Wees gerust, ik kreeg die hele rare gedachten ook nadat ik het posttequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele rare gedachten
En @ TT: Ik spoor echt wel
ik uiteraard nietquote:
dan weet ik mensen die ik met 1 stroomstoot al om het leven brengquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef VorteXxX het volgende:
hmm lijkt me wel humor eigenlijkals ik zelf mag uitkiezen wie er in die stoel zit
misschien ook wel.. moeten ze maar goede antwoorden gevenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook al zou het niet voor geld zijn (dus het originele experiment), dan gaan de meeste ook gewoon door
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gebaseerd op oud experiment tochGeeft ook goed aan hoe al die wreedheden "gewoon" hebben kunnen gebeuren in de WOII
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
ik ga een boek lezen en dan slapen
Trusten luitjes
quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
ik ga een boek lezen en dan slapen
Trusten luitjes
Ik heb toevallig heel veel zelfkennisquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wees gerust, ik kreeg die hele rare gedachten ook nadat ik het postte
Die zijn nog het ergste, de singles die niet van zichzelf weten dat ze niet sporen
Tja mensen he, gevaarlijke wezensquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaMilgram dacht dat alleen de Duitsers dat zouden doen (of deden), maar bij zijn onderzoek in de VS kwam hij erachter dat die mensen ook doorgingen
Ik denk niet dat ik het zou kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaMilgram dacht dat alleen de Duitsers dat zouden doen (of deden), maar bij zijn onderzoek in de VS kwam hij erachter dat die mensen ook doorgingen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja mensen he, gevaarlijke wezenssnap alleen niet waarom het nu weer zo'n hype is geworden
de mens veranderd niet zomaar
Naja, ik denk dat ze het nog een keertje wilde verifiëren ofzo? Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja mensen he, gevaarlijke wezenssnap alleen niet waarom het nu weer zo'n hype is geworden
de mens veranderd niet zomaar
Ik zeg nu ook dat ik dit nooit zou doen/kunnen, maar ik weet dat ik toch onder de druk bezwijk en mij ga gehoorzamen aan de proefleiderquote:
quote:
het is lastig om te zeggen wat je zou doen in die situatie, hoogst wrs (gezien de uitkomst) zou je het wel doen. (en ik dus ook)quote:
dieren zou ik dan weer niet kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zeg nu ook dat ik dit nooit zou doen/kunnen, maar ik weet dat ik toch onder de druk bezwijk en mij ga gehoorzamen aan de proefleider
Daarom zeg ik ook denk... Want zoiets weet je nooit zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zeg nu ook dat ik dit nooit zou doen/kunnen, maar ik weet dat ik toch onder de druk bezwijk en mij ga gehoorzamen aan de proefleider
Ik weet niet of dat, voor mij, uit zou maken om eerlijk te zijn... Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen dat ik dat "makkelijker" zou vindenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dieren zou ik dan weer niet kunnen
Ook welkomquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef Waaghals het volgende:
Hee jij bent die Samzz van die geile foto he
Nee, dat laatste is iets wat zeker isquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook denk... Want zoiets weet je nooit zeker.
ik niet, heb minder met mensen dan met dieren eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat, voor mij, uit zou maken om eerlijk te zijn... Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen dat ik dat "makkelijker" zou vinden
Nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef ArTiC het volgende:
die show...wordt die toevallig morgen uitgezonden?
Euh... ook hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef Waaghals het volgende:
Hee jij bent die Samzz van die geile foto he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |