Mama heeft even tijd voor haarzelf?quote:
Truste Sanquote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, vriendjes. Het was me een waar genoegen
slaap lekker schatjequote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
g'nightquote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
zou heel erg zijn als mams dat nu niet zou hebben he om 1 uur snachts, haha!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mama heeft even tijd voor haarzelf?
Dat is toch vrij normaal op dit tijdstip?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mama heeft even tijd voor haarzelf?
jij hebt geen kids zeker? maar als ik naar de mijne kijk dan klopt het wat je zegtquote:Op donderdag 1 april 2010 00:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is toch vrij normaal op dit tijdstip?
Ja sorry, weet niet hoe kinderen zijn in de avondquote:Op donderdag 1 april 2010 00:59 schreef Delan het volgende:
[..]
zou heel erg zijn als mams dat nu niet zou hebben he om 1 uur snachts, haha!
Ik ga zo ook ff wat tijd met mezelf hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:59 schreef Delan het volgende:
[..]
zou heel erg zijn als mams dat nu niet zou hebben he om 1 uur snachts, haha!
Nee, gelukkig niet. Vanaf een bepaalde leeftijd is het alleen wel vrij normaal dat ze om 1.00 in bed liggen en dat je er niet mee bezig bentquote:Op donderdag 1 april 2010 01:00 schreef Delan het volgende:
[..]
jij hebt geen kids zeker? maar als ik naar de mijne kijk dan klopt het wat je zegt
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja sorry, weet niet hoe kinderen zijn in de avond
truste!!quote:Op donderdag 1 april 2010 01:01 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik ga zo ook ff wat tijd met mezelf hebben
ik was uitzondering op die regelquote:Op donderdag 1 april 2010 01:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Vanaf een bepaalde leeftijd is het alleen wel vrij normaal dat ze om 1.00 in bed liggen en dat je er niet mee bezig bent
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:01 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik ga zo ook ff wat tijd met mezelf hebben
g'nightquote:
ja was jij zo'n spook dat bleef spoken snachts, fijn is dat. ben echt blij dat die 2 van mij dat niet doen. ja de oudste tot 1 1/2 jaar lang iedere nacht wakker. nu slapen ze allebei als roosjes en hebben ze het slapen van mama gekregen. dat is ook zo'n molletje. als ik eenmaal slaap, word ik niet snel wakkerquote:Op donderdag 1 april 2010 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was uitzondering op die regel
als ik eenmaal slaap niet, tenzij mn deur opengaat.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:06 schreef Delan het volgende:
[..]
ja was jij zo'n spook dat bleef spoken snachts, fijn is dat. ben echt blij dat die 2 van mij dat niet doen. ja de oudste tot 1 1/2 jaar lang iedere nacht wakker. nu slapen ze allebei als roosjes en hebben ze het slapen van mama gekregen. dat is ook zo'n molletje. als ik eenmaal slaap, word ik niet snel wakker
oneens, ik vind dat ik als ouder mag beslissen wanneer mijn kind naar bed moet (wel een redelijke tijd natuurlijk, niet al om 18.00 of zo). ik vind dat in de leeftijden van hoe ik ze heb ze om 19.30 in bed moeten liggen. wat ze daar dan doen moeten ze zelf weten. ik vind dat ze zelf een manier moeten vinden om in slaap te vallen. (oke, nou zijn die van mij dan ook wel moe hoor op dat tijdstip). mijn zoontje speelt altijd nog even met een autootje en mn dochtertje leest even een boekje nog maar als ik een half uur later ga kijken liggen ze altijd te slapen.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik eenmaal slaap niet, tenzij mn deur opengaat.
maar voordat ik slaap.. dat is hell..
en volgens de psychologische boeken enzo die ik erover gelezen heb, is het allemaal mn ouders schuld.
Je moet een kind niet naar bed sturen als het nog niet moe is, anders gaat het het bed niet zien als rustplek.
dat is dus het probleem. ik lag na 3 uur nog wakkerquote:Op donderdag 1 april 2010 01:13 schreef Delan het volgende:
[..]
oneens, ik vind dat ik als ouder mag beslissen wanneer mijn kind naar bed moet (wel een redelijke tijd natuurlijk, niet al om 18.00 of zo). ik vind dat in de leeftijden van hoe ik ze heb ze om 19.30 in bed moeten liggen. wat ze daar dan doen moeten ze zelf weten. ik vind dat ze zelf een manier moeten vinden om in slaap te vallen. (oke, nou zijn die van mij dan ook wel moe hoor op dat tijdstip). mijn zoontje speelt altijd nog even met een autootje en mn dochtertje leest even een boekje nog maar als ik een half uur later ga kijken liggen ze altijd te slapen.
en wat is vroeg dan bij jullie? ik vind 19.30 echt kinderbedtijd, maar ja het kan ook gewoon zo zijn dat ik daarin makkelijke kinderen heb.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is dus het probleem. ik lag na 3 uur nog wakker![]()
ook vaak omdat ik oorpijn had (heeeeel vaak oorontsteking gehad)
maar ook omdat ik echt klaarwakker was. Het probleem bij mij en mijn zus was dat we vroeg naar bed moesten omdat mijn zus altijd moe was, en mijn bedtijd werd daarop aangepast.
toen ik 4 was half 7 met elk jaar/anderhalf jaar kwam daar een half uur bijquote:Op donderdag 1 april 2010 01:19 schreef Delan het volgende:
[..]
en wat is vroeg dan bij jullie? ik vind 19.30 echt kinderbedtijd, maar ja het kan ook gewoon zo zijn dat ik daarin makkelijke kinderen heb.
jaa oorpijn is heel vervelend, daar weet ik alles van. heb ook af en aan oorontstekingen gehad, dan weet je echt niet waar je het zoeken moet
vind half 7 wel erg vroeg. vanaf dat mijn kids overdag niet meer slapen gaan ze om 19.30 naar bed. dan zijn ze allebei moe en slapen ze dus met een half uurtje. heel af en toe kan de jongste even spoken maar ook die slaapt dan uiterlijk 20.30. ik ga er in de tussentijd ook niet meer heen. ze zoeken het maar uit op die slaapkamer even heel hard gezegd. tja bij mij werkt het wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ik 4 was half 7 met elk jaar/anderhalf jaar kwam daar een half uur bij
maar als mijn vader nachtdienst had kon ik helemaal spoken, want ma lag al om 10 uur te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |