Nope....quote:Op donderdag 1 april 2010 11:10 schreef Nizno het volgende:
Aangezien ik al bijna een note op zak heb nu....
Heel snel maar dit topic geopend... Ter inventarisatie wie er al bericht heeft over zijn (of haar) inkomenstenbelasting.
[..]
dagtekening zou officieel de dag moeten zijn dat je de brief in huis krijgt. Vanaf die dag kun je bezwaar maken tot 6 weken daarna.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:25 schreef byakuya het volgende:
wat bedoelen ze met dagtekening?
is dat de dag dat ze uitbetalen?
want als dat zo is mijn dagtekening was 15maart 2010 maar heb nog niets ontvangen...
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dagtekening zou officieel de dag moeten zijn dat je de brief in huis krijgt. Vanaf die dag kun je bezwaar maken tot 6 weken daarna.
Welke brief heb je precies ontvangen met dagtekening 15 maart?
Belangrijker.. Klopt het rekeningnummer?
duss dagtekening is de datum waarop je die brief ontvangt,quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dagtekening zou officieel de dag moeten zijn dat je de brief in huis krijgt. Vanaf die dag kun je bezwaar maken tot 6 weken daarna.
Welke brief heb je precies ontvangen met dagtekening 15 maart?
Belangrijker.. Klopt het rekeningnummer?
ik 5 dagen eerder en ook geen bericht...quote:Op zondag 2 mei 2010 23:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Aangifte gedaan op 24 februari en nog steeds geen bericht.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef byakuya het volgende:
[..]
heb zorgtoeslag over 2009 terug gevraagd en heb een voorschotbeschikking gekregen ''zon blaadje met rose''
en ze hebben het juiste rekening nummer ja.
Normaal gesproken binnen 5 werkdagen na dagtekening. Dus vandaar ook dat ik vroeg of het rekeningnummer klopte.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef byakuya het volgende:
[..]
duss dagtekening is de datum waarop je die brief ontvangt,
hoelang duurt het dan ongeveer voor dat je je geld krijgt
okeey,nog even wachten duss.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Normaal gesproken binnen 5 werkdagen na dagtekening. Dus vandaar ook dat ik vroeg of het rekeningnummer klopte.
Maar voor toeslagen kan het kloppen dat het langer duurt. Daar wordt het namelijk in batches op de eerste werkdag na de 19e uitbetaald.
Dus zou je het deze maand de 20e moeten ontvangen.
Eensquote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef Verbal het volgende:
Eind feb ingestuurd, nog niks ontvangen.
Ik wil mijn geld, zo goedkoop was die verhuizing het leven niet.
V.
Hie rook dagtekening 15 mei begin januari ingevuldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Dionysiou het volgende:
Februari ingevuld en brief gehad. Dagtekening 15 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |