De hufters zijn manycam aan het uitbannen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
waarom blijf ik "Entering" zienOf gewoon té lang " looking for a partner, please wait..."
![]()
![]()
whahaha.. die laatste 2.. zijn die van jezelf?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:07 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:38 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
De hufters zijn manycam aan het uitbannen.
Ik heb nog geen 40 minuten ban gehad, maar als de techniek daarachter het zelfde is als bij de 10 minuten ban dan is het geen enkel probleem :-)quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fapper gehalte is imho gelukkig al flink afgenomen door die 40 minuten ban. Nadeel is nu wel dat die 40 minuten ban ook weleens aan mij wordt uitgedeeld met mijn filmpjes. Ben benieuwd wanneer de perm bans uitgedeeld gaan worden
O my god die eerste, EPICCCCCCCCCCCCquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:07 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jezus die eerste, dat is rotquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:07 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Klik je even door, zie je een vent met zen hand half in zen reet![]()
![]()
![]()
Works like a charm!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:30 schreef ChatRoulette_Hi_Lady het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 40 minuten ban gehad, maar als de techniek daarachter het zelfde is als bij de 10 minuten ban dan is het geen enkel probleem :-)
Verlaat in je browser je Chatroulette sessie, en verwijder daarna de Flash Player cache/settings op je PC.
Bv met CCleaner: Applications, Multimedia, Adobe Flash Player, rechtermuis, clean. En hoppa je mag weer spelen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:28 schreef Lemjur het volgende:
Een kerel die een slakrop aan het neuken is, kan alleen op Chatroulette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |