Ben benieuwd naar je lijst!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb mijn lijst af![]()
Ik heb het Day Zero Project een beetje anders geinterpreteerd, naar mijn eigen mogelijkheden.
Ik heb 88 doelen op een lijst staan, die geprint en in mijn huis gehangen.
Er staan ook gewone to do dingen op (oa plinten afmaken etc).
Dit vooral omdat ik vaak zit te niksen / piekeren en uitdagingen nodig heb, zo heb ik meer een stok achter de deur.
Ik ga wel de vorderingen bijhouden op mijn lijst.
Helaas heb ik (nog) geen blog, maar op mijn lijst staat als doel: een weblog leren maken, dus wie weet!!
Zometeen 5 kaarten halen, voor postcrossing. Ik heb al 5 adressen aangevraagd.
En ik heb een "wreck this journal" besteld, binnen 3 dagen is ie binnen.
Dat heb je snel gedaan, die 41quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:57 schreef Finland. het volgende:
Ik heb ze allemaal
Met dank aan een vriendin die me verder hielp bedenken.
Nu maar even een blogje opzetten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef vault_tec het volgende:
Dat celibaat zijn is fucking moeilijk (lees als: I failed.)
succes!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef winka het volgende:
Jee wat goed dit![]()
Er cirkelen altijd klusjes door mijn hoofd of dingen die ik écht eens wil gaan doen en dit is echt ideaal om het bij te houden en me eraan te herinneren![]()
Ik ga mezelf aanmelden en weet zeker dat ik aan 100 onderwerpen kom
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
blij dat het straight edge wel goed is gegaan ook al was ik op een coke party
Oef, binnen een week al?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef vault_tec het volgende:
Dat celibaat zijn is fucking moeilijk (lees als: I failed.)
Is dat leuk? Hoeveel kost het en wat staat erin? Want ik heb al zo'n geval uit Engeland ooit meegenomen maar die vind ik eigenlijk niet zo leuk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yess, mijn Wreck this Journal is binnen...... !!!
Ja dat is een Engels "boekje" met op iedere bladzijde opdrachten die je met het boek moet doen (dingen inschrijven, boekje viesmaken, kleuren, plakken etc).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is dat leuk? Hoeveel kost het en wat staat erin? Want ik heb al zo'n geval uit Engeland ooit meegenomen maar die vind ik eigenlijk niet zo leuk.
Leuk!!!! Lijkt me ook zo gaaf om mee bezig te gaan! Helaasch heb ik nog genoeg crea-projecten liggen die anders liggen te verstoffen...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yess, mijn Wreck this Journal is binnen...... !!!
Ik vond het wel behoorlijk zwaar; kwam de eerste keer echt met m'n tong op m'n knieen thuis! De tweede en derde keer gingen al iets beter maar om nou te zeggen: makkelijk vol te houden... neuh!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:09 schreef Jojogirl het volgende:PiperMaru
Vond je het een beetje makkelijk vol te houden?
Ik heb ook een slechte conditie, maar ik doe vandaag mee aan de Marikenloop omdat het op mijn lijst staat.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:53 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vond het wel behoorlijk zwaar; kwam de eerste keer echt met m'n tong op m'n knieen thuis! De tweede en derde keer gingen al iets beter maar om nou te zeggen: makkelijk vol te houden... neuh!
Maar mijn conditie is dan ook echt heel slecht!
Ik zag dat jij ook met lopen bezig bent; al lang? Gaat het goed?
Ah leuk, dat is wel iets anders dan mijn boekje. En ik heb nog 12 doelen nodig dus...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat is een Engels "boekje" met op iedere bladzijde opdrachten die je met het boek moet doen (dingen inschrijven, boekje viesmaken, kleuren, plakken etc).
Op Bol.com kun je t ook zien. http://www.bol.com/nl/p/e(...)005396082/index.html
Ik heb em online gekocht bij van Stockum Boekverkopers en t kostte 10,80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |