Ik voel me gerickrolled.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel leuk dat je in elk geval op het linkje klikt.
quote:
Was het een Borrel met Vervelende Mensen? Of is het fenomeen borrel al genoeg om jou weg te jagen?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:32 schreef Gellius het volgende:
Ik heb me zojuist succesvol onder een borrel uitgeweaseld.
Ik ben begin gewoon met een zielig verhaal dat er de afgelopen jaren 10.000 ambtenaren uit zijn gegooid en de komende jaren wellicht nog meer en dat ik, net zoals zij, een overlever ben, speelbal van ingewikkelde Haagsche machinaties, etc.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef mane het volgende:
Dan hebben ze in ieder geval een gezamenlijke vijand, want ze hebben het allebei niet zo op die Rijksoverheid. En al helemaal niet op een bepaald ministerie. zodiakk als bliksemafleider en boksbal, ja, dat zie ik best voor me.
Je eigen stem horen is sowieso verschrikkelijk. De keren dat ik mijn stem op band hoorde dacht ik altijd:"dat er uberhaupt nog mensen zijn die met die vent willen praten."quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef mane het volgende:
Ik heb mezelf in mijn eerste jaar voor de klas ook op video gezien en dan ben je je heel bewust van jezelf. Mijn stem vind ik eigenlijk nog het moeilijkst. In mijn houding en bewegingen zie je weinig nervositeit, maar ik hoor het wel in mijn stemgeluid en dan vind ik echt verschrikkelijk.
Ik stel me bij jou altijd een soort Michael Bublé-achtige stem voor, dat kan toch niet vervelend zijn om te horen? Ik zou dan de hele dag in mezelf praten.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:26 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Je eigen stem horen is sowieso verschrikkelijk. De keren dat ik mijn stem op band hoorde dacht ik altijd:"dat er uberhaupt nog mensen zijn die met die vent willen praten."
Precies, een wouter-bosje.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Gellius het volgende:
Hoe ga je gekleed voor zo'n empathische presentatie, zood? Open boordje?
Geen dikke kruinen, maar een paar krulharen, genoeg om te laten zien dat ik niet nat achter de oren ben. Ik heb ook geen flabberig T- shirt onder mijn overhemd, maar voor een groep disgruntled docenten helpt dat misschien juist weer.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Komt jouw borsthaar uit je overhemd, zoodje?
Mijn innerlijke stem lijkt inderdaad op die van Michael Bublé. En mijn uiterlijke stem heeft met schedelresonantie ook voldoende zwaarte. Maar gewoon op een bandje klinkt. Het. Gewoon. Niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou altijd een soort Michael Bublé-achtige stem voor, dat kan toch niet vervelend zijn om te horen? Ik zou dan de hele dag in mezelf praten.
Hij heeft de operatie overleefd en ligt hier nu heel zielig op het kleed in z'n nieuwe T-shirt te slapen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
z'n nieuwe T-shirt
Ik schijn een mooie telefoonstem te hebben. En als ik me zeker voel, hóór ik ook dat warme timbre, waarmee ik iedereen aan de andere kant van de lijn kan inpalmen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb een heel hinderlijke stem. Daarom zit ik op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |