Ik. Ik mag er dan misschien uitzien als een klein, lief, onschuldig meisje, maar ik ben zo jaloers en bezitterig als de pest. En ik ben nog sadistisch ook.quote:
Oh dan laat maarquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik. Ik mag er dan misschien uitzien als een klein, lief, onschuldig meisje, maar ik ben zo jaloers en bezitterig als de pest. En ik ben nog sadistisch ook.
Is mijn. Afblijven.quote:
misschien wil hij dat wel helemaal nietquote:
jaloers zeker?quote:
Komt door Tongquote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Wie heeft er aan mijn postaantal gezeten![]()
198 posts gemaakt gister, dat kan heul niet. Ik begon op 13900 en ik had 14100 toen ik stopte
je bagger is verwjiderdquote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Wie heeft er aan mijn postaantal gezeten![]()
198 posts gemaakt gister, dat kan heul niet. Ik begon op 13900 en ik had 14100 toen ik stopte
Weinig bagger dan.quote:
Zijn knopjes misbruikenquote:
tong is mod? WTFquote:Op donderdag 1 april 2010 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn knopjes misbruiken
Ik heb opeens een note minder
Hij heeft zijn eigen subforumquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
ze hadden geen m&m's meer in de kantine dus maar rolo gehaald(ook lekker) gelukkig heb ik vroeger niemand gepest vooral geen olifant, dus kan ik met een gerust hart mijn laatste rolo opeten zonder dat een olifant wraak komt nemen![]()
![]()
*ben enorm melig vandaag*
huh wat?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
ze hadden geen m&m's meer in de kantine dus maar rolo gehaald(ook lekker) gelukkig heb ik vroeger niemand gepest vooral geen olifant, dus kan ik met een gerust hart mijn laatste rolo opeten zonder dat een olifant wraak komt nemen![]()
![]()
*ben enorm melig vandaag*
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik. Ik mag er dan misschien uitzien als een klein, lief, onschuldig meisje, maar ik ben zo jaloers en bezitterig als de pest. En ik ben nog sadistisch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |