bedenk goed wat je met je laatste Rolo doetquote:
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
ze hadden geen m&m's meer in de kantine dus maar rolo gehaald(ook lekker) gelukkig heb ik vroeger niemand gepest vooral geen olifant, dus kan ik met een gerust hart mijn laatste rolo opeten zonder dat een olifant wraak komt nemen![]()
![]()
*ben enorm melig vandaag*
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rolo commercial (Elephant) from the 90s
Heb je deze reclame nooit gezien Naatje?quote:
16, wat denk je zelfquote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb je deze reclame nooit gezien Naatje?
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef justmattie het volgende:
We hebben vanochtend op alle koffieautomaten van de afdeling een papier met daarop ''defect'' geplakt
Zelfde als met de 2 automaten in de kantine mooie grappen
Whehehe, datis nog leuker, maar dat ook echt iedereen er in trapt zeg, op 1 april helemaalquote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef justmattie het volgende:
bij 1 automaat hadden ze het door in de kantine daar werd het afgehaald, maar die andere niet. om 10 en 12 uur stond er een dikke rij voor die ene automaat
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef justmattie het volgende:
bij 1 automaat hadden ze het door in de kantine daar werd het afgehaald, maar die andere niet. om 10 en 12 uur stond er een dikke rij voor die ene automaat
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef justmattie het volgende:
We hebben vanochtend op alle koffieautomaten van de afdeling een papier met daarop ''defect'' geplakt
Zelfde als met de 2 automaten in de kantine mooie grappen
Weet je wat nou zo onnozel is, die leraren van ons gingen een verdieping lager, ook defect. Dan ga je toch al denken dit klopt nietquote:
Damn, en dat op 1 april... zo'n 'doorzichtige' grap niet doorhebben...quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo onnozel is, die leraren van ons gingen een verdieping lager, ook defect. Dan ga je toch al denken dit klopt nietMaar nee ze gingen dus ook naar de kantine waar niks het deed en zijn toen naar een andere vleugel gegaan
quote:
Een collega is vandaag nog in het vetergrapje getraptquote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Damn, en dat op 1 april... zo'n 'doorzichtige' grap niet doorhebben...![]()
Een klassieker...quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een collega is vandaag nog in het vetergrapje getrapt
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
je kunt ook met rolstoelers gaan wandelen en zet je ze allemaal op een heuvel naast elkaar om van het uitzicht te genieten. Als je ze allemaal naast elkaar hebt gezet laat je van alle rolstoelen de remmen tegelijkertijd los en dan kijk je wie het eerste beneden isquote:Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]en jullie snel naar die andere toe
ik wil nog een goede garp uithalen in het revalidatiecentrum... Stokken tussen de rolstoelen zetten ofzo misschien een idee?
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je kunt ook met rolstoelers gaan wandelen en zet je ze allemaal op een heuvel naast elkaar om van het uitzicht te genieten. Als je ze allemaal naast elkaar hebt gezet laat je van alle rolstoelen de remmen tegelijkertijd los en dan kijk je wie het eerste beneden is
Mijn schoonmoeder in de "spin in je haar"-grapquote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je kunt ook met rolstoelers gaan wandelen en zet je ze allemaal op een heuvel naast elkaar om van het uitzicht te genieten. Als je ze allemaal naast elkaar hebt gezet laat je van alle rolstoelen de remmen tegelijkertijd los en dan kijk je wie het eerste beneden is
quote:foto Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef remlof het volgende:
Hij is leuk: http://cn.webwereld.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop