Ik kan er van op vakantie dit keerquote:Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef fotostarter het volgende:
Gisteren gedaan, maar wanneer het komt boeit me geen reet.
Pietluttig bedrag dit keer
dat kan ik elke keer wel...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan er van op vakantie dit keer
OB? Da's laat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:28 schreef ManAtWork het volgende:
Yeeaaahh! Een blauwe enveloppe in de bus!![]()
Of ik even aangifte wil doen voor het eerste kwartaal,...
Ik ook meid!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan er van op vakantie dit keer
Krijg je als je in een uithoek woont.quote:
Wauw. Gaat dit om inkomstenbelasting over 2009? Zo ja, wanneer heb je het ingediend?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:20 schreef RealZeus het volgende:Ik heb een definitieve aanslag binnen en da's een bedrag met 3 nullen.
En voor de duidelijkheid: die krijg ik terug.
Nee, over 2007.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wauw. Gaat dit om inkomstenbelasting over 2009? Zo ja, wanneer heb je het ingediend?
Edit: nee zal wel niet, aangezien je dan een voorlopige beschikking zou krijgen/
Ik dacht meer in de trant van 2 weken all in. op een uurtje of 9 vliegen hier vandaan..quote:Op woensdag 7 april 2010 06:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik ook meid!
Een enkele reis tessel!
Binnen drie maanden.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:59 schreef Lennox het volgende:
Ik heb hem net ingevuld. Zat nog steeds op jaaropgaaf van mn vorige baas te wachten. Wist alleen niet dat via digi-d dat allemaal al wordt ingevuld. Krijg ook een bedrag met 3 nullen terug voor vorig jaar, dus dat is wel fijn. Weet alleen niet wanneer ik het dan een keer ga krijgen.
Als jij mee gaat en betaald moet dat lukkenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik dacht meer in de trant van 2 weken all in. op een uurtje of 9 vliegen hier vandaan..
Ondanks dat het na 1 april is?quote:
10,00 euro?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:20 schreef RealZeus het volgende:Ik heb een definitieve aanslag binnen en da's een bedrag met 3 nullen.
En voor de duidelijkheid: die krijg ik terug.
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:31 schreef Hiya het volgende:
[..]
Dat had je nou weer niet gezegd in je vorige post!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |