Same here!! En dan lees ik dit en denk ik echt WTFquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef peter070 het volgende:
ik heb die van mij op 28-1-2010 ingestuurd... ben ook benieuwd wanneer ik mijn envelopje mag ontvangen....
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:06 schreef rene90 het volgende:
De mijne is dacht ik in maart opgestuurd, en heb gister de brief van de belastingdienst gekregen met de voorlopige teruggave. Dus zal snel op mijn rekening staan lijkt me.
Want ze behandelen op volgorde van binnenkomst? Nee, het wordt random gedaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Same here!! En dan lees ik dit en denk ik echt WTF![]()
[..]
Dat is toch domquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Want ze behandelen op volgorde van binnenkomst? Nee, het wordt random gedaan.
ik belde om een adreswijziging door te geven en mijn bericht staat ook klaar voor 15 mei vertelden ze. Ik heb begin januari aangifte gedaan maar nog geen brief. Toch krijg ik het ws dezelfde dag als de mensen die al wel bericht hebben gehad. Het ene kantoor is gewoon sneller met brieven dan de andere?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is toch domWie het eerst komt wie het eerst maalt zou ik zeggen, dat is toch eerlijker dan random?
Zo spoor je mensen ook meer aan om op tijd hun belastingaangifte te doen, als je weet dat je het eerder krijgt als je eerder aangifte doet, dan doe je dat toch ook? Nu boeit het niet of je het nou 1 januari of 31 maart doet, ze doen toch maar wat willekeurigs.
Krijg je het bedrag dan rond 15 mei op je rekening?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:25 schreef Tafersit het volgende:
1 Mei de brief binnen gehad 15 Mei dagtekening.![]()
Ik heb het begin Januari ingevuld.
Hoop dat het snel binnenkomt, ik heb het hard nodig.
Waarom moet je een adreswijziging doorgeven aan de Belastingdienstquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik belde om een adreswijziging door te geven
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Krijg je het bedrag dan rond 15 mei op je rekening?
Ja want volgens mij kreeg ik vorig jaar de brief en stond het diezelfde dag of die dag erna al op mijn rekening.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:34 schreef Tafersit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoop dat het wel wat eerder komt.
Misschien dat iemand anders het weet.
Bedoel je de dag van de dagtekening of de dag dat je de brief hebt ontvangen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja want volgens mij kreeg ik vorig jaar de brief en stond het diezelfde dag of die dag erna al op mijn rekening.
beiden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:01 schreef Tafersit het volgende:
[..]
Bedoel je de dag van de dagtekening of de dag dat je de brief hebt ontvangen?
Dan wachten we maar af wanneer het geld daadwerkelijk ontvangen is. Ik zal het wel even laten weten dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
beiden waarschijnlijk.
Aangezien vaak de brief gewoon rond de datum van dagtekening komt
En inderdaad dagtekening 15 mei op de brief is dat het binnen 5 werkdagen na 15mei op de rekening staat.
Ik heb aangifte gedaan. Kan ik deze nog wijzigen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:45 schreef pat421 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb de aanslag 2009 in laten vullen door iemand die dacht dat die er verstand van had.nu heb ik het even terug gekeken omdat het digitaal is gedaan staat er terug te ontvangen 20.000euro.dit klopt niet naar mijn idee.dit is 31maart ingevuld en verstuurd heb ook nog geen brief ontvangen.is het dan zo mocht de bd dienst dit uitbetaald lijkt me erg sterk zo'n groot bedrag dat ik dat dan direct terug kan storten?of met hun contact kan nemen om te vragen hoe of wat?want lijkt mij dat als ze zo'n aanvraag binnen krijgen dat ze dat gelijk helemaal na gaan.lijkt mij hoor.heb geen zin om straks achteraf alles terug te moeten betalen vanwege andere fout.ik ben helemaal niet bekend met dit soort dingen.
als aanvulling op post hier boven me...quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:45 schreef pat421 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb de aanslag 2009 in laten vullen door iemand die dacht dat die er verstand van had.nu heb ik het even terug gekeken omdat het digitaal is gedaan staat er terug te ontvangen 20.000euro.dit klopt niet naar mijn idee.dit is 31maart ingevuld en verstuurd heb ook nog geen brief ontvangen.is het dan zo mocht de bd dienst dit uitbetaald lijkt me erg sterk zo'n groot bedrag dat ik dat dan direct terug kan storten?of met hun contact kan nemen om te vragen hoe of wat?want lijkt mij dat als ze zo'n aanvraag binnen krijgen dat ze dat gelijk helemaal na gaan.lijkt mij hoor.heb geen zin om straks achteraf alles terug te moeten betalen vanwege andere fout.ik ben helemaal niet bekend met dit soort dingen.
waar kan je navragen wanneer je het krijgt? Gewoon via het algemene nummer en waar vraag je dan naar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:48 schreef peter070 het volgende:
vanmorgen even gebeld. mijn zusje en broer hadden hun aangifte wel al gehad, ik nog niet. blijk hem ook met dagtekening 15 mei te krijgen (heb alleen de brief nog niet).
toch lekker, 6700 euro.
Met welk nummer heb je dan contact gehad?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:48 schreef peter070 het volgende:
vanmorgen even gebeld. mijn zusje en broer hadden hun aangifte wel al gehad, ik nog niet. blijk hem ook met dagtekening 15 mei te krijgen (heb alleen de brief nog niet).
toch lekker, 6700 euro.
Bij mij andersomquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja want volgens mij kreeg ik vorig jaar de brief en stond het diezelfde dag of die dag erna al op mijn rekening.
14:37quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:25 schreef Tafersit het volgende:
Rond welke tijd storten zij meestal het geld dan?
en?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Tafersit het volgende:
[..]
Oh oke, thanks!!
ff wachten en dan kijken of er wat gestort zal worden.
Bij het aangifte doen wordt toch gevraagd of je het rekeningnummer wilt wijzigen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ben bang dat ze het als vorig jaar weer op een oude rekening gaan storten. Kan ik daar weer achteraan.
Waarom regel je dat dan niet van te voren? Moet je gewoon ff formulier opsturen.. Of idd bij de aangifte.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ben bang dat ze het als vorig jaar weer op een oude rekening gaan storten. Kan ik daar weer achteraan.
nouja controleren. Ik ben recentelijk verhuisd en ik heb net pas na een maand wachten bevestiging van inschrijving gekregen van de gemeente.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom moet je een adreswijziging doorgeven aan de BelastingdienstDat gebeurt toch automatisch als je dat doet bij de gemeente?
V.
quote:
En dat is ook de officiele tekst van de medewerkers. Geen uitspraken voor 1 juli.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Raifu het volgende:
Je moet idd je bsn nummer doorgeven ja. De informatie die ze leveren lijkt per persoon verschillend te zijn, bij de 2 reactie's hiervoor werden wel mededelingen gedaan over de brief, terwijl in mijn geval (vandaag gebeld) de desbetreffende persoon aan de telefoon hier niets over kon zeggen.
Inhoudelijk zullen ze je waarschijnlijk niks vertellen, het is nogal moeilijk om je identiteit vast te stellen als je belt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef pat421 het volgende:
maar als ik bel naar de bd geven ze dan alleen info of de brief al klaar ligt of al verstuurd is of dat ze nog niks kunnen zeggen,of zeggen ze ook gelijk dingen over andere zaken als dat in hun systeem staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |