ze zei geloof ik iets later over gelukkig al uit de luiers..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus als een kind een jaar of 7 is kun je gaan en staan waar je wilt, dat kind redt zich wel?
Ik vind dit een beetje een vreemd meisje en dan druk ik me heel zachtjes uit.
c-c-c-combobreakerquote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze zei geloof ik iets later over gelukkig al uit de luiers..
dus daarom meer vrijheid.
Er zijn weer nieuwequote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap er godverdomme geen zak meer van, die chat bans waren er toch vanaf...
Ik kan dat toch niet bijhouden!? Ik dacht dat de bans eraf gingen omdat we "open" gingen zijn met elkaar!?quote:
Ik zei het gisteren al, ik vind het gewoon een beetje zieligquote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef sunny16947 het volgende:
Hier is de auditie te zien van Bianca in 2007. Volgens mij zei ze toen ook al dat ze 26 was. Vriend en kindje staan buiten op haar te wachten. Kan geen caps maken. Iemand?
"Meneer, u hebt nog een jonge geest."quote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word nooit groot, ik word nooit groot
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Meneer, u hebt nog een jonge geest."
"Dada?"
En dan zegt ze bij Jaap dat ze Gordon even flink heeft afgebektquote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef sunny16947 het volgende:
Hier is de auditie te zien van Bianca in 2007. Volgens mij zei ze toen ook al dat ze 26 was. Vriend en kindje staan buiten op haar te wachten. Kan geen caps maken. Iemand?
En daar vlak achteraan " ik kan nu dus gaan en staan waar ik wil"quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze zei geloof ik iets later over gelukkig al uit de luiers..
dus daarom meer vrijheid.
Zelfbeschikkingsrecht van de mens.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is Nederland toch een mooi land. Zo'n meiske heeft uiteraard hulp/begeleiding nodig omdat ze het leven niet helemaal begrijpt, en wat doen wij? We zetten haar eerst voor lul bij Idols en vervolgens laten we haar los rondlopen om zichzelf nog even bij SV te laten zien. Yeeeey!
Ken je haar?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef Toverheks het volgende:
Vind Bianca triest meisje, en er zit geen kwaad in die meid, ze kijkt ook zo treurig uit haar ogen, ppfftt soms denk ik ach trek het je niet aan, wees trots op je eigen meiden maar dan zie ik zo iemand dan heb ik zoiets, zal haar wel door elkaar willen schudden en ook willen helpen.
Allemaal naar de chat van Dementor!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Dementor het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/dementor2000
Heb ik nu ook mijn eigen studio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |