quote:Op maandag 1 juni 2009 11:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb vóór 1 april m'n belastingaangifte verstuurd. Wanneer krijg ik bericht van de Belastingdienst?
De Belastingdienst hanteert de stelregel: voor 1 april verstuurd, dan krijg je vóór 1 juli bericht. Dan ontvang je waarschijnlijk een brief met daarin de voorlopige aanslag. Mocht je geld terugkrijgen volgens die voorlopige aanslag, dan ontvang je dat geld meestal tegelijk met die brief (het kan soms een paar dagen duren).
Let op: dit is een voorlopige aanslag (tenzij er staat dat het een definitieve aanslag is, dan staat er 'Aanslag 200*'. Bij een voorlopige aanslag controleert de Belastingdienst de aangifte nogmaals en wanneer ze dat gedaan hebben, ontvang je alsnog de definitieve aanslag. Dan kan het zijn dat je alsnog iets moet (terug-)betalen of dat je nog meer terugkrijgt. Vaak is het te betalen of ontvangen bedrag gelijk aan dat van de voorlopige aanslag.
Hou er in elk geval rekening mee dat een voorlopige aanslag dus niet definitief is.
Geen SC in dit topic! Daarvoor kun je hier terecht!!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Sjeen het volgende:
Goeiemorgen Nizno, lekker geslapen? Ik heb nog geen bericht trouwens
Ze geeft toch een antwoord op je vraag?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen SC in dit topic! Daarvoor kun je hier terecht!!
Welkom in Nizno's eigen SCquote:
Kan FH of Sjeen de TT niet even aanpassen?quote:
maak er een TR voor aan.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kan FH of Sjeen de TT niet even aanpassen?
"Nizno's wie-heeft-er-al-een-belastingaanslag 2009-ontvangen topic"
Gokje: 3 jaar geledenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd, wanneer had je het ingediend?
Daarom wil hij nu ook middelen.quote:
hoeft niet... VT had ook gekund.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |