bovendien is het niet eerlijk, jij vastgebonden, hij met een honkbalknuppelquote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef skitzin het volgende:
[..]
Sorry GF, dat plezier gun ik jou niet
tafelpootquote:Op donderdag 1 april 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bovendien is het niet eerlijk, jij vastgebonden, hij met een honkbalknuppel
alweer een ticquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
keune productensorrie.. tic.. overgehouden aan kappersopleiding
"Ja sorrie meneer agent, ik droeg een tafel naar de keuken en TOEVALLIG knal ik met die poot 5 keer tegen zijn hoofdquote:
kapperstic, is anders dan de secretaresseticquote:
nou krijg ik hongerquote:
"En toen liep hij zo met zijn gezicht tegen die tafelpoot aan!"quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Ja sorrie meneer agent, ik droeg een tafel naar de keuken en TOEVALLIG knal ik met die poot 5 keer tegen zijn hoofd"
beter
met een honkbal knuppel kan je dat niet zeggenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Ja sorrie meneer agent, ik droeg een tafel naar de keuken en TOEVALLIG knal ik met die poot 5 keer tegen zijn hoofd"
beter
wat voor werk heb je nog meer gedaan?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kapperstic, is anders dan de secretaressetic
Hippe designtafel met 4 honkbalknuppels als potenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een honkbal knuppel kan je dat niet zeggen
Stel het voor aan de Ikeaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hippe designtafel met 4 honkbalknuppels als poten
zie hier uw alibiquote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
lady de rrrrrrrraceeendquote:Op donderdag 1 april 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie hier uw alibi
[..]
OMG ik ben gewoon HELEMAAL bij met inkopen
ben facturen aan het boeken die ik net binnen krijg
meer tijd voor fok dus
dat is een goed ideequote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:
sporttafelquote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heet niet voor niets Miepmiepquote:
Kutquote:
meep meep!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heet niet voor niets Miepmiep