Ik heb de post even ontcijferd voor wie zich afvroeg wat er nou eigenlijk stond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef ikke043 het volgende:
Ik voel het aan mijn water...
dit is een tietentopic..
Nee Q. Dat telt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Q. het volgende:
Ik denk wel altijd aan jesters, Tal. Telt dat ook?
Eerst jesterfoto's van Q. zien.... Dan kan ik bepalen of ik verliefd ben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
n00c!.
Q zegt dat iedereen verliefd op hem is. Maar ik geloof er het mijne van. Ben jij ook verliefd op hem?
Ik vind een Q lijken op een jester van de zijkant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Tally het volgende:
Beetje jammer dat er niets over jesters staat in de TT
Q heeft geen jesters, alleen een heule grote staafmixer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerst jesterfoto's van Q. zien.... Dan kan ik bepalen of ik verliefd ben.
Ik lust geen gepureerd etenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Q heeft geen jesters, alleen een heule grote staafmixer.
Hij mixt als de goeiste.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Q heeft geen jesters, alleen een heule grote staafmixer.
Pfoe, ik vond het wel genoeg jesters in het topic zo met mij en Tally.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Joene het volgende:
Waar zijn de Jesters in de TT
Uberhaupt tegenwoordig word er alleen nog overgepraat
Ik geloof het maar al te graag.quote:
T is nooit goed joh. Kut kerels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het wel genoeg jesters in het topic zo met mij en Tally..
Ja. Op het schavot ermee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |