Altijd leuk om te doenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
Net mij weer heerlijk vermaakt met Toneport, Reaper en Drumkit from hell. Nu nog iets van een toetsenlijn er aan plakken en dan de band ermee spammen
.
Ik heb zelfs solo's gespeeld die enigzins aan te horen zijn. Niet slecht voor een bassist he?
![]()
.
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:01 schreef Aresdreams het volgende:
wie had er laatst zo een foto van een pedalboard waarbij alles aangedreven werd middels 1 component?
Ja, goede vrijdag is geen officiële feestdagquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef genakt het volgende:
moet gewoon werken vanaaf. Is dat eigenlijk wel toegestaan want alle winkels enz moeten wel dicht
Je laat er geen gras over groeienquote:
En morgen samples postenquote:
2e hands kunnen vinden voor 450 dus scheelt me 250 euro met nieuwquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien
Goed bezig
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
2e hands kunnen vinden voor 450 dus scheelt me 250 euro met nieuwdus tja die moet je dan zo snel mogelijk halen
Die lijkt mij ook zeer interessant! Kun jij die niet toevallig even gaan testen en het iedereen laten weten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef BoerBert het volgende:
Iemand die toevallig al een Digitech Jamman Solo heeft? Ik zit er al een paar dagen aan te denken, maar ik twijfel nog een beetje
ik moet nog tot 10 uur zit er pas sinds 16:00 maar er heeft nog niemand gebeltquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef Metalfreak het volgende:
Vrijdagmiddag, verveel me op het werkZou eventueel al aan mijn ITIL boek kunnen beginnen dat hier naast em ligt, maar kom op, het is vrijdagmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |