Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Vlaamse Media Maatschappij.quote:Op zondag 18 april 2010 17:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
. Ik weet niet wat er met jouw browser aan de hand is
Oh, ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op zondag 18 april 2010 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Vlaamse Media Maatschappij.
Ik maak je rijtje even af:quote:Op zondag 9 mei 2010 16:37 schreef Halcon het volgende:
Ik vond het wel lollig. Inmiddels is de lol er wel weer vanaf. Teveel van hetzelfde, telkens dezelfde grappen, etc...
Ja, ook dat inderdaad. Daarnaast zijn sommige dingen ook gewoon niet grappig. Die telefoongesprekken bijvoorbeeld. Het gros daarvan is gewoon niet eens grappig.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik maak je rijtje even af:
- Zelfde mensen
- Zelfde muziek
Doorspoelenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ook dat inderdaad. Daarnaast zijn sommige dingen ook gewoon niet grappig. Die telefoongesprekken bijvoorbeeld. Het gros daarvan is gewoon niet eens grappig.
de grap ligt dan ook niet in de grappen zelf, maar in de reactie die daarop volgt, en dat blijft leukquote:Op zondag 9 mei 2010 16:37 schreef Halcon het volgende:
Ik vond het wel lollig. Inmiddels is de lol er wel weer vanaf. Teveel van hetzelfde, telkens dezelfde grappen, etc...
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de grap ligt dan ook niet in de grappen zelf, maar in de reactie die daarop volgt, en dat blijft leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |