Ja, goede vrijdag is geen officiële feestdagquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef genakt het volgende:
moet gewoon werken vanaaf. Is dat eigenlijk wel toegestaan want alle winkels enz moeten wel dicht
Je laat er geen gras over groeienquote:
En morgen samples postenquote:
2e hands kunnen vinden voor 450 dus scheelt me 250 euro met nieuwquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien
Goed bezig
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
2e hands kunnen vinden voor 450 dus scheelt me 250 euro met nieuwdus tja die moet je dan zo snel mogelijk halen
Die lijkt mij ook zeer interessant! Kun jij die niet toevallig even gaan testen en het iedereen laten weten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef BoerBert het volgende:
Iemand die toevallig al een Digitech Jamman Solo heeft? Ik zit er al een paar dagen aan te denken, maar ik twijfel nog een beetje
ik moet nog tot 10 uur zit er pas sinds 16:00 maar er heeft nog niemand gebeltquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef Metalfreak het volgende:
Vrijdagmiddag, verveel me op het werkZou eventueel al aan mijn ITIL boek kunnen beginnen dat hier naast em ligt, maar kom op, het is vrijdagmiddag
Hehe, ik las alleen ergens dat er nog geen software voor is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:24 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook zeer interessant! Kun jij die niet toevallig even gaan testen en het iedereen laten weten?
punkquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.myspace.com/bannerpilot
Vette band
Een vriend van me beweerde laatst dat een goeie Turkse pizaa beter was dan seks, hij durfde het alleen niet te herhalen toen zijn vriendin erbij wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef genakt het volgende:
[..]
ik moet nog tot 10 uur zit er pas sinds 16:00 maar er heeft nog niemand gebelt
zit ik dan met me turkse pizza
nee hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een verkapte punker met je haat aan alles.
Ik kan een portie deathmetal best waarderen maar dit is gewoon ongeïnspireerde bagger.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan een portie deathmetal best waarderen maar dit is gewoon ongeïnspireerde bagger.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriend van me beweerde laatst dat een goeie Turkse pizaa beter was dan seks, hij durfde het alleen niet te herhalen toen zijn vriendin erbij was
dan heeftie nog nooit goeie seks gehadquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een vriend van me beweerde laatst dat een goeie Turkse pizaa beter was dan seks, hij durfde het alleen niet te herhalen toen zijn vriendin erbij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |