quote:
quote:8 kilo eraf in 12 dagen
Nieuw: De originele citroensap-kuur vet-doder nr. 1, nu als capsules!
Citroensap-Slankkuur.eu
Afvallen in 11 dagen
Afvallen Zit Tussen Je 2 Oren. Slank 5 tot 17kg af in 11 dagen!
www.WegMetDieKilos.
Citroensap haha, heeft een vriendin van me ooit gedaan, het zuur verkleint je maag en dan heb je minder honger.........werkte nietquote:
Ik was de eerste dag al 0,7kg kwijtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
Maar D. wil het een beetje lukken met afvallen, ik bedoel lukt het niet te snacken?
Dus een kroket, frikandel en kaassoufle als avondeten is geen probleem?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was de eerste dag al 0,7kg kwijt
En snacken mag he, zolang het als avondeten is
Een mens moet toch etenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus een kroket, frikandel en kassoufle als avondeten is geen probleem?
Nou ja dat werkt wel motiverend de eerste dag al wat kwijtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was de eerste dag al 0,7kg kwijt
En snacken mag he, zolang het als avondeten is
Ik denk dat ik gewoon zoveel at dat mijn lichaam het niet allemaal meer kon verwerken, en daar had het dag 1 de tijd voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat werkt wel motiverend de eerste dag al wat kwijt
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon zoveel at dat mijn lichaam het niet allemaal meer kon verwerken, en daar had het dag 1 de tijd voor
Graag gedaanquote:
quote:Voorstel: Eigen risico zorg ¤ 775
AMSTERDAM - Het eigen risico in de zorg kan 775 euro worden. Dat is een van de vele voorstellen van de werkgroepen van topambtenaren die zich hebben gebogen over mogelijke bezuinigingen om de overheidsfinanciën weer gezond te krijgen.
Dat is toch van de gekkequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Gaat nog leuk worden, ze zijn met gemak zo maf als een deur![]()
Bezuinigingen betekenen één op één forse lastenverzwaringen voor de burgers
[..]
Voor mensen met een uitkering betekent dat een hele maand minder geld in een jaar. Hoe verzinnen ze het. Maar die topambtenaren hebben daar waarschijnlijk geen idee van, die hebben een riant salaris.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch van de gekke![]()
775 euro! Het is nogal niet wat. Hoe, in hemelsnaam, moeten mensen met een laag inkomen dit opbrengen?
Nou het is voor mij ook veel geld, ik heb het niet slecht maar damnquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mensen met een uitkering betekent dat een hele maand minder geld in een jaar. Hoe verzinnen ze het. Maar die topambtenaren hebben daar waarschijnlijk geen idee van, die hebben een riant salaris.
Ik vind het ook veel hoor maar ik vraag me af hoe ze dat met de minima willen doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou het is voor mij ook veel geld, ik heb het niet slecht maar damn
Die kunnen dat nooit niet betalen iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel hoor maar ik vraag me af hoe ze dat met de minima willen doen.
Die mogen weer allerlei formulieren invullen waardoor ze weer wat ambtenaren aan het werk houden en wat geld terugkrijgen maar het per saldo duurder gaat worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch van de gekke![]()
775 euro! Het is nogal niet wat. Hoe, in hemelsnaam, moeten mensen met een laag inkomen dit opbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |