Ik kijk uit naar de finale van seizoen 6 van Medium. Hopelijk houden ze er rekening mee dat het gecancelled kan worden en maken ze geen cliffhanger.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Alleen Medium is een moeilijk geval, van mij mogen ze nog wel een jaar doorgaan, ik vind het een leuke serie.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik zit nu bij episode 6 van Flashforward. Is het nu nog de moeite waard om het seizoen af te maken?
Het is al wel gecancelled, maar ik kijk t zelf niet, dus weet niet hoe t in elkaar zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:15 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.
Ik zit zelf ook pas bij afl. 6.
Ik denk dat ze ervan uit gaan dat wij wel weten dat ze vernieuwd worden door de kijkcijvers en al de enorme hype.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bizar eigenlijk dat het van series als Grey's Anatomy en Desperate Housewives nog niet bekend is of ze doorgaan.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
* CBS has all but axed Cold Case, Miami Medical, and Numb3rs. Ghost Whisperer and Medium, meanwhile, are expected back. A CBS rep declined to comment.
Bron
Er komt sowieso een 7e seizoen van Grey's, las ik laatst op de twitter van Shonda Rhimes. DH komt ook met een volgend seizoen, bij de 7e stoppen ze ermee (aldus Marc Cherry).quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bizar eigenlijk dat het van series als Grey's Anatomy en Desperate Housewives nog niet bekend is of ze doorgaan.
Dat van Desperate Housewives is niet waar. Hij heeft een contract gesloten t/m het 9e seizoen voor DH. Alleen de contracten van de 4 housewives loopt af aan het eind van het 7e seizoen, maar het lijkt erop dat ze allemaal al getekend hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:32 schreef June. het volgende:
[..]
Er komt sowieso een 7e seizoen van Grey's, las ik laatst op de twitter van Shonda Rhimes. DH komt ook met een volgend seizoen, bij de 7e stoppen ze ermee (aldus Marc Cherry).
V is al bevestigd voor een nieuw seizoen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik hoop dat ze doorgaan met V. Heb nu t/m aflevering 7 gekeken en het begint steeds spannender te worden.
?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Caprica, die spinoff van Battlestar Galactica? Ik ben dat laatste nog volop aan het kijken (zit nog maar in seizoen 1).
Loopt Caprica nog altijd en is dat los van de originele serie gewoon te kijken? Als het nog loopt wil ik het gaan volgen, maar ik ga niet aan een serie beginnen die ergens half in het verhaal eindigt
Caprica is on hiatus, het seizoen is nog bezig. Het komt echter pas aan het eind van de zomer terug. De kijkcijfers zijn matig, maar de serie is nog niet opgegeven. Gelukkig maar, want ik heb van elke aflevering genoten.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Caprica, die spinoff van Battlestar Galactica? Ik ben dat laatste nog volop aan het kijken (zit nog maar in seizoen 1).
Loopt Caprica nog altijd en is dat los van de originele serie gewoon te kijken? Als het nog loopt wil ik het gaan volgen, maar ik ga niet aan een serie beginnen die ergens half in het verhaal eindigt
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Caprica is on hiatus, het seizoen is nog bezig. Het komt echter pas aan het eind van de zomer terug. De kijkcijfers zijn matig, maar de serie is nog niet opgegeven. Gelukkig maar, want ik heb van elke aflevering genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |