ze heeft er een paar over als ze ' is ' gebruikt in plaats van 'eens' denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij gebruikt te veel de letter N.
Ja, we zijn crew, geen saintsquote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
je bent toch mod? mogen dat soort uitspraken dan wel?
ik twijfel er altijd bij...ik vind ware geen gezicht en rond het dan af met een N ja i knowquote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij gebruikt te veel de letter N.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast je school niet afgemaakt, gezien je spelling.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he, pas op!sandalen hebben geen vetersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
gek eigenlijk he....we mogen geen ruzies maken op het forum anders word het een ban...maar zij reageren dan vaak zo leuk...dat je ook nog geneigt bent om er op in te gaan ook ...wat wel een ban kan veroorzakenquote:
open daar ook nog even een leuk topic over!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
gek eigenlijk he....we mogen geen ruzies maken op het forum anders word het een ban...maar zij reageren dan vaak zo leuk...dat je ook nog geneigt bent om er op in te gaan ook ...wat wel een ban kan veroorzaken
Zeg stuk chagrijn, wijs me even in dit topic aan waar er een modje over de schreef gaat?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
gek eigenlijk he....we mogen geen ruzies maken op het forum anders word het een ban...maar zij reageren dan vaak zo leuk...dat je ook nog geneigt bent om er op in te gaan ook ...wat wel een ban kan veroorzaken
"Kleuter gedoe" vond je wel correct dus?quote:
wie?quote:
neuh ga jij maar zitten klagen dat ik een huilebalk ben...terwijl ik alleen iets aan geeft wat mij stoort...en blijkbaar stoor ik jou ...dus jij hebt deste meer reden om daarover een topic te openenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
open daar ook nog even een leuk topic over!nu je toch zo goed bezig bent in KLB!
u vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
neuh ga jij maar zitten klagen dat ik een huilebalk ben...terwijl ik alleen iets aan geeft wat mij stoort...en blijkbaar stoor ik jou ...dus jij hebt deste meer reden om daarover een topic te openen
ja dat gaat niet, omdat er dan al een andere mod heeft lopen stofzuigenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg stuk chagrijn, wijs me even in dit topic aan waar er een modje over de schreef gaat?
Dankje.
Jankerd.
Nee, dat kan ik zien namelijk als Admin zijndequote:Op donderdag 1 april 2010 10:11 schreef Waaghals het volgende:
![]()
[..]
ja dat gaat niet, omdat er dan al een andere mod heeft lopen stofzuigen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |