Hey die vriendin van mij volgt het ook in Leeuwarden.. Misschien ken je haar wel, zit je in het eerste jaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:08 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Fontys hoor ik inderdaad ook veel slechte verhalen over, maar zelf geen ervaring mee
Ik studeer daarentegen wel communicatie, maar in Leeuwarden.
Vrijetijdsmanagementquote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Afgestudeerde HBO Communicatie in Eindhoven meldt (1999-2005)
Tip: ga een echt vak leren
en veel goede, net als over iedere andere opleiding. Details dus?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
fontys hoor je veel slechte verhalen over
studeerd?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:01 schreef Kikopuz het volgende:
Mijn enige ervaring is dat een vriendin van mij dat momenteel studeerd![]()
.
Nutteloze post..
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef amaranta het volgende:
Een vriendin van mij zit écht al maanden thuis zonder werk. Ze heeft dus ook deze studie gedaan.
Ik zei nog zo ga nou een vak leren, net als ik (pabo). Ze lachte me uit. Maar nu ben ik de gene die het laatst lacht,want ik heb wel een baan en zij niet.
Beetje triest, ze verdoet haar tijd nu met nagellakken en van die pauperdingen. Macramé, haken etc.
das idd triest. Maar ja, heb ze wel lekker veel tijd om te gaan sporten enzo. ook leukquote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef amaranta het volgende:
Een vriendin van mij zit écht al maanden thuis zonder werk. Ze heeft dus ook deze studie gedaan.
Ik zei nog zo ga nou een vak leren, net als ik (pabo). Ze lachte me uit. Maar nu ben ik de gene die het laatst lacht,want ik heb wel een baan en zij niet.
Beetje triest, ze verdoet haar tijd nu met nagellakken en van die pauperdingen. Macramé, haken etc.
Yup, zit in het eerste jaar. Wel februari-instroom though, maar wie weetquote:Op donderdag 1 april 2010 11:14 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Hey die vriendin van mij volgt het ook in Leeuwarden.. Misschien ken je haar wel, zit je in het eerste jaar?
Waarom heb je daar niks aan dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef Portalis het volgende:
Je hebt echt geen drol aan Communicatie. Ga alsjeblieft Bedrijfskunde o.i.d. doen, dat is tenminste nog iéts.
misschien om dat je bij driekwart van de zoekresultaten van je link met hbo communicatie minder kansen hebt dan je concurrenten op de arbeidsmarkt die een betere opleiding heeft gedaan dan knippen en plakken... voorbeelden "senior programmeur" , "projectrmanager", "sales consultant"quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef AE86_Trueno het volgende:
[..]
Waarom heb je daar niks aan dan?
Monsterboard, zoekterm communicatie startfunctie: 168 resultaten
Je zoekt op een trefwoord... weet je hoe breed het begrip communicatie is?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef AE86_Trueno het volgende:
[..]
Als je die 168 resultaten beter bekijkt zie je dat het banen zijn varierend van winkelbediende tot senior communicatie projectmanagers.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef AE86_Trueno het volgende:
[..]
Of de pabo, zoals ik zei.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zoekt op een trefwoord... weet je hoe breed het begrip communicatie is?
Sorry, maar ik spreek uit ervaring, heb dat diploma nu 5 jaar en op elke vacature die momenteel vrijkomt voor juniors en mediors solliciteren er gemiddeld 200. Als ik dat van tevoren had geweten was ik meteen iets in de ICT gaan doen
of HBO-V of de HTS of een andere opleiding waar het geneuzel ondergeschikt is aan daadwerkelijk iets leren.quote:
Is dat hetzelfde als 'Personeel en Arbeid'? Ik ken verschillende mensen die die opleiding hebben ingeruild voor een andere omdat ze het niets vonden voorstellen....quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:19 schreef Leonidas82 het volgende:
ga HRM studeren. Heeft veel raakvlakken met communicatie (vooral interne communicatie en HR-marketing) maar dan leer je tenminste een echt vak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |