Nee zegquote:Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef mane het volgende:
Toch niet Freek hè. Of Seth.
En folderen voor de PSPquote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moest mee uit protesteren? En nu vul jij je zakken bij een woekerleningverstrekkerwhatever?
Ik sta ook nogal groot in het boek "Nederland zegt NEE"quote:
Dat zou een hint moeten zijn..quote:Op donderdag 1 april 2010 14:39 schreef Ringo het volgende:
Er is via Google niets van dit lied te vinden. Hoe underground, sigme.
Je zou van een modern bedrijf als Sony toch verwachten dat ze dat per e-mail nieuwsbrief doen i.p.v. per ouderwetsche folder.quote:
Uit opstandigheid heb ik als baldadige puber mijn ouders nog een tijdje gevousvoyeerd tot ze er helemaal onpasselijk van werden. Dat was mijn manier van rebelleren, een ander gaat op zijn 15e aan de coke of knockt een ille chick up. Ieder zijn meug.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef Lienekien het volgende:
En je noemde je ouders bij de voornaam? (Greet en Henk.)
En werd je lid van Constructief Jong Nederlands om je linkse ouders te pesten?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Uit opstandigheid heb ik als baldadige puber mijn ouders nog een tijdje gevousvoyeerd tot ze er helemaal onpasselijk van werden. Dat was mijn manier van rebelleren, een ander gaat op zijn 15e aan de coke of knockt een ille chick up. Ieder zijn meug.
En zo is dat.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan moet het er ééntje van Joop Visser zijn, die ouwe paranoïde brompot.
Dat van de VIDO?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
En zo is dat.
En ook dat van Lienekien ja.
Nee, dat van die voornamen.quote:
Jeugd & Gezin?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef mane het volgende:
En al helemaal niet op een bepaald ministerie.
Wel leuk dat je in elk geval op het linkje klikt.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef mane het volgende:
Echt inspirerend is ie nooit geweest hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |