Wat vond je van De Avondboot dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Weer echt zo'n nietszeggende vrouwenschrijfster, dus.
Tsja, ik kan niet de hele dag naar Eric Dolphy luisteren, dus een beetje poppy kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:48 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat OMD eigenlijk maar vrij poppig en verder niet bijzonder. Gary Numan daarentegen
Ik wil ook niet elke week de Max Havelaar lezen, dus een beetje Vonne van der Meer kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet de hele dag naar Eric Dolphy luisteren, dus een beetje poppy kan nooit kwaad.
Goed punt. Het zou gewoon niet mijn keuze zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet de hele dag naar Eric Dolphy luisteren, dus een beetje poppy kan nooit kwaad.
Ik heb heulegaar niets tegen makkelijke boeken, integendeel. Maar het wordt een ander verhaal als de stijl zo matig is dat ik me voortdurend zit te ergeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil ook niet elke week de Max Havelaar lezen, dus een beetje Vonne van der Meer kan nooit kwaad.
Namen en rugnummers, Lien!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb me niet geėrgerd aan de stijl. Grappig genoeg had ik net daarvoor een ander boek uit de kast (van het vakantiehuis) gepakt dat zo gruwelijk slecht geschreven was dat ik na een halve pagina al afhaakte.
Die heb ik in Lake Placid gekocht of all places.quote:
Ik was nadat ik in 2 weken 50 bladzijden had gelezen was overnieuw begonnen, maar daarna ging het heel soepel en zat ik er heel snel in. Het was moeilijk in te schatten hoe serieus alles is, maar al die vergelijkingen en metaforen waren erg de moeite waard (plus het enigszins surrealistische plot). Dat zie ik Vonne niet doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die heb ik in Lake Placid gekocht of all places.
Ik hou wel van Chabon, maar deze was vrij pittig. Met al die Joodse shizzle en zo.
Is dat nou inderdaad gewoon Maarten 't Hart all over again? Een afrekening met de gereformeerde jeugd, en zo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb deze gelezen:
[ afbeelding ]
('Dorsvloer vol confetti')
Aardig, maar viel toch een beetje tegen. Aardig vanwege het Zeeuwse, viel tegen omdat ik op wat meer ontwikkeling had gehoopt.
Ik mag dat altijd graag lezen, al ken ik het milieu totaal niet uit eigen ervaring. Misschien daarom juist.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat nou inderdaad gewoon Maarten 't Hart all over again? Een afrekening met de gereformeerde jeugd, en zo?
Waar is hij het laatst gezien?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:42 schreef Gellius het volgende:
Moeten we al een Amber-alert uitsturen voor JAM, denken jullie?
In 't boek zelf wordt niet afgerekend. Dat vind ik nou juist een beetje het gebrek aan het boek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat nou inderdaad gewoon Maarten 't Hart all over again? Een afrekening met de gereformeerde jeugd, en zo?
Helaas wel, ja. Ik heb een hele tijd gedacht dat we er wel klaar mee waren, maar dat was ijdele hoop.quote:
Hm... Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar ik denk dat ik het de volgende keer maar gewoon laat liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:50 schreef Lienekien het volgende:
In 't boek zelf wordt niet afgerekend. Dat vind ik nou juist een beetje het gebrek aan het boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |