quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook communicatie gedaan. Ik doe nu administratieve banen waarvoor ze denken dat je "HBO niveau" nodig hebt. Geen kont aan, maar het betaalt als een tiet! En ik heb genoeg tijd om OP mijn werk te breien en te macramé-en en mn nageltjes te lakken.
Ga je toch gewoon spreken met de decaan van de HBO instelling waar je wilt gaan studeren?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef apeding het volgende:
Die heb ik dus geen op het mbo...
Maar bedankt voor de tip!![]()
Dat dus....quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:45 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon spreken met de decaan van de HBO instelling waar je wilt gaan studeren?
wens je veel geluk met je keuze. hoop dat je geluk hebt en wel aan een goede baan kan komen. mijn zus heeft ook Communicatie gestudeerd en heeft nu een hele goede baan bij het grootste hotel in Suriname. Is maar net geluk hebben ook, en je weet natuurlijk niet hoe de banenmarkt er over 4 jaar uitziet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef apeding het volgende:
Dus, zojuist contact gehad met fontys loopbaancentrum..
1e gesprek is vrijblijvend, daarna kan ik in aanmerking komen voor een 'traject' waarin wordt bekeken wat het beste past bij mij. kosten: 195 euro!
Gaat dan wel erg ver...
Ik snap dat zij ook betaald moeten worden, maar dit gaat mij wel erg ver..
Toch maar communicatie dan en hopen dat ik me er wel in kan vinden?
Pfff bel gewoon zo'n studiebegeleider, opleidingsmanager weet ik veel van zo'n opleiding en vraag of je een dagje kun meelopen. Zorg dat je je vragenlijstje bij de hand hebt en kiezen maar. In zo'n traject krijg je van die vragen als:quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef apeding het volgende:
1e gesprek is vrijblijvend, daarna kan ik in aanmerking komen voor een 'traject' waarin wordt bekeken wat het beste past bij mij. kosten: 195 euro!
Gaat dan wel erg ver...
Tja, wat moet ik hier nu van denken..quote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef Compatibel het volgende:
Ik wil je natuurlijk demotiveren enzo, maar HBO communicatie is een dikke vette pauper opleiding. Ik neem aan dat ik dit niet hoef te onderbouwen, dit valt onder algemene kennis. En de Fontys hogeschool is dan ook nog de meest inferieure onderwijsinstelling van Nederland. Succes
195 euro houdt je tegen echt wat te gaan leren ipv een studie waar je misschien geen werk in kan vinden?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef apeding het volgende:
Gaat dan wel erg ver...
Niet alle IT opleidingen op HBO zijn helaas Betaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:44 schreef apeding het volgende:
Is niet mijn ding.
Business + ICT lijkt me leuk maar dat kan ik absoluut niet. Is teveel bedrijfskunde en programmeren/databases en ik ben absoluut geen bèta. Lang leve ROC dat ik hier de ict opleiding haal op m'n sokken met 2 vingers in m'n neus, maar dat gaat me op hbo niet lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |