Ik kijk vooral uit naar The Event, Friend With Benefits en The Cape.quote:Op maandag 17 mei 2010 01:38 schreef criminal_mind het volgende:
Clips/trailers voor alle nieuwe nbc series.
http://www.thefutoncritic(...)-2010-11-shows/8679/
Wat Brothers & Sisters betreft gingen ze er denk ik wel vanuit dat ze een volgend seizoen zouden krijgen. Ik weet niet of je de season ending vandaag hebt gezien maar wat een cliffhanger, niet normaal meer!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Brothers & Sisters, Ghost Whisperer, Medium, other stuff scoop
Brothers & Sisters wel een 5e seizoen maar waarschijnlijk met 18 episodes. Jammer, vind t een goede show met een goede cast ; maar opzich is het verhaal wel verteld na 5 seizoenen. Dus van mij mogen ze het promoten als het allerlaatste seizoen.
Ghost Whisperer en Medium lijkt wel een zekerheid nu, heel blij mee
Ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar Terra Nova als ik het zo bekijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Joelie het volgende:
http://www.thefutoncritic(...)-2010-11-shows/8683/
Foto's nieuwe Fox shows.
haha funny, die 3 haalde ik er ook uit.. met The Cape als twijfelgevalletje.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar The Event, Friend With Benefits en The Cape.
Hoezo Pandoraquote:Op maandag 17 mei 2010 22:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen benieuwd Terra Nova als ik het zo bekijk.
Vond t een zeer goede finale. Zowiezo vond ik het een erg goed seizoen. De lijn lijkt alleen maar te stijgen. Seizoen 3 vond ik ook leuker dan seizoen 1 en 2. Seizoen 4 vind ik zelfs leuker dan seizoen 4.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat Brothers & Sisters betreft gingen ze er denk ik wel vanuit dat ze een volgend seizoen zouden krijgen. Ik weet niet of je de season ending vandaag hebt gezien maar wat een cliffhanger, niet normaal meer!
BRONquote:The hunt begins for a big enough Brinks truck.
“To put a fitting end on the two and one-half months of whirlwind speculation, I'm looking forward to returning to my CBS home on Monday nights,” said “Two and A Half Men” star Charlie Sheen. “I want to thank Les Moonves for his support.”
“Men” is still up there with “American Idol,” “Glee,” “Undercover Boss” and “Big Bang Theory” as one of TV’s most popular series.
CBS announces its fall slate Wednesday.
En ter aanvulling :quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:07 schreef criminal_mind het volgende:
THIS JUST IN: CBS officially cancels COLD CASE, ACCIDENTALLY ON PURPOSE, MIAMI MEDICAL, AND NUMB3RS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |