abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:10:00 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79827374

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole | DanseMacabre| sararaats

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
  • Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:10:10 #2
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827379
    en ik sloot m met

Sara krijgt weer een pluizige staart
    Today is life -

Dale Carnegie
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 13:11:18 #3
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79827428
    Fipo! voor Elies en een Helleuh
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_79827433
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee joh! Omgg Wat erg!
    Pfff ja jezes, tuurlijk ben je dat zat. Je bent de kartreker, doet alles, werkt je 3 slagen in de rondte en dan trappen ze je nog even na terwijl ze zelf geen flikker uitvoeren? Bah.
    Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.
    En nu voel ik me echt zo'n zeurderige aansteller
    pi_79827523
    negeren is makkelijker gezegd dan gedaan DM.
    Vanaf morgen barst het kluswerk los. Hopelijk krijgen we dan al veel af.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:15:14 #6
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79827595
    Haha, goeie TT Ynske
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:11 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.
    En nu voel ik me echt zo'n zeurderige aansteller
    Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?
    Nee, je bent geen aansteller. Heb je steun van 1 van je groepsgenoten of sta je er echt alleen voor? Weet je docent er vanaf? Zo nee, ik zou echt steun zoeken, en zorgen dat je hier niet alleen in staat, dit neigt heel erg naar ouderwets pesten.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:15:15 #7
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_79827597
    Senes, hoest met Samaar?
    En f_r, hoest met de mama en de verhuizing?
    Is het stiekem niet een heel klein beetje fijn om weer even thuis te wonen net nu?
    Ik zit aan een hele gezonde en lekkere bento
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_79827608
    Volgens mij is m'n kat nog socialer dan sommige van m'n klasgenoten. En dat is nog wel een man.
      donderdag 1 april 2010 @ 13:16:36 #9
    176471 oh-oh
    pi_79827654
    OH DM, het is wel vaak raak bij jou he?
    Mss moet je eens wat assertiever worden en je niet als voetveeg laten gebruiken, gewoon kick ass voor jezelf op gaan komen
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 13:17:55 #10
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_79827712
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:17:58 #11
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827716
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
    OH DM, het is wel vaak raak bij jou he?
    Mss moet je eens wat assertiever worden en je niet als voetveeg laten gebruiken, gewoon kick ass voor jezelf op gaan komen
    jij zegt wat ik dacht

DM je kunt t, tis moeilijk maar niet onmogelijk
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79827758
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef DanseMacabre het volgende:
    Volgens mij is m'n kat nog socialer dan sommige van m'n klasgenoten. En dat is nog wel een man.
    DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_79827794
    Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.

In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.

Ik hoop wel een beetje dat ik in een andere projectgroep kom volgend jaar.
    pi_79827856
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.
    Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.

Die mensen in mijn projectgroep zijn echt een beetje de 'losers' van de klas, trekken niet met de rest op, zeggen niet veel. Misschien kicken ze er op om dan lullig tegen iemand te doen ofzo.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:23:10 #15
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827916
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.

In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.

maar je kunt toch haar erop aanspreken? en die beoordeling aanvechten?
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 13:23:25 #16
    176471 oh-oh
    pi_79827926
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:

Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.
    Mss denken ze ach, die durft toch niks te zeggen en knapt onze klusjes toch wel op of zo.
    Geloof me, bij mij zou niemand zoiets ten onrechte durven zeggen, niet achter mn rug om en niet in mn gezicht. En als het terecht was kon het me geen bal schelen
    Het is niet alleen school hoor, ik denk dat ook als ik je hoor over dingen als je bank , je schoonvader en de zorgtoeslag, en post die maar verkeerd blijft komen, je moet echt ff lekker voor jezelf opkomen en die dingen gewoon boem regelen
    Je zegt vaker dat mensen je zo jong inschatten en zo, zorg dat ze meteen merken dat je geen meisje bent dat ze niet serieus hoeven te nemen
    ( Groucho Marx )
      Designer donderdag 1 april 2010 @ 13:23:25 #17
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_79827927
    oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden

er is nog een napoleon op het internet! en hij kan autorijden!

🐙
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:23:31 #18
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79827934
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.

Die mensen in mijn projectgroep zijn echt een beetje de 'losers' van de klas, trekken niet met de rest op, zeggen niet veel. Misschien kicken ze er op om dan lullig tegen iemand te doen ofzo.
    heb je zelf gekozen voor deze groep?
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 13:25:01 #19
    176471 oh-oh
    pi_79827998
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
    oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden

Holy shitness, het zal de naam wel wezen dus
    ( Groucho Marx )
    pi_79828003
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
    Haha, goeie TT Ynske
    [..]

Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?
    Nee, je bent geen aansteller. Heb je steun van 1 van je groepsgenoten of sta je er echt alleen voor? Weet je docent er vanaf? Zo nee, ik zou echt steun zoeken, en zorgen dat je hier niet alleen in staat, dit neigt heel erg naar ouderwets pesten.
    Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.

Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af waarom zij hun practicumopdrachten niet halen en ik wel. Omdat ze zelf zo veel initiatief nemen zeker.
    pi_79828158
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.
    Mss denken ze ach, die durft toch niks te zeggen en knapt onze klusjes toch wel op of zo.
    Geloof me, bij mij zou niemand zoiets ten onrechte durven zeggen, niet achter mn rug om en niet in mn gezicht. En als het terecht was kon het me geen bal schelen
    Het is niet alleen school hoor, ik denk dat ook als ik je hoor over dingen als je bank , je schoonvader en de zorgtoeslag, en post die maar verkeerd blijft komen, je moet echt ff lekker voor jezelf opkomen en die dingen gewoon boem regelen
    Je zegt vaker dat mensen je zo jong inschatten en zo, zorg dat ze meteen merken dat je geen meisje bent dat ze niet serieus hoeven te nemen
    Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.

Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
    pi_79828180
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je zelf gekozen voor deze groep?
    Nee, de docent maakt de indelingen.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 april 2010 @ 13:32:50 #23
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79828313
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.

Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
    ik zou t erop aan laten komen, voor mezelf zorgen dat alles klaar is, als de rest dan totaal niets doet, individueel inleveren met onderbouwing dat de rest geen flikker doet
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 1 april 2010 @ 13:32:51 #24
    176471 oh-oh
    pi_79828314
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Prima dan.
    Het viel me gewoon op dat net jij telkens van die dingen hebt namelijk
    ( Groucho Marx )
      donderdag 1 april 2010 @ 13:32:56 #25
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79828316
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:

LOL Geweldig!! Wat een parkiet
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.

Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af waarom zij hun practicumopdrachten niet halen en ik wel. Omdat ze zelf zo veel initiatief nemen zeker.
    Haha ja
    Nouja, let goed op jezelf iig, wat die anderen ook al zeggen, wees assertief! Als jij niet voor jezelf op komt doet niemand het
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')