Ik heb de post even ontcijferd voor wie zich afvroeg wat er nou eigenlijk stond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef ikke043 het volgende:
Ik voel het aan mijn water...
dit is een tietentopic..
Nee Q. Dat telt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Q. het volgende:
Ik denk wel altijd aan jesters, Tal. Telt dat ook?
Eerst jesterfoto's van Q. zien.... Dan kan ik bepalen of ik verliefd ben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
n00c!.
Q zegt dat iedereen verliefd op hem is. Maar ik geloof er het mijne van. Ben jij ook verliefd op hem?
Ik vind een Q lijken op een jester van de zijkant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Tally het volgende:
Beetje jammer dat er niets over jesters staat in de TT
Q heeft geen jesters, alleen een heule grote staafmixer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerst jesterfoto's van Q. zien.... Dan kan ik bepalen of ik verliefd ben.
Ik lust geen gepureerd etenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Q heeft geen jesters, alleen een heule grote staafmixer.
Hij mixt als de goeiste.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het wel genoeg jesters in het topic zo met mij en Tally.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Joene het volgende:
Waar zijn de Jesters in de TT
Uberhaupt tegenwoordig word er alleen nog overgepraat
Ik geloof het maar al te graag.quote:
T is nooit goed joh. Kut kerels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het wel genoeg jesters in het topic zo met mij en Tally..
Ja. Op het schavot ermee.quote:
Hoe kan ik nu v'lieft worden op iemand met een heule grote staafmixer, Chow?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kut kerels?quote:
Ja. Daar ben ik dan wel weer even druk mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Joene het volgende:
Zodat we op zo een rijtje staan ,zo klaar om gepijpt te worden ?
Ik word niet verliefd op een staafmixer, ik word verliefd op een persoonlijkheid. En Q. is puur charismatisch, intelligent en menslievend. Daarbij heeft hij ook nog eens een sexy ass en mooie ogen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu v'lieft worden op iemand met een heule grote staafmixer, Chow?
Ik heb meer aan een kruimeldief of een Nilfisk... Die zuigen tenminste.
[..]
Kut kerels?
Goed. Ik slijt hier m'n dagen nog steeds.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef Chowi het volgende:
NJ!.
Ik had geen kloon hoor. Ik ben écht een hele tijd FOK!-af geweest. Maar je keert altijd weer terug naar de basis, hè.. En hoe is het met jou?
En daarna ben je officieel student-af? Ook weer zo'n mijlpaal die ik nog eens moet zien te bereiken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed. Ik slijt hier m'n dagen nog steeds.
Verder ook best druk. Op school aan het afronden (na de zomervakantie afstuderen), op m'n werk ook iets van 20 uur in de week aan het draaien, 3 keer in de week fitnessen, en eigenlijk elke avond (dat ik niet werk) wel wat gepland.
En hoe is het met jou?.
Ik heb ook twee studies niet afgerond en bij deze anderhalf jaar vertraging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daarna ben je officieel student-af? Ook weer zo'n mijlpaal die ik nog eens moet zien te bereiken.
Ik heb heel veel studies onafgerond nu, en dit jaar alleen maar veel te weinig gewerkt. Ik heb vorige week mijn toelatingsexamen bij de kunstacademie afgelegd, en ik ben voor 50% geslaagd. Die andere 50% moet ik nog bericht over krijgen, omdat de toelating uit twee rondes bestond.
Maar waar jij veel te druk bent, ben ik eigenlijk niet druk genoeg..
En nu bier..
Watvoor studie deed jij nou eigenlijk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb ook twee studies niet afgerond en bij deze anderhalf jaar vertraging.. Heerlijk!
En de Kunstacademie! Tof! Welke kant ga je op?
Ik pak nog een baco en dan ga ik slapen. Morgen weer trainen..
Ik doe Commerciële Economie.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Watvoor studie deed jij nou eigenlijk?. Je zal het vast wel een keer verteld hebben, maar ik heb geen idee meer.
Je hebt het al voor de helft gehaald.quote:En ik wil graag graphic design doen. Ook met het oog op het toekomstperspectief, want daarmee kun je ook nog veel in de reclamewereld doen zoals in tijdschriften en op posters. Zodat je niet alleen maar een suffe artiest met een uitkering wordt.. Ik probeer daar wel rekening mee te houden.
Maar de kans dat ik uiteindelijk toegelaten word acht ik vrij klein, vooralsnog. Ik hoor het ook pas over tweeënhalve week.
Zo lang je maar niet begint over het feit 'dat je zo goed met hem kunt praten.'quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik dan wel weer even druk mee.
[..]
Ik word niet verliefd op een staafmixer, ik word verliefd op een persoonlijkheid. En Q. is puur charismatisch, intelligent en menslievend. Daarbij heeft hij ook nog eens een sexy ass en mooie ogen..
Goed, daar zal ik dan niet over beginnen.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet begint over het feit 'dat je zo goed met hem kunt praten.'
dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:46 schreef KingOfMars het volgende:
Als ik daar morgen nog om wil gaan is het zeker te laat he?
Ja wel goed!quote:
Ach je deed mij er toch niet mee smsen/mmsen, dus waarom zou het me kunnen schelen?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Mijn telefoon is kaduuk..
Wanneer niet hequote:
Ja het regende erg hard gister.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je deed mij er toch niet mee smsen/mmsen, dus waarom zou het me kunnen schelen?
[..]
Wanneer niet he
Toen ik op de motor zat was het droog!quote:
Mazzelkut, toenn ik in de auto zat regende het heul hard,quote:Op donderdag 1 april 2010 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik op de motor zat was het droog!
O ja want in de auto word je ook heel erg nat!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mazzelkut, toenn ik in de auto zat regende het heul hard,
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:50 schreef KingOfMars het volgende:
Kweenie of ik zo snel en onder zoveel druk wel kan presteren hoor.
Ja ken ook niets hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*schraal*
Ik mail je!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien met wat visuele stimulatie ofzo?
Ik heb hem nog niet gezien. Whe he he hequote:
Zal ik je een foto sturen?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien met wat visuele stimulatie ofzo?
Doe is. Wil je zijn email?quote:
Nee ik vind het kinderachtigquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Chowi het volgende:
BWHahahaha, HAHAhhahahaa... Hehehe... Hihih. Foeeee...
Wat een onwijs grappige dag, dat 1 april.
KOM? Jouw stalken? DAT DOETTIE NIE EENS BIJ MIJquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neuh straks gaat hij me stalken en alles.
Ik overdreef ook een beetje.quote:
HEY CHOWI JE BH ZIT LOS WHAHAHAHAHA!!!11111111quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Chowi het volgende:
BWHahahaha, HAHAhhahahaa... Hehehe... Hihih. Foeeee...
Wat een onwijs grappige dag, dat 1 april.
Ik dacht al wat hangen ze dr lekker losjes bijquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HEY CHOWI JE BH ZIT LOS WHAHAHAHAHA!!!11111111
Echt?!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef Houzer het volgende:
Hey KOM ik heb je vrouw anaal vernederd. WHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!
En ik maar denken dat m'n veter alleen maar los zat.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HEY CHOWI JE BH ZIT LOS WHAHAHAHAHA!!!11111111
Whehehe ik had je he IK HAD JE HE GEEF MAAR TOE!1111111quote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat m'n veter alleen maar los zat..
Anaal <-> stink er in..quote:Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
AH NEE GOFTEDOMME MAN!!!!11111111 IK STINK ER ZO IN!!11111111APRILOL
Lul!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Houzert,
Ik heb een stel Joegoslaven opdracht gegeven om een dikke bom onder je auto te plakken.
Als je straks naar huis wilt en je auto start, gaat-ie af en word jij de nieuwe Rob Scholten.
Hej zijn pik moet het wel blijven doen hequote:Op donderdag 1 april 2010 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Houzert,
Ik heb een stel Joegoslaven opdracht gegeven om een dikke bom onder je auto te plakken.
Als je straks naar huis wilt en je auto start, gaat-ie af en word jij de nieuwe Rob Scholten.
OMGquote:Op donderdag 1 april 2010 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Houzert,
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, ik heb genoeg van zijn voip-spam.
Ga eens langs bij Mickey Hoogendijk.quote:
Stuur J. een pic! *whehehehe* die kan dat dan vast voor je veranderen!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1 April, ontploffing in je bil!!!!!!!!!!!1111111
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1 April, ontploffing in je bil!!!!!!!!!!!1111111
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Houzer het volgende:
T.
Dhr C.Leeuw heeft voor jouw gebeld, gaarne terugbellen op 0341 467467
Daar trap ik niet inquote:
O dat geeft niet hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Houzer het volgende:
Shit ik heb net al je naaktfoto's geshared met de rest van het internet.
www.ikvindjeleuk.nlquote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
O dat geeft niet hoor.
Dr zit niets tussen waar ik niet trots op ben!
Heb je voor mij een linkje zodat ik die naar mijn collega's kan sturen?
Ik vraag me oprecht af hoeveel telefoontjes die mensen op een dag als vandaag krijgen waarin men vraagt naar Dhr. Leeuw ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Houzer het volgende:
T.
Dhr C.Leeuw heeft voor jouw gebeld, gaarne terugbellen op 0341 467467
Tja voor niks gaat de zon op.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:37 schreef NJ het volgende:
En stuur die naaktfoto's van Tally eens door.
Ik heb er ook nog een paar. Ruilen?quote:
Dan houd ik mij ook aanbevolen bij deze.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat heb jij in de categorie jerney en Scandalous in bad, NJ?
Die link doet het nietquote:
Nee ik zit nog steeds te wachten op die strijkfoto's.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:37 schreef NJ het volgende:
En stuur die naaktfoto's van Tally eens door.
Ja en ik jou ook!quote:
O neequote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb gister geen foto van jou mogen ontvangen helaas.
Ja ja ik heb het goed gemaakt!quote:
Ja he. Je maaginhoud bleef niet binnen hequote:Op donderdag 1 april 2010 13:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben nog steeds ondersteboven van de laatste keer dat ik foto's van T kreeg..
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meer de inhoud van iets anders bleef niet binnen, T, whehehehehehe.
Ik heb 'm niet meer.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik zit nog steeds te wachten op die strijkfoto's.
Maar nee hoor DIE KRIJG IK NIET!
Dus jij krijgt er geen van mij
Andere naaktfoto's zijn ook goedquote:
Doe dat!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien moet ik er een topic over openen.
[bier.gif]quote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Q.
Dat is echt een lekker wijf. Van 14. Dus je komt in de gevangenis.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat nichtje picwaardig, T?
Of kom (wheheeehehehehe) ik dan in de gevangenis?
Niet waar ik vandaan kom.quote:
Drna in Tally dr mondquote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe, 1 april, mijn (nu nog) p-nis in Tally's nichtje d'r bil.
Ik ga mee ok?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Ik dacht ik neem mijn nichtje morgen mee.
Maar die is heel niet vrij van school
Dus zit ik nog alleen hier
Nou. Ik begin dus laat en ga vroeg naar huis
quote:
Ik had een klant aan de lijn ff.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
En Houzer is van mijn foto geschrokken denk ik
Of een attack tijdens het fappen
Had je een klant aan je lijnquote:
Alleen in het pand?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet werken he
Ik ben dan namelijk alleen
Nee alleen in het kantoor. De enige ICT-er.quote:
Ah nice, zal ik langskomen?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee alleen in het kantoor. De enige ICT-er.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ah nice, zal ik langskomen?
Zeg maar hoelaat dan kom ik ff "hosted voip"uitleggen
quote:
Dat zou dan vandaag zijn JK!quote:
En niet zo'n beetje ook.quote:
Net op het moment dat ik hem zat te bekijken komt mijn collega binnen: Hej WipKip!quote:
Whehehequote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik hem zat te bekijken komt mijn collega binnen: Hej WipKip!
Neequote:
quote:
Impressed.. Das een groot woord hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 15:29 schreef Houzer het volgende:
Ach als jij maar enigszins impressed ben dan ben ik allang blij
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij deze noem ik je nichtje vanaf nu dan Wipkuiken, T.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Impressed.. Das een groot woord hoor
[..]
Nee
Ze lijkt wel heul veul op mijquote:Op donderdag 1 april 2010 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan noem ik haar wel Taliemini. Van de ijsjes..
quote:
Dat maak ik wel een keer goed met jequote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mmmh![]()
Er blijft een gevoel van telleurstelling hangen.
Een van de gevangene heeft een uitbrander van een bewaarder gehad denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vage shit, een brandweerauto bij de gevangenis.
Zal wel een 1 Arpilgarpje zijn ofzo.
Hej wil je je zelfvertrouwen nog houden?quote:
Mijn zelfvertrouwen is niet aan te tasten.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej wil je je zelfvertrouwen nog houden?
Ik had OOK nu weer een kut geintje kunnen maken hoor!
Mooi dan kan ik geintjes maken!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:53 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is niet aan te tasten.
Ik ben simpelweg perfect.
Mja, jij hebt al moeite met een klein garnalenpiemeltje van 40 cm.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:54 schreef Tally het volgende:
Mooi dan kan ik geintjes maken!
Zo groot hoeft mijn mond dus niet te zijn!
Ja een garnaal heeft altijd een piemel van 40 cmquote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, jij hebt al moeite met een klein garnalenpiemeltje van 40 cm.
Jouw beoordelingsvermogen is op zijn zachts gezegd niet echt betrouwbaar.
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DAT IS METAFORISCH, T!!!!!!!!!!!!!!!11
Trek je muil eens open JK. Vraag ik een vriend van me wel om hem te vullen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DAT IS METAFORISCH, T!!!!!!!!!!!!!!!11
Wil ik best uitproberen!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan meer hebben dan jij kan leveren, T..
Ik wil graag wat ruimte huren in jouw kut om wat auto's op te slaan, mag dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik geintjes maken!
Zo groot hoeft mijn mond dus niet te zijn!
Dinky toy's passen best!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik wil graag wat ruimte huren in jouw kut om wat auto's op te slaan, mag dat?
Die kunnen nog wel naast die twee Winnebago's die ik er al geparkeerd heb.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:03 schreef Houzer het volgende:
Het gaat om 10 hummer h2 modellen.
Perfect.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die kunnen nog wel naast die twee Winnebago's die ik er al geparkeerd heb.
Tuurlijk! Kom maar!quote:
Hallo.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:37 schreef Chowi het volgende:
Zei er iemand iets over neuken?
Nijntje gaat naar de dierentuin?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:39 schreef Chowi het volgende:
JK. Hoe verloopt je dag? Ik heb een filosofisch boek gekocht.
Mja. Misschien dat het onderwerp interessant is maar de meneer op de afdeling vind ik niet interessantquote:Op donderdag 1 april 2010 17:46 schreef Chowi het volgende:
Nietzsche & Kant lezen de krant
Denkers van vroeger over dilemma's van nu
Maar de meneer op de achterflap vond ik wel sexay.
[ afbeelding ].
Ik mis de jesters in je rijtje.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:58 schreef Joene het volgende:
Thuis, Chago , Kudtdag,GeenZin,Fail,Blergh.
Kweenie. Niet bepaald een soort kerelquote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef Chowi het volgende:
Dat kan, Tally. Op wat voor mannen val jij dan wel?
ik ook , die jesters dusquote:
Goed boek vond ik wel. Een aparte manier van naar het nieuws en de achtergronden kijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:46 schreef Chowi het volgende:
Nietzsche & Kant lezen de krant
Denkers van vroeger over dilemma's van nu
Maar de meneer op de achterflap vond ik wel sexay.
[ afbeelding ].
Sorry.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
Lekker op tijd, n00c.
JA, je doet het zelfs slechter dan dit persoontje hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Kwart voor zeven geweest. WTF doe ik nog op kantoor. Ben ook een ambtenaar van niks.
Jup!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Lekker ding, bende gij aan het werk vandaag?
Huh, de PI is veranderd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |