Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee joh!Omgg
![]()
![]()
Wat erg!
Pfff ja jezes, tuurlijk ben je dat zat. Je bent de kartreker, doet alles, werkt je 3 slagen in de rondte en dan trappen ze je nog even na terwijl ze zelf geen flikker uitvoeren? Bah.
Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is gewoon ook zo dat ze wel weten dat het niet zo is wat ze zeggen maar dat ze gewoon even lekker gemeen willen doen. En iedereen zegt wel dat ik het moet negeren maar het voelt gewoon zo kut.
En nu voel ik me echt zo'n zeurderige aansteller
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
OH DM, het is wel vaak raak bij jou he?
Mss moet je eens wat assertiever worden en je niet als voetveeg laten gebruiken, gewoon kick ass voor jezelf op gaan komen
DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij is m'n kat nog socialer dan sommige van m'n klasgenoten. En dat is nog wel een man.
Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
DM, als je zeker weet dat het net zo is en je kunt dat aantonen, dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het gaat om jouw beoordelingen. Of vraag an waaraan dat dan ligt, aangezien jij je werk als eerste inlevert. Dan kan dat niet vertragen. Wat dan wel volgens hen? Als het geen gevolg zou hebben zou je het kunnen negeren. Maar het heeft een negatief gevolg.
maar je kunt toch haar erop aanspreken? en die beoordeling aanvechten?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.
In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.
Ik hoop wel een beetje dat ik in een andere projectgroep kom volgend jaar.
Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik laat ook echt niet over me heen lopen hoor. Maar dat zijn van die hypocriete krengen die in je gezicht lekker aardig doen en dan via email dat soort beoordelingen geven.
In de klas trekken ze namelijk nooit hun bek open, nooit. En zeker niet het meisje wat dit heeft gestuurd, die was er de eerste periode niet eens.
Ik hoop wel een beetje dat ik in een andere projectgroep kom volgend jaar.
heb je zelf gekozen voor deze groep?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, ik ga dat zeker nog aankaarten volgende week bij het feedbackgesprek met de docent erbij volgende week. Zij weet gelukkig ook wel een beetje wat er speelt.
Die mensen in mijn projectgroep zijn echt een beetje de 'losers' van de klas, trekken niet met de rest op, zeggen niet veel. Misschien kicken ze er op om dan lullig tegen iemand te doen ofzo.
Holy shitness, het zal de naam wel wezen dusquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden
er is nog een napoleon op het internet!en hij kan autorijden!
Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
Haha, goeie TT Ynske![]()
[..]
Bizar joh. Wat voor kinderachtige kinders zijn dat?![]()
![]()
Nee, je bent geen aansteller. Heb je steun van 1 van je groepsgenoten of sta je er echt alleen voor? Weet je docent er vanaf? Zo nee, ik zou echt steun zoeken, en zorgen dat je hier niet alleen in staat, dit neigt heel erg naar ouderwets pesten.![]()
Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ( en ik bedoel dit echt niet lullig, maar juist om je te helpen ) het is telkens raak, ze moeten elke keer jou hebben. Mss moet je toch even kijken waarom dat zo is, als het niet aan je werk ligt.
Mss denken ze ach, die durft toch niks te zeggen en knapt onze klusjes toch wel op of zo.
Geloof me, bij mij zou niemand zoiets ten onrechte durven zeggen, niet achter mn rug om en niet in mn gezicht. En als het terecht was kon het me geen bal schelen![]()
Het is niet alleen school hoor, ik denk dat ook als ik je hoor over dingen als je bank , je schoonvader en de zorgtoeslag, en post die maar verkeerd blijft komen, je moet echt ff lekker voor jezelf opkomen en die dingen gewoon boem regelen![]()
Je zegt vaker dat mensen je zo jong inschatten en zo, zorg dat ze meteen merken dat je geen meisje bent dat ze niet serieus hoeven te nemen
ik zou t erop aan laten komen, voor mezelf zorgen dat alles klaar is, als de rest dan totaal niets doet, individueel inleveren met onderbouwing dat de rest geen flikker doetquote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.
Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kom wel voor mezelf op hoor, en die dingen zet ik ook allemaal wel recht. De bank heb ik gebeld en opgelost, net als m'n schoonvader en de post enzo. Da's nu allemaal in orde. In de projectgroep zeg ik het ook, waar ze dat vandaan halen, waarom ze dat zeggen etc etc. Ik laat zeker niet meer over me heen lopen en ik trek ook vaker m'n bek open dan zij allemaal bij elkaar.
Ik heb gewoon een beetje het idee dat ze zichzelf willen optrekken aan mij, dat ze het kicken vinden om iemand af te zeiken.
LOLquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ff tussendoor, ik weet dat ik hem ook in het parkieten topicheb gepost, maar ik wilde em jullie niet onthouden
er is nog een napoleon op het internet!en hij kan autorijden!
Haha jaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nja, een jongen staat wel achter mij hoor, maar die zit al zo met z'n thuissituatie dus die wil ik er eigenlijk niet zo mee lastigvallen en hij vindt ook dat ik het moet negeren. En het is ook niet zo dat ik een onvoldoende heb gekregen ofzo.
Ik vraag me eigenlijk ook wel een beetje af waarom zij hun practicumopdrachten niet halen en ik wel. Omdat ze zelf zo veel initiatief nemen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |