My God! na 2 min was ik al moe van hem..quote:Op donderdag 1 april 2010 18:09 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
![]()
┌∩┐(◕_◕)┌∩┐ Fuck the new layout COPY AND PASTE IF HATE THE NEW YOUTUBE
Ziet er welquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind die nieuwe layout verschrikkelijk.
Zag ie maar zo uit. http://rainfall-daffinson.com/youtube-redesign/
Maar dan zwart/witte duimpjes die kleur krijgen onmouseoverquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd, die beschrijving is het ergst van allesquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef Dingess het volgende:
[..]
Ziet er weluit (vooral die comments) maar die beschrijving mis ik aan de rechterkant.
Dan waren ze een aantal maanden te vroeg.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef henrydg het volgende:
Ik mag hopen dat die layout een 1 april grap is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef RTB het volgende:
Verschrikkelijke layout.
Dit is op geen enkele manier een verbetering, had dan tenminste de optie gegeven om de oude layout te kunnen blijven gebruiken....
Degene die daar een mooie .gif van maakt ben ik eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 1 april 2010 01:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
0.26 even trekken xDxDxD!!! hihihaha
\ik heb nog de normale ?? screen capje??quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Thas het volgende:
nog veel minder hatelijk dan die nieuwe layout van google![]()
ik wil godverdomme meteen "pagina's in het Nederlands" of "pagina's uit Nederland" kunnen aanvinken, welke achterlijke designgoeroe heeft nou weer bedacht dat toch niemand dit gebruikt
oversized knoppen zijn ook lelijk trouwens![]()
en die comments van youtube worden ook met de week verneukter, het was na de laatste update (een maand geleden ofzo?) al slecht, maar nu is het al helemaal onmogelijk om even rustig 300 comments door te lezen terwijl je een filmpje beluistert![]()
Kan toch? beweeg je muis maar ff over de afbeelding.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Thas het volgende:
nog veel minder hatelijk dan die nieuwe layout van google![]()
ik wil godverdomme meteen "pagina's in het Nederlands" of "pagina's uit Nederland" kunnen aanvinken, welke achterlijke designgoeroe heeft nou weer bedacht dat toch niemand dit gebruikt
oversized knoppen zijn ook lelijk trouwens![]()
Zijn javascript staat uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kan toch? beweeg je muis maar ff over de afbeelding.
Waarom zou ik hier in GODSNAAM in geinteresseerd zijn. Dat ze hier een speciaal stukje voor aangemaakt hebben is echt het domste wat ik in dagen heb gezien.quote:Hoogst beoordeelde reacties
Of die jaar daarvoor, toen de rickroll onstond.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:51 schreef Dynd het volgende:
Vond die van vorig jaar beter, toen alles op zijn kop stond.
Die comment:quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |