pffquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Crimyclown het volgende:
Bij chatroulette classic valt de hele tijd dat menu bovenin weg, of hij stopt er gewoon mee naar 4/5 keer f2. Hebben meer mensen hier last van? Ik zit in firefox overigens.
Yup... de pest is vaak als jij vraagt of ze zwaait, dan wil ze ook dat jij zwaait en dat gaat dan vaak niet lukken met je filmpje. Weg zijn ze dan....quote:Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
er zitten dus echt veel potten op chatroulette... gisteren twee vrouwen in een half uur tijd uit te kleren met een manycam filmpje waarin een aantrekkelijke vrouw voor de webcam zit... een was heel knap maar toen werd de connectie verbroken... ik denk dat ze het door had, en de tweede niet zo knap (lees: lelijk) ging steeds verder maar toen vond ik het zelf sneu worden dus heb ik genext... en het waren geen filmpjes want ze zwaaiden en deden wat ik vroeg
lolquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef Markieeejjj het volgende:
Ok, aangezien chatroulette bijna niet meer werkt hier, heb ik een compilatie gemaakt
tis echt alleen paar seconden uit elk gesprek. Zit vaak wel een gesprek van minuten voor, hierdoor weet ik ook zeker dat 90% van deze compilatie real is. maar dat is ook wel te zien denk ik
Alle meisjes zeiden trouwens wel 18 of ouder te zijn,
ik had via many cam een plaatje met een game waarin stond dat ze punten konden scoren door te lachen, bra, boobs enz.
Bekijk deze YouTube-video
ik post de link maar.. geen idee hoee ik hierin een youtube filmpje post
Dat had ik net ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef tcr het volgende:
Zitten veel klojo's op ct tegenwoordig, gewoon een nette webcam en toch gebanned omdat 3 personen de afgelopen vijf minuten mijn kop niet mochten. Op deze manier gaat ChatRoulette natuurlijk niks worden, zo dwing je mensen ook om ManyCam te installeren.
Cookies weggooien en herstarten had geen nut, wel via de mirror surfen, maar dat ben ik nu ook geblocked. Even wat goeie webcam filmpjes verzamelen...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat had ik net ook.
Ipv ManyCam ging ik er met mijn eigen kop achter zitten.
Binnen een half uur werd ik geband!
Blijft goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |