoten. En dat is nog wel een man.
    DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_79827794
    Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.

In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.

Ik hoop wel een beetje dat ik in een andere projectgroep kom volgend jaar.
    pi_79827856
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.
    Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.

Die mensen in mijn projectgroep zijn echt een beetje de 'losers' van de klas, trekken niet met de rest op, zeggen niet veel. Misschien kicken ze er op om dan lullig tegen iemand te doen ofzo.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:23:10 #15
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827916
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.

In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.

maar je kunt toch haar erop aanspreken? en die beoordeling aanvechten?
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 13:23:25 #16
    176471 oh-oh
    pi_79827926
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:

Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.
    Mss denken ze ach, die durft toch niks te zeggen en knapt onze klusjes toch wel op of zo.
    Geloof me, bij mij zou niemand zoiets ten onrechte durven zeggen, niet achter mn rug om en niet in mn gezicht. En als het terecht was kon het me geen bal schelen
    Het is niet alleen school hoor, ik denk dat ook als ik je hoor over dingen als je bank , je schoonvader en de zorgtoeslag, en post die maar verkeerd blijft komen, je moet echt ff lekker voor jezelf opkomen en die dingen gewoon boem regelen
    Je zegt vaker dat mensen je zo jong inschatten en zo, zorg dat ze meteen merken dat je geen meisje bent dat ze niet serieus hoeven te nemen
    ( Groucho Marx )
      Designer donderdag 1 april 2010 @ 13:23:25 #17
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_79827927
    oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden

er is nog een napoleon op het internet! en hij kan autorijden!

🐙
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:23:31 #18
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827934
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.

Die mensen in mijn projectgroep zijn echt een beetje de 'losers' van de klas, trekken niet met de rest op, zeggen niet veel. Misschien kicken ze er op om dan lullig tegen iemand te doen ofzo.
    heb je zelf gekozen voor deze groep?
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 13:25:01 #19
    176471 oh-oh
    pi_79827998
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
    oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden

Holy shitness, het zal de naam wel wezen dus
    ( Groucho Marx )
    pi_79828003
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
    Haha, goeie TT Ynske
    [..]

Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?
    Nee, je bent geen aansteller. Heb je steun van 1 van je groepsgenoten of sta je er echt alleen voor? Weet je docent er vanaf? Zo nee, ik zou echt steun zoeken, en zorgen dat je hier niet alleen in staat, dit neigt heel erg naar ouderwets pesten.
    Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.

Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af waarom zij hun practicumopdrachten niet halen en ik wel. Omdat ze zelf zo veel initiatief nemen zeker.
    pi_79828158
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.
    Mss denken ze ach, die durft toch niks te zeggen en knapt onze klusjes toch wel op of zo.
    Geloof me, bij mij zou niemand zoiets ten onrechte durven zeggen, niet achter mn rug om en niet in mn gezicht. En als het terecht was kon het me geen bal schelen
    Het is niet alleen school hoor, ik denk dat ook als ik je hoor over dingen als je bank , je schoonvader en de zorgtoeslag, en post die maar verkeerd blijft komen, je moet echt ff lekker voor jezelf opkomen en die dingen gewoon boem regelen
    Je zegt vaker dat mensen je zo jong inschatten en zo, zorg dat ze meteen merken dat je geen meisje bent dat ze niet serieus hoeven te nemen
    Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.

Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
    pi_79828180
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je zelf gekozen voor deze groep?
    Nee, de docent maakt de indelingen.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:32:50 #23
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79828313
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.

Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
    ik zou t erop aan laten komen, voor mezelf zorgen dat alles klaar is, als de rest dan totaal niets doet, individueel inleveren met onderbouwing dat de rest geen flikker doet
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 13:32:51 #24
    176471 oh-oh
    pi_79828314
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Prima dan.
    Het viel me gewoon op dat net jij telkens van die dingen hebt namelijk
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 13:32:56 #25
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79828316
    quote:

LOL Geweldig!! Wat een parkiet
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.

Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af waarom zij hun practicumopdrachten niet halen en ik wel. Omdat ze zelf zo veel initiatief nemen zeker.
    Haha ja
    Nouja, let goed op jezelf iig, wat die anderen ook al zeggen, wees assertief! Als jij niet voor jezelf op komt doet niemand het
    pi_79828335
    Ohja, ik zeg het hier wel.. Maar het is niet zo dat ik het niet zelf oplos.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:34:31 #27
    176471 oh-oh
    pi_79828371
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ohja, ik zeg het hier wel.. Maar het is niet zo dat ik het niet zelf oplos.
    Nee dat bedoel ik ook niet echt hoor, tuurlijk los je het wel zelf op.
    Maar sommige dingen kun je beter gewoon voorkomen soms
    ( Groucho Marx )
    pi_79828710

Ik ga proberen nog een klein straaltje van de zon mee te pikken
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
    pi_79828740
    Niet alles is te voorkomen helaas.
    Ik ga mezelf afbeulen op de crosstrainer.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:42:59 #30
    176471 oh-oh
    pi_79828747
    Er is hier zon zat, maar meer wind dan zon
    ( Groucho Marx )
    pi_79828949
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
    Senes, hoest met Samaar?
    Is het stiekem niet een heel klein beetje fijn om weer even thuis te wonen net nu?
    Met mama is het wel oke. Al merk ik wel dat ze toch wel aangeslagen is. Ze praat nu zo van nu kan ik het nog en in de toekomst weet ik het niet. Ondanks dat ik amper thuis ben is het idd wel fijn om weer even thuis te zijn. Nu nog wat beter kunnen slapen.
    En ik haat verhuizen zo he.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:49:52 #33
    176471 oh-oh
    pi_79829030
    Ik heb ook echt een hekel aan verhuizen, moet een hoop gebeuren wil ik dat nog es doen
    Is je vriend ook bij je ouders of bij zijn eigen ouders?
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 14:11:49 #34
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79829858
    Hai.
      donderdag 1 april 2010 @ 14:11:56 #35
    176471 oh-oh
    pi_79829863
    Sjon wil echt alleen maar speeltjes die herrie maken.
    Nou liggen zn piepbotje en zn knisperuiltje thuis en had ik gisteren zn rammelaar opgeruimd omdat ie me irriteerde dr mee, zit ie dus de hele tijd heel verveeld met de riem waarmee ik hem vast leg als ik van mn plek zit tegen een ijzeren kast te tikken
    Ik heb m zn rammelaar maar weer gegeven
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 14:13:40 #36
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79829919
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
    Sjon wil echt alleen maar speeltjes die herrie maken.
    Nou liggen zn piepbotje en zn knisperuiltje thuis en had ik gisteren zn rammelaar opgeruimd omdat ie me irriteerde dr mee, zit ie dus de hele tijd heel verveeld met de riem waarmee ik hem vast leg als ik van mn plek zit tegen een ijzeren kast te tikken
    Ik heb m zn rammelaar maar weer gegeven

Wat een vervelende rothond is het ook.
      donderdag 1 april 2010 @ 14:14:07 #37
    176471 oh-oh
    pi_79829938
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef JJH het volgende:

[..]

Wat een vervelende rothond is het ook.
    Hijs echt heel irritant maar ik lig nu dus wel de hele tijd in een deuk
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 14:15:50 #38
    176471 oh-oh
    pi_79830011
    Hij is ook de eerste hond die ik heb die me lege voerbakken komt brengen en dan heeeeeeeeeeeeeel doordringend gaat staan blaffen
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 14:17:08 #39
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79830069
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
    Hij is ook de eerste hond die ik heb die me lege voerbakken komt brengen en dan heeeeeeeeeeeeeel doordringend gaat staan blaffen

Eigenlijk moet je zulk gedrag niet belonen, maar ik denk dat jij er ook alleen maar om kan lachen?
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 14:20:16 #40
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79830218
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
    Senes, hoest met Samaar?
    Samaartje is weer thuis, zoals het er nu uit ziet is er niets mis met haar hart maar heeft ze een niet goed sluitend maagklepje. Daardoor kan ze last van maagzuur krijgen en dat irriteert weer een spier of zo die achter haar slokdarm langs loopt en die kan weer zorgen voor die overslagen en het hartracen.
    Om haar een vervelend maagonderzoek te besparen heeft ze nu medicijnen en die moet ze twee maanden gebruiken en dan gaan we kijken of de klachten afnemen

Dus...als het allemaal klopt is het allemaal gelukkig niet zo ernstig.
      donderdag 1 april 2010 @ 14:20:38 #41
    176471 oh-oh
    pi_79830235
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je zulk gedrag niet belonen, maar ik denk dat jij er ook alleen maar om kan lachen?
    Oh nou die lege bakken pak ik dan af en dan zeg ik dank je schatje, en dan flikkert ie maar op met zn geblaf hoor, ik blijf niet vullen, hij krijgt twee keer per dan vers rauw vlees, die brokken zijn bij hem alleen maar extra vreteritus.
    Maar net met die riem tegen die kast moest ik echt lachen, en toen kreeg ie idd zn rammelaar wel terug
    ( Groucho Marx )
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 14:21:03 #42
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79830256
    quote:
    Filmpje!!
      donderdag 1 april 2010 @ 14:21:31 #43
    176471 oh-oh
    pi_79830275
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Samaartje is weer thuis, zoals het er nu uit ziet is er niets mis met haar hart maar heeft ze een niet goed sluitend maagklepje. Daardoor kan ze last van maagzuur krijgen en dat irriteert weer een spier of zo die achter haar slokdarm langs loopt en die kan weer zorgen voor die overslagen en het hartracen.
    Om haar een vervelend maagonderzoek te besparen heeft ze nu medicijnen en die moet ze twee maanden gebruiken en dan gaan we kijken of de klachten afnemen

Dus...als het allemaal klopt is het allemaal gelukkig niet zo ernstig.
    Oh, duimen dat dat het is en dat het snel over is met de medicijnen, dat zou heel erg meevallen toch?
    En hoe was het haar afgegaan in het ziekenhuis?
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 14:22:10 #44
    176471 oh-oh
    pi_79830309
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef senesta het volgende:

[..]

Filmpje!!
    Ik zal proberen morgenochtend es op te letten, meestal ben ik dan echt net druk met de post of zo als ie komt staan herrieschoppen met zn lege voerbak alsof de wereld vergaat
    ( Groucho Marx )
    pi_79830486
    Wat fijn senes
    Vriend is of bij zijn ouders of bij mijn ouders. van di op woe was hij er wel. Ik had meteen heel wat minder katten op bed. Wat dan bevoordelijk is voor mijn nachtrust.
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 14:28:16 #46
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79830548
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh, duimen dat dat het is en dat het snel over is met de medicijnen, dat zou heel erg meevallen toch?
    En hoe was het haar afgegaan in het ziekenhuis?
    Ze deed het echt zooo goed, ik ben beretrots op mijn meisje.
    Ze moest echt al die tijd in bed blijven liggen aan die monitor, dat voor een meisje van zes die gewoon niet ziek is! Ze heeft niet één keer geklaagd
      donderdag 1 april 2010 @ 14:31:05 #47
    176471 oh-oh
    pi_79830659
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Ze moest echt al die tijd in bed blijven liggen aan die monitor, dat voor een meisje van zes die gewoon niet ziek is! Ze heeft niet één keer geklaagd
    Knap hoor
    Hoe lang heeft ze er uiteindelijk in gelegen?
    ( Groucho Marx )
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 14:33:02 #48
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79830749
    Van dinsdag ochtend tot gistermiddag laat
    Toen hadden ze een aantal filmpjes gedraaid en vonden ze het genoeg
      donderdag 1 april 2010 @ 14:36:16 #49
    176471 oh-oh
    pi_79830868
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:33 schreef senesta het volgende:
    Van dinsdag ochtend tot gistermiddag laat
    Toen hadden ze een aantal filmpjes gedraaid en vonden ze het genoeg
    Oh dat is lang zat zeg, en dan non stop aan de apparaten?
    Mocht jij er de hele tijd bij blijven?
    Ik had mijn nichtje van 5 te logeren, ze zijn dan nog zo klein maar ook al heel groot he
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 14:38:39 #50
    176471 oh-oh
    pi_79830960
    Mijn nichtje is echt al zo groot, ze kan al heel goed Mens Erger je Nieten
    ( Groucho Marx )
    pi_79830967
    ...kom nog even snel langwippen voordat ik weg moet....Conchita loopt weer bijna recht ....en bij Emily, de oudste poes (15)is nierfalen vastgesteld (dat was dus de reden dat ze af en toe een paar dagen heel slecht at en ook periodiek teveel spuugde) dus weer een dier erbij wat pillen en dieetvoer moet hebben
    Optimist tot in de kist
    Miniem's internetvriendinnetje :P
    Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 14:46:19 #52
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79831258
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
    Mijn nichtje is echt al zo groot, ze kan al heel goed Mens Erger je Nieten
    [ afbeelding ]

fijn senes dat ze weer thuis is

Isa is verzot op wie is t
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 14:50:15 #53
    176471 oh-oh
    pi_79831397
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

fijn senes dat ze weer thuis is

Isa is verzot op wie is t
    Ik had alleen Mens Erger je Niet wat geschikt was voor haar, volgende keer leer ik dr Uno-en.
    En dit spel heeft ze nu meegenomen, want dat heeft ze thuis niet, ze kent het van de BSO, is mn zusje lekker de lul , die zal het me niet in dank afnemen
    Bij mij hoeft ze geen speelgoed, bij mij heeft ze al dr vriendjes om mee te spelen

( Groucho Marx )
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 14:51:52 #54
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79831465
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh dat is lang zat zeg, en dan non stop aan de apparaten?
    Mocht jij er de hele tijd bij blijven?
    Ik had mijn nichtje van 5 te logeren, ze zijn dan nog zo klein maar ook al heel groot he
    Non-stop aan de apparaten
    Ik mocht er bij blijven gelukkig ja.

Wachten tot ze bloed kwamen prikken, ze lag met verdovende zalf op armpjes:

Verder beetje tv kijken, tekenen, huiswerk maken...

Ze had drie plakkers op haar borst en ze had een dingetje aan haar voet om de zuurstof in haar bloed te meten.
      donderdag 1 april 2010 @ 14:54:58 #55
    176471 oh-oh
    pi_79831587
    Zij is toch wel bijna 7 dan of niet, dat is toch alweer een veel groter end dan mijn nichtje
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 14:55:36 #56
    176471 oh-oh
    pi_79831612
    Nu waren er drie honden aan het grommen en piepen achter me, dumbo's eerste klas, willen persé met zn drietjes in 1 mand liggen, en de grootste mand staat leeg
    ( Groucho Marx )
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 14:57:10 #57
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79831677
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
    Zij is toch wel bijna 7 dan of niet, dat is toch alweer een veel groter end dan mijn nichtje
    In september word ze zeven
    pi_79831687
    @senesta, wat fijn dat het waarschijnlijk niks ernstigs is.
    @oh-oh, leuk nichtje. Samen met de hondjes.

Nog even en dan komt Rinske. Ik mis haar zo erg. Wel een hele opluchting dat Jip honden ook leuk vindt. Qua karakter is dat ook net een hondje, ik ben net helemaal doodgeknuffeld door 'm.
      donderdag 1 april 2010 @ 14:59:57 #59
    176471 oh-oh
    pi_79831796
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef senesta het volgende:

[..]

In september word ze zeven
    Oh dan is ze wel groot voor dr leeftijd toch?
    De babbelbox is klein voor dr leeftijd, dies vandaag psies een maand 5.
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 15:01:13 #60
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79831834
    Goed om te horen dat ze weer lekker thuis is.
    Kinderen horen eigenlijk gewoon niet in een ziekenhuis.
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 15:02:47 #61
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79831877
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij is ze niet groot of klein voor haar leeftijd, gewoon gemiddeld
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef JJH het volgende:
    Goed om te horen dat ze weer lekker thuis is.
    Kinderen horen eigenlijk gewoon niet in een ziekenhuis.
    Vind ik ook
      donderdag 1 april 2010 @ 15:15:09 #62
    176471 oh-oh
    pi_79832341
    Hier onweert het ineens knoerhard, geen wonder dat Chico al de hele middag loopt te piepen en te stieren
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 15:16:13 #63
    176471 oh-oh
    pi_79832376
    Oh en hagel nu, niet zo zuinig ook
    ( Groucho Marx )
    pi_79832380
    Rinske vindt onweer leuk, gaat ze altijd op d'r gemak naar zitten kijken.
      donderdag 1 april 2010 @ 15:24:29 #65
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79832689
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 15:16 schreef DanseMacabre het volgende:
    Rinske vindt onweer leuk, gaat ze altijd op d'r gemak naar zitten kijken.
    Maf beest.

Echt zware onweersbuien heb ik hier met die kat nog niet meegemaakt. Maar oud en nieuw vond ze helemaal niets. We zullen het meemaken aankomende zomer.

Mevrouw zit al een poosje zo naar me te kijken.
    pi_79833114
    Asko vond het ook leuk, Frieske niet. Maar dat was omdat iemand het grappig vond om vuurwerk naar d'r te gooien.
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 15:43:53 #67
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79833343
    Samara heeft een hoogslaper gekregen en nu gaat Hummer er steeds op liggen om naar buiten te kijken.
    En als samara komt doet hij heel hard zijn best om haar bij het trapje weg te meppen hahaha
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 15:52:47 #68
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_79833636
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 15:43 schreef senesta het volgende:
    Samara heeft een hoogslaper gekregen en nu gaat Hummer er steeds op liggen om naar buiten te kijken.
    En als samara komt doet hij heel hard zijn best om haar bij het trapje weg te meppen hahaha

Fijn dat het mee lijkt te vallen met Samara
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      donderdag 1 april 2010 @ 16:31:28 #69
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79835063
    Hoi

Fijn Senesta dat kind weer thuis is en dat er nix mis is met het hartje. ik heb ook een scheurtje in het middenrif en daar valt prima mee te leven

Verder voor iedereen een en een , ik heb weekend!
    Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
    Ow O+
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 16:53:57 #70
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_79835978
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef Maes het volgende:
    Hoi

Fijn Senesta dat kind weer thuis is en dat er nix mis is met het hartje. ik heb ook een scheurtje in het middenrif en daar valt prima mee te leven

Verder voor iedereen een en een , ik heb weekend!
    Mazzelaar, ik zit vandaag en morgen nog wel handmatig een groot aantal bestanden te editten

:wq
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      donderdag 1 april 2010 @ 17:12:01 #71
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79836709
    LITERATUURSTUDIE AFFFFFFFFFFFF

Ohja, dat onderzoek? Blijkt dat ze patiënten gemaild (ja, met een D!!!!!) hebben, en dat minder dan 10% gereageerd heeft, waardoor het onderzoek niet representatief is. Goh, gek zeg, dat zo weinig mensen gereageerd hebben Magoed, is voor mij weer minder werk
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 17:15:32 #72
    72518 Strega
    Het glas is altijd halfvol.
    pi_79836865
    quote:

Geweldig!!!!!
    De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 17:18:25 #73
    72518 Strega
    pi_79836999
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
    Er is hier zon zat, maar meer wind dan zon
    Zon, zon? Waar? We hebben hier hagel, regen en storm vandaag, maare zon? Niet gezien.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 17:20:12 #74
    72518 Strega
    pi_79837058
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Met mama is het wel oke. Al merk ik wel dat ze toch wel aangeslagen is. Ze praat nu zo van nu kan ik het nog en in de toekomst weet ik het niet. Ondanks dat ik amper thuis ben is het idd wel fijn om weer even thuis te zijn. Nu nog wat beter kunnen slapen.
    En ik haat verhuizen zo he.
    Verhuizen is vreselijk. Sterkte. Wel fijn zo even voor je mama.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 17:24:32 #75
    72518 Strega
    pi_79837239
    quote:
    Hé, daar hebben wij Tashi voor! Die rolt de stenen bakken door de kamer of keuken, jat de kattenschaaltjes van de keukentafel en komt ze dan leeg brengen, zuipt de waterbak leeg en gaat er dan met z'n hoofd in liggen....
    Hij vind het ook weer tijd voor een nieuwe DTH aktie, vannacht heeft hij vast de vliegenmepper 3.0 geprepareerd.
    Bullie is thuis
      donderdag 1 april 2010 @ 17:25:55 #76
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79837296
    Wij hadden heeeel ff sneeuw
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 17:31:26 #77
    72518 Strega
    pi_79837499
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Goed van zo'n kleine meid, Pagan heeft ook een niet goed sluitende maagklep, daar helpen medicijnen gelukkig goed. Hij las op internet dat er tegenwoordig ook met acupunctuur wat aan gedaan kan worden. (Wil hij zelf wel laten doen, na z'n operatie)
    Dikke voor je dappere kleine meid!
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 17:38:54 #78
    72518 Strega
    pi_79837749
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

De babbelbox doet me aan mijn nichtje Sofie denken, die is net 4 en ook zo klein en frele, maar een bek...
    Echt een wijsneusje, met zo'n lief stemmetje ook. Hugo, haar broertje van 3 is meer zo'n rauwdouw.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 17:40:15 #79
    72518 Strega
    pi_79837797
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef JJH het volgende:

[..]

Maf beest.

Echt zware onweersbuien heb ik hier met die kat nog niet meegemaakt. Maar oud en nieuw vond ze helemaal niets. We zullen het meemaken aankomende zomer.

[ afbeelding ]
    Mevrouw zit al een poosje zo naar me te kijken.
    Ach, lieve Geer
    Bullie is thuis
      donderdag 1 april 2010 @ 17:46:56 #80
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79838028
    Wij ook hagel vanmorgen en nu af en toe een bibberig zonnetje.

Gaat goed zo Strega!
    Ow O+
    pi_79838790
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef Strega het volgende:

[..]

De babbelbox doet me aan mijn nichtje Sofie denken, die is net 4 en ook zo klein en frele, maar een bek...
    Echt een wijsneusje, met zo'n lief stemmetje ook. Hugo, haar broertje van 3 is meer zo'n rauwdouw.
    OMG, wat staat ons hier dan te wachten met Mouna. Dat gaat EN een babbelbox EN een rouwdouwer worden

@Senes, wat begint Samara steeds meer op Joey te lijken in haar snoetje
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_79838821
    Wij zijn vanmiddag naar Den Briel geweest. Daar spelen ze ieder jaar na hoe de watergeuzen Alpha eruit knikkerden. Het was zeer zonnig, maar je waaide echt uit je textiel.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      Designer donderdag 1 april 2010 @ 18:08:58 #83
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79838829
    mijn moeder vind net op de bodem van het kopje thee dat ze leeg heeft gedronken, een poepje van napoleon

Napoleon special blend
    🐙
      donderdag 1 april 2010 @ 18:11:30 #84
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_79838932
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      donderdag 1 april 2010 @ 18:13:39 #85
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79839017
    Muizelientje Ben jij dat? Schattig hoor

Hoe gaat het vandaag met het wc-bezoek?
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 18:14:05 #86
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79839033
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
    mijn moeder vind net op de bodem van het kopje thee dat ze leeg heeft gedronken, een poepje van napoleon

Napoleon special blend
    Oh bah
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 18:14:31 #87
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79839052
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:08 schreef nokwanda het volgende:
    Wij zijn vanmiddag naar Den Briel geweest. Daar spelen ze ieder jaar na hoe de watergeuzen Alpha eruit knikkerden. Het was zeer zonnig, maar je waaide echt uit je textiel.
    Niet in Blijdorp?
    Ow O+
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 18:14:44 #88
    72518 Strega
    pi_79839058
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
    Wij ook hagel vanmorgen en nu af en toe een bibberig zonnetje.

Gaat goed zo Strega!
    Ja, geweldig, hoe heb ik dat toch altijd?
    Bullie is thuis
      donderdag 1 april 2010 @ 18:14:50 #89
    148689 Muis006
    pi_79839061
    Wat minder, ik verrek van de spierpijn door de fysiotherapie en morgen mag ik weer.
      donderdag 1 april 2010 @ 18:15:30 #90
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79839087
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, geweldig, hoe heb ik dat toch altijd?
    Kijk mij dan
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 18:16:12 #91
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79839119
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Muis006 het volgende:
    Wat minder, ik verrek van de spierpijn door de fysiotherapie en morgen mag ik weer.
    Aha dat is juist goed dan zijn je spieren hard aan het werk om steviger te worden
    Heb je een aardige fysio?
    Ow O+
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 18:17:36 #92
    72518 Strega
    pi_79839177
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

OMG, wat staat ons hier dan te wachten met Mouna. Dat gaat EN een babbelbox EN een rouwdouwer worden

@Senes, wat begint Samara steeds meer op Joey te lijken in haar snoetje
    Voor EN Babbelbox en Rauwdouw, hebben wij hier nog Manon, de durfal net anderhalf en de jongste van de drie, spreekt nu al in bevelen en is voor niets en niemand bang. Springt fearless van kasten, zodat m'n schoonzusje bijna niet durft te kijken, en zegt dan stralend: Goed hé, van Blom!
    Bullie is thuis
      donderdag 1 april 2010 @ 18:18:36 #93
    148689 Muis006
    pi_79839215
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:16 schreef Maes het volgende:

[..]

Aha dat is juist goed dan zijn je spieren hard aan het werk om steviger te worden
    Heb je een aardige fysio?
    Ja super ! De hele sportschool daar is ontzettend aardig en begripvol.
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 18:18:48 #94
    72518 Strega
    pi_79839223
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:

Napoleon special blend
    Bullie is thuis
    pi_79839312
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:11 schreef Muis006 het volgende:
    [ afbeelding ]
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Maes het volgende:

[..]

Oh bah

Why? de duurste koffiebonen ter wereld zijn eerst uitgescheten door civetkatten
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:17 schreef Strega het volgende:

[..]

Voor EN Babbelbox en Rauwdouw, hebben wij hier nog Manon, de durfal net anderhalf en de jongste van de drie, spreekt nu al in bevelen en is voor niets en niemand bang. Springt fearless van kasten, zodat m'n schoonzusje bijna niet durft te kijken, en zegt dan stralend: Goed hé, van Blom!

Jaaaa, zo'n jongste die denkt dat ze even groot is als de oudere kinderen
    Dat zijn de ergste
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 18:21:32 #96
    72518 Strega
    pi_79839331
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:14 schreef Muis006 het volgende:
    Goed en laat je maar even lekker masseren anders!
    Bullie is thuis
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 18:22:23 #97
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79839356
    hmmm zometeen maar eerst ongezond gaan eten bij t zwembad en dan maar weer eens gaan pilatessen
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 18:25:12 #98
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79839485
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja super ! De hele sportschool daar is ontzettend aardig en begripvol.
    Echt geweldig
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 18:27:54 #99
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79839588
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

[..]

Why? de duurste koffiebonen ter wereld zijn eerst uitgescheten door civetkatten
    [..]
    Dat zal ik dan ook nooit drinken
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ow O+
    pi_79842620
    oh-oh, hou je van Donald Duck?
    pi_79842845
    Stoere Samara! Fijn dat het niks ernstigs lijkt te zijn.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_79843422
    Fijn dat het lijkt mee te vallen bij Samara Senes!! Robin z'n maagklepje sluit ook niet helemaal, maar die heeft gelukkig geen medicijnen meer nodig. Wat moet ze innemen? Zantac?
    And so the lion fell in love with the lamb
    pi_79843489
    Jip heeft nieuwe vrienden.
    pi_79843649
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef DanseMacabre het volgende:
    Jip heeft nieuwe vrienden.
    Vertel
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_79843733
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:09 schreef Bamba het volgende:
    Fijn dat het lijkt mee te vallen bij Samara Senes!! Robin z'n maagklepje sluit ook niet helemaal, maar die heeft gelukkig geen medicijnen meer nodig. Wat moet ze innemen? Zantac?
    Volgende week ga ik met mijn beste vriendin mee naar de kinderarts omdat haar kleintje veel spuugt en nauwelijks nieuw voedsel, behalve borstvoeding (waar hij nu echt meer bij moet hebben) kan verdragen. Zantac helpt wel even, maar hij vindt het zo smerig dat hij weigert het door te slikken. Iets anders mag hij nog niet omdat hij nog geen 10 kg is. Nu moeten ze gaan uitzoeken wat er aan de hand is.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      donderdag 1 april 2010 @ 20:18:58 #106
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79843794
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Ynske het volgende:
    hmmm zometeen maar eerst ongezond gaan eten bij t zwembad en dan maar weer eens gaan pilatessen
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_79843860
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vertel
    Hehe, mijn beste vriendinnetje is hier en daar zat ie bij. Maar toen zag ie dat ik het niet was.
    Hij zit daar zo, wordt geaaid, zit te spinnen, kijkt om en trekt zo'n hoofd:

En toen ging ie bij mij zitten.
      donderdag 1 april 2010 @ 20:21:57 #108
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79843918
    Take me out is echt grappig

Oh, morgen trouwens leuk dagje voor me, meelopen op mogelijk toekomstige werkplek!
    pi_79843919
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Hehe, mijn beste vriendinnetje is hier en daar zat ie bij. Maar toen zag ie dat ik het niet was.
    Hij zit daar zo, wordt geaaid, zit te spinnen, kijkt om en trekt zo'n hoofd:

En toen ging ie bij mij zitten.
    Lekker beest
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_79843993
    Ik vond het wel grappig ja.
    pi_79844078
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:17 schreef nokwanda het volgende:

[...] Zantac helpt wel even, maar hij vindt het zo smerig dat hij weigert het door te slikken. Iets anders mag hij nog niet omdat hij nog geen 10 kg is. Nu moeten ze gaan uitzoeken wat er aan de hand is.
    en Zantac mengen met afgekolfde borstvoeding? Zo hebben wij dat bij Robin ook gedaan, anders kregen we het ook niet naar binnen. Zielig is dat bij die kleintjes hè, als ze ergens zoveel last van hebben, maar het nog niet kunnen aangeven
      donderdag 1 april 2010 @ 20:42:53 #112
    176471 oh-oh
    pi_79844829
    DM ik haaaaaaat Donald Duck, why?
    Ik heb echt niks met al die Disney shit, alleen Bambi vinnik
    Nou, de boodschappen zijn hier binnen, ik heb poffertjes uit een pak op, wat een meuk is dat.
    Nu ff snel gaan opruimen en zo, morgen pik ik na mn werk mn vriendin uit Wassenaarrrrrrr op van het station, met Bil zn broertje Mucho, en die blijft dan lekker losjeren
    ( Groucho Marx )
    pi_79845964
    Puberkater!

Hangt met zijn voorpoten in de gordijnen, verliest zijn evenwicht en weet zich zo te werpen dat diezelfde voorpoten in mijn leren stoel klauwen.
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_79845965
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
    DM ik haaaaaaat Donald Duck, why?
    Ik heb echt niks met al die Disney shit, alleen Bambi vinnik
    Nou, de boodschappen zijn hier binnen, ik heb poffertjes uit een pak op, wat een meuk is dat.
    Nu ff snel gaan opruimen en zo, morgen pik ik na mn werk mn vriendin uit Wassenaarrrrrrr op van het station, met Bil zn broertje Mucho, en die blijft dan lekker losjeren
    Omdat WJ Donald Duck postzegels heeft gehaald om PD terug te sturen.
    pi_79846272
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
    Puberkater!

Hangt met zijn voorpoten in de gordijnen, verliest zijn evenwicht en weet zich zo te werpen dat diezelfde voorpoten in mijn leren stoel klauwen.
    Die twee van mij scherpen hun nagels aan onze leren stoelen en zijn de puberteit al voorbij dus het wordt ook niet beter

Ik hoop voor jou dat het echt de puberfase is
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    pi_79846317
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die twee van mij scherpen hun nagels aan onze leren stoelen en zijn de puberteit al voorbij dus het wordt ook niet beter

Ik hoop voor jou dat het echt de puberfase is
    Ik hoop het ook. Hij is zo druk vanavond, ik heb hem de gang op gebonjourd. Dat hij maar de tuin ingaat als hij wil klauwen.
      donderdag 1 april 2010 @ 21:24:30 #117
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79846734
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Hij is zo druk vanavond, ik heb hem de gang op gebonjourd. Dat hij maar de tuin ingaat als hij wil klauwen.
    Jij strenge poezenmama
    Ow O+
    pi_79847285
    Hier staat de plantenspuit klaar op het aanrecht. Poeska staat op dieet en zij krijgt eten op de vloer. De rest op het aanrecht. We dachten dat Poeska zo hoog niet sprong, maar net bleek dat dat wel zo is. Dus nu krijgt ze een spriets als ze betrapt wordt en blijft dat ding er ook staan. Dat ze dat maar gaat associeren met eten op het aanrecht. Ze is echt zooooo dik en mag echt niet aankomen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_79847935
    Ik heb morgen eindelijk m'n afspraak met de internist . Ik ben de afgelopen week zooo moe dat ik gewoon binnen 1 minuut in slaap val als ik met R. op de bank tv aan het kijken ben . En niet zo verwonderlijk ook, als ik 3 uur na het eten nog steeds een bloedsuiker van 17,4 heb
      donderdag 1 april 2010 @ 21:51:52 #120
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79848074
    Ze is er wel van onder indruk?
    Hier doen we weer een poging om het blaffen als de bel gaat af te leren. Ik wil niet straks 2 van die keffers
    Wij doen het nu met een hard geluid, het gaat redelijk goed. Als je het een paar keer achter elkaar doen dan blaft ze niet als je alleen al het bakje met muntjes pakt.
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 21:55:09 #121
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79848189
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef Bamba het volgende:
    Ik heb morgen eindelijk m'n afspraak met de internist . Ik ben de afgelopen week zooo moe dat ik gewoon binnen 1 minuut in slaap val als ik met R. op de bank tv aan het kijken ben . En niet zo verwonderlijk ook, als ik 3 uur na het eten nog steeds een bloedsuiker van 17,4 heb
    Succes, heb je een lijstje met vragen?
    Ow O+
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 21:55:41 #122
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79848210
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef nokwanda het volgende:
    Hier staat de plantenspuit klaar op het aanrecht. Poeska staat op dieet en zij krijgt eten op de vloer. De rest op het aanrecht. We dachten dat Poeska zo hoog niet sprong, maar net bleek dat dat wel zo is. Dus nu krijgt ze een spriets als ze betrapt wordt en blijft dat ding er ook staan. Dat ze dat maar gaat associeren met eten op het aanrecht. Ze is echt zooooo dik en mag echt niet aankomen.
    Moeilijk lijkt me dat, sterkte ermee.

Je voert brokjes toch ook?
    Is het geen idee om haar wat meer te laten doen voor haar eten?
    Ik hoorde laatst van iemand die de brokje voor haar kat in een duivenwaterbak deed, dan moeten ze hengelen, zijn ze bezig voor hun eten en nemen ze sneller met minder genoegen.

Deze:

Ik doe het soms ook voor Hummer, die kan er tijden mee bezig zijn
    pi_79848410
    Ze wordt nu gevoerd met extra grote brokken en we doen twee bonken in haar bakje. Dan doet ze er wel inderdaad twee keer zo lang over. Maar dan nog .... de ander ekatten eten nooit gelijk hun bakjes leeg.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_79848425
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:55 schreef Maes het volgende:

[..]

Succes, heb je een lijstje met vragen?
    Nee, niet echt eigenlijk. Alleen de vraag om me zsm aan de volledige insuline of (nog liever) aan de insulinepomp te krijgen. Over de insulinepomp heb ik wel redelijk wat vragen.
    pi_79848509
    Oh en ik mag hier geen oproepje plaatsen he? Een collega van mij heeft een andere collega voor een reis naar Marokko opgegeven, omdat zij al een heel groot deel van haar leven ziek is (kanker, harklachten door de bestraling daarvan) . En het is zo'n lieve vrouw Altijd belangstelling in je tonen, terwijl ze het op dit moment echt moeilijk heeft. En ze is genomineerd Dus wie wilt stemmen, mag mij pm-men
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 22:04:59 #126
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79848551
    Navond! :E

lekker gepilatest, fijne tips gekregen voor mn verrotte nek
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 22:07:50 #127
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79848685
    quote:
    Oh bah. Succes/sterkte!

Ik ga lekker pitten
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 22:09:10 #128
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79848755
    quote:
    das niet fijn, hoop dat ze t snel onder controle krijgen
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 22:09:50 #129
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79848780
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh bah. Succes/sterkte!

Ik ga lekker pitten
    slaap lekker
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 22:19:35 #130
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79849233
    heb ik nu iedereen weggejaagd?
    Today is life -

Dale Carnegie
      Designer donderdag 1 april 2010 @ 22:20:18 #131
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79849271
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Ynske het volgende:
    ja
    🐙
    pi_79849288
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Ynske het volgende:
    Nee hoor, ik ben er nog
      Designer donderdag 1 april 2010 @ 22:23:04 #133
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79849404
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben er nog
    sssssst
    🐙
    pi_79849455
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

sssssst
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 22:27:17 #135
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79849610
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

sssssst
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79849860
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef Maes het volgende:

[..]

Jij strenge poezenmama
    Ik heb nog geen piep van het kind gehoord. Blijkbaar is hij nog steeds tevreden buiten, normaal miewt hij allang aan de kamerdeur.

Succes bij de internist Bamba!
      donderdag 1 april 2010 @ 22:38:44 #137
    176471 oh-oh
    pi_79850138
    Ik had net mn leuke buurmeisje op visite , die op Sjon en Karel gepast had afgelopen weekend en wiens vriend die mooie foto's gemaakt heeft.
    Echt gezellig was het.
    En nu moet ik nog ff snel dweilen en de badkamer boenen voor de visite van morgen
    Ow DM, Donald Duck postzegels zijn wel welkom, ik spaar al jaren zegels voor een oude man, die zal daar vast heel blij mee zijn
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 22:40:34 #138
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79850217
    Zijn hier nog kindjes die domino stenen nodig hebben?
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 22:42:49 #139
    176471 oh-oh
    pi_79850329
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:40 schreef Maes het volgende:
    Zijn hier nog kindjes die domino stenen nodig hebben?
    Hooooooo vergeet ik helemaal jou te bedanken voor de ontzettend lieve kaart
    Thnx , hoe lief
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 22:42:54 #140
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79850337
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
    Ik had net mn leuke buurmeisje op visite , die op Sjon en Karel gepast had afgelopen weekend en wiens vriend die mooie foto's gemaakt heeft.
    Echt gezellig was het.
    En nu moet ik nog ff snel dweilen en de badkamer boenen voor de visite van morgen
    Ow DM, Donald Duck postzegels zijn wel welkom, ik spaar al jaren zegels voor een oude man, die zal daar vast heel blij mee zijn
    Gezellig!
    Nog een leuke mail van Vanessa vanavond. We krijgen foto's wanneer de oogjes open zijn
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 22:43:57 #141
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79850379
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hooooooo vergeet ik helemaal jou te bedanken voor de ontzettend lieve kaart
    Thnx , hoe lief
    Leuk toch
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 22:44:06 #142
    176471 oh-oh
    pi_79850388
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Maes het volgende:

[..]

Gezellig!
    Nog een leuke mail van Vanessa vanavond. We krijgen foto's wanneer de oogjes open zijn
    Ik heb het zo druk, ik heb nog amper met dr gekletst sinds de pups er zijn...
    Vanaf volgende week is alles hier weer normaal hoop ik
    Ik zit vol spanning op een nestje chinezen van een hele goede vriendin te wachten, ben heel benieuwd wat daar uit komt rollen
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 22:44:25 #143
    176471 oh-oh
    pi_79850397
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef Maes het volgende:

[..]

Leuk toch
    Jaaaaaaaaa echt heel lief en leuk
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 22:47:44 #144
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79850520
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb het zo druk, ik heb nog amper met dr gekletst sinds de pups er zijn...
    Vanaf volgende week is alles hier weer normaal hoop ik
    Ik zit vol spanning op een nestje chinezen van een hele goede vriendin te wachten, ben heel benieuwd wat daar uit komt rollen
    Oeh spannend, ik hoop op foto's als ze geboren zijn
    Ow O+
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 22:48:05 #145
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79850535
    truste

moet morgen op tijd richting de trein
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 22:49:30 #146
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79850608
    Lekker slapen
    Ow O+
      donderdag 1 april 2010 @ 22:50:17 #147
    176471 oh-oh
    pi_79850648
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:47 schreef Maes het volgende:

[..]

Ja, ik hoop dat ze zaterdag of maandag komen, zondag niet, want dan komt haar zus niet hier wandelen met haar Icon
    Als ze zaterdag komen kunnen mijn logé en ik de hele tijd f5en
    Yns, slaap lekker, waar ga je heen?
    Ik ga echt even iets aan mn huis doen, ik kan zo morgen echt geen gasten ontvangen
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † vrijdag 2 april 2010 @ 00:10:57 #148
    72518 Strega
    pi_79854456
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lieverd, het stormt.
    Katten (en sommige honden) zijn beter dan een stormglas.
    Wij zeggen hier al jaaren..... oh, het stormt, de katten vliegen laag vandaag.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † vrijdag 2 april 2010 @ 00:12:30 #149
    72518 Strega
    pi_79854518
    quote:
    Hoeveel heb je dan gespoten? Meid, dat is veels te hoog!
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † vrijdag 2 april 2010 @ 00:17:06 #150
    72518 Strega
    pi_79854695
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:47 schreef Maes het volgende:

[..]

Nee Maes, dat zeg je verkeerd, we eisen foto's als ze geboren zijn!
    Bullie is thuis
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')