Ik heb de post even ontcijferd voor wie zich afvroeg wat er nou eigenlijk stond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef ikke043 het volgende:
Ik voel het aan mijn water...
dit is een tietentopic..
Nee Q. Dat telt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Q. het volgende:
Ik denk wel altijd aan jesters, Tal. Telt dat ook?
Eerst jesterfoto's van Q. zien.... Dan kan ik bepalen of ik verliefd ben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
n00c!.
Q zegt dat iedereen verliefd op hem is. Maar ik geloof er het mijne van. Ben jij ook verliefd op hem?
Ik vind een Q lijken op een jester van de zijkant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Tally het volgende:
Beetje jammer dat er niets over jesters staat in de TT
Q heeft geen jesters, alleen een heule grote staafmixer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerst jesterfoto's van Q. zien.... Dan kan ik bepalen of ik verliefd ben.
Ik lust geen gepureerd etenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Q heeft geen jesters, alleen een heule grote staafmixer.
Hij mixt als de goeiste.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het wel genoeg jesters in het topic zo met mij en Tally.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Joene het volgende:
Waar zijn de Jesters in de TT
Uberhaupt tegenwoordig word er alleen nog overgepraat
Ik geloof het maar al te graag.quote:
T is nooit goed joh. Kut kerels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het wel genoeg jesters in het topic zo met mij en Tally..
Ja. Op het schavot ermee.quote:
Hoe kan ik nu v'lieft worden op iemand met een heule grote staafmixer, Chow?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kut kerels?quote:
Ja. Daar ben ik dan wel weer even druk mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Joene het volgende:
Zodat we op zo een rijtje staan ,zo klaar om gepijpt te worden ?
Ik word niet verliefd op een staafmixer, ik word verliefd op een persoonlijkheid. En Q. is puur charismatisch, intelligent en menslievend. Daarbij heeft hij ook nog eens een sexy ass en mooie ogen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu v'lieft worden op iemand met een heule grote staafmixer, Chow?
Ik heb meer aan een kruimeldief of een Nilfisk... Die zuigen tenminste.
[..]
Kut kerels?
Goed. Ik slijt hier m'n dagen nog steeds.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef Chowi het volgende:
NJ!.
Ik had geen kloon hoor. Ik ben écht een hele tijd FOK!-af geweest. Maar je keert altijd weer terug naar de basis, hè.. En hoe is het met jou?
En daarna ben je officieel student-af? Ook weer zo'n mijlpaal die ik nog eens moet zien te bereiken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed. Ik slijt hier m'n dagen nog steeds.
Verder ook best druk. Op school aan het afronden (na de zomervakantie afstuderen), op m'n werk ook iets van 20 uur in de week aan het draaien, 3 keer in de week fitnessen, en eigenlijk elke avond (dat ik niet werk) wel wat gepland.
En hoe is het met jou?.
Ik heb ook twee studies niet afgerond en bij deze anderhalf jaar vertraging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daarna ben je officieel student-af? Ook weer zo'n mijlpaal die ik nog eens moet zien te bereiken.
Ik heb heel veel studies onafgerond nu, en dit jaar alleen maar veel te weinig gewerkt. Ik heb vorige week mijn toelatingsexamen bij de kunstacademie afgelegd, en ik ben voor 50% geslaagd. Die andere 50% moet ik nog bericht over krijgen, omdat de toelating uit twee rondes bestond.
Maar waar jij veel te druk bent, ben ik eigenlijk niet druk genoeg..
En nu bier..
Watvoor studie deed jij nou eigenlijk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb ook twee studies niet afgerond en bij deze anderhalf jaar vertraging.. Heerlijk!
En de Kunstacademie! Tof! Welke kant ga je op?
Ik pak nog een baco en dan ga ik slapen. Morgen weer trainen..
Ik doe Commerciële Economie.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Watvoor studie deed jij nou eigenlijk?. Je zal het vast wel een keer verteld hebben, maar ik heb geen idee meer.
Je hebt het al voor de helft gehaald.quote:En ik wil graag graphic design doen. Ook met het oog op het toekomstperspectief, want daarmee kun je ook nog veel in de reclamewereld doen zoals in tijdschriften en op posters. Zodat je niet alleen maar een suffe artiest met een uitkering wordt.. Ik probeer daar wel rekening mee te houden.
Maar de kans dat ik uiteindelijk toegelaten word acht ik vrij klein, vooralsnog. Ik hoor het ook pas over tweeënhalve week.
Zo lang je maar niet begint over het feit 'dat je zo goed met hem kunt praten.'quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik dan wel weer even druk mee.
[..]
Ik word niet verliefd op een staafmixer, ik word verliefd op een persoonlijkheid. En Q. is puur charismatisch, intelligent en menslievend. Daarbij heeft hij ook nog eens een sexy ass en mooie ogen..
Goed, daar zal ik dan niet over beginnen.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet begint over het feit 'dat je zo goed met hem kunt praten.'
dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:46 schreef KingOfMars het volgende:
Als ik daar morgen nog om wil gaan is het zeker te laat he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |